Tatskat

Parihan noit on siunaantunu, kolmas olis piirrettynä valmiiks. Ehkä sen jossakin vaihees käyn neulotuttamassa itseeni. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse itseäni quotaten.

Nyt on kuva muokattavana ja 2 aikaa varattuna, 2 vkon välein toisistaan, kai jotain 5h molempiin varattava. Ajat meni aika pitkälle, toukokuulle, mutta paikan meininki miellyttää siinä määrin, että aivan sama, valmista tulee ennen kuuminta kesää kuitenkin, joten ei tarvihe pahemmin aurinkoa varoa. edit: pari-kolme vkoa ennen ensimmäistä aikaa pitänee käydä tsekkaamassa kuva

(Ihan ku olisin jo tänne kirjotellu jo tämän, mutta oon jättäny varmaan painamatta lähetä-namiskaa.)

Iso on tulossa. Itsellä noi ekat vedot vei juurikin sen 5 tuntia. Mulle aika maksimi kerralla duunattavaksi. :D Isot on komeita!

Iso on tulossa. Itsellä noi ekat vedot vei juurikin sen 5 tuntia. Mulle aika maksimi kerralla duunattavaksi. :D Isot on komeita!

Eihän tuo edes kovin iso tuu olemaan, kun on niin pieni käsi :itku: :D

Ei oo paikallaan istuminen munkaan laji, mut 5 tuntia ei vielä vedä vertoja siihen kun nuorena kävin tekemässä dreadlockit, siihen meni 12h, ja koko ajan musta mies (välillä kaksi) tukistaa ja repii hiuksista. Se oli p*rseestä.

Samaa mieltä isoista kuvista, itekin haluan myös pinta-alaa, en niinkään lukumäärää. Mutta kukin tyylillään. :)

Oikeassa sääressä köynnös nilkasta polven yläpuolelle. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen. Nimim. 10cm tehty ja taju pois...

Heheh, ei mennytkään kuin vuosi kuvan saamiseksi :D

Liitteet

• P1180012_1.jpg
    P1180012_1.jpg
    128,1 KB · Katsottu: 898
Nyt on selvinnyt myös tämän vuoden messujen ajankohta.

http://www.helsinkitattoo.fi/helsinkitattoo/index.php

Oheisen linkin takaa löytyy tapahtuman kotisivut. Itse tapahtuma on 14-15.4.2007. paikkana on Kaapelitehdas.

Saapa nähdä minkä osan niistä isoista tiloista ovat saneet käyttöönsä ja onko tuossa syy siihen, että tapahtuma on vain kaksipäiväinen aikaisemman kolmen sijaan.

Nyt vain toivotaan että ehditään saamaan hiha valmiiksi ja värit vielä tasoittumaan ennen skaboja ;)

Nyt on selvinnyt myös tämän vuoden messujen ajankohta.

http://www.helsinkitattoo.fi/helsinkitattoo/index.php

Oheisen linkin takaa löytyy tapahtuman kotisivut. Itse tapahtuma on 14-15.4.2007. paikkana on Kaapelitehdas.

Saapa nähdä minkä osan niistä isoista tiloista ovat saneet käyttöönsä ja onko tuossa syy siihen, että tapahtuma on vain kaksipäiväinen aikaisemman kolmen sijaan.
Oho, en huomannukkaa, että on vaa kaks päiväset :(
En sitte tiiä tuosta Kaapelitehtaasta ja että vaikuttaako, mutta ainakin Kultsa oli kuulemma kovin kallis paikka..
Nyt vain toivotaan että ehditään saamaan hiha valmiiksi ja värit vielä tasoittumaan ennen skaboja ;)
Sama mullaki on mielessä, mut ku jatkuvasti tuntuu uusia kuvia tulevan, ni toi paranteleminen on kohtuu kypsää puuhaa.. :rolleyes:

Tervehdys toverit!
Voisko joku suositella hyvä ja luotettavia tatuointi paikkoja Helsigissä? (Hygienia kunnossa ja tatuoinnin laittaja osaa homman) Eli missä olette olleet ja menisitkö samaan paikkaa uudestaan? Mike suositteli muutama sivu taaksepäin Fabulousparadise (http://www.fabulousparadise.com), eli tämän voisi olla minulle yksi vaihtoehto...

Kiitos etukäteen!!

Itse itseäni quotaten.

Nyt on kuva muokattavana ja 2 aikaa varattuna, 2 vkon välein toisistaan, kai jotain 5h molempiin varattava. Ajat meni aika pitkälle, toukokuulle, mutta paikan meininki miellyttää siinä määrin, että aivan sama, valmista tulee ennen kuuminta kesää kuitenkin, joten ei tarvihe pahemmin aurinkoa varoa. edit: pari-kolme vkoa ennen ensimmäistä aikaa pitänee käydä tsekkaamassa kuva

(Ihan ku olisin jo tänne kirjotellu jo tämän, mutta oon jättäny varmaan painamatta lähetä-namiskaa.)

Toi mesta tosiaan on myös meikäläisen mieltä miellyttänyt eniten, pirun mukavaa porukkaa, ja hyviä kuvia tekevät:thumbs:

Tervehdys toverit!
Voisko joku suositella hyvä ja luotettavia tatuointi paikkoja Helsigissä? (Hygienia kunnossa ja tatuoinnin laittaja osaa homman) Eli missä olette olleet ja menisitkö samaan paikkaa uudestaan? Mike suositteli muutama sivu taaksepäin Fabulousparadise (http://www.fabulousparadise.com), eli tämän voisi olla minulle yksi vaihtoehto...

Kiitos etukäteen!!

uskaltaisin suositella. Mimmifrendi suosittelee duck´s tattoota.

Voisko joku suositella hyvä ja luotettavia tatuointi paikkoja Helsigissä? (Hygienia kunnossa ja tatuoinnin laittaja osaa homman) Eli missä olette olleet ja menisitkö samaan paikkaa uudestaan?

Duck´s Tattoo @ Itäkeskus. Sieltä Jarza tai Diego hommiin. On ammattilaisia monen vuoden takaa. Esim. Diegolla teetätin ensimmäisen kelttijutun vuonna -95.

Menisin ja menen uudestaan.

Duck´s Tattoo @ Itäkeskus. Sieltä Jarza tai Diego hommiin. On ammattilaisia monen vuoden takaa. Esim. Diegolla teetätin ensimmäisen kelttijutun vuonna -95.

Menisin ja menen uudestaan.

Taidanpa mennä tälle ku asu melkein naaprissa :) Pitää mennä katsastamaan paikkaa....kiitos!!

Kysyn vielä tälläistä kun olen tässä asiassa ihan "aloittelija" :)

Mitkä tatuointi liikkeet on halpoja/kalliita Helsingissä? (isoja eroja?) Tiedän, ettei näissä asioissa kannata säästää koska tatuointi on ja pysyy loppuelämän siihen mihin sen on laittanut... Mutta ainahan kallis paikka ei välttämättä ole paras paikka? Olen lukenut keskustelu palstoilta, että esim. Duck's tattoo (mihin suunnittelin menevän) on aika kallis paikka mutta olen ymmärtänyt, että on sen arvoista...

Innolla odotan vastuksia ja mielipiteitä!! Kiitos!

Mimmi frendi tosiaan piti duck´s tattoota erittäin hyvänä. Kalliihko se mielestäni oli. Itse olen asioinut paradise tattoossa, jonne askeleet suuntaavat tänäänkin pariksi tunniksi. :D Mielestäni paradisessä on hinnat kohdallaan, jälki hyvää ja kliininen paikka.

muiden kuvia www.bodymodifications.net

Olen lukenut keskustelu palstoilta, että esim. Duck's tattoo (mihin suunnittelin menevän) on aika kallis paikka mutta olen ymmärtänyt, että on sen arvoista...

Kun survot mustetta ihon alle loppuelämäkses niin hinta on se viiminen asia mitä mietitään. Jälki ratkasee.

Riippuu tietenkin mitä laittaa. Jos haluaa vaikka tikku-ukon hauberiin ni samase kai kuka sen siihen töhrii.

Itse laitoin yhden tatskan kotitatskaajalla, ja sehän oli pakko mennä parantamaan ammattilaisella. Hinnalla ei ollut väliä. Nyt sitä jo sietää katsella ilman että tulee tippa linssiin. :)

Kun itse aikoinani harkitsin tatuoinnin ottamista, niin sain suosituksia Blue Dragon Tattoo Studiosta ja seuraavaksi suositeltiin tuota Itiksen paikkaa. Ainakin Blue Dragonin näytteet ystävillä ovat kyllä hyvin tehtyjä.

Ja samaa mieltä siitä, että jos olet päättänyt ihoasi tatuoinnilla kaunistaa, niin hintaa ei sovi miettiä. Hanki kerralla kunnollinen, ettei myöhemmin huono jälki muutaman kympin takia potuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom