Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse itseäni quotaten.
Nyt on kuva muokattavana ja 2 aikaa varattuna, 2 vkon välein toisistaan, kai jotain 5h molempiin varattava. Ajat meni aika pitkälle, toukokuulle, mutta paikan meininki miellyttää siinä määrin, että aivan sama, valmista tulee ennen kuuminta kesää kuitenkin, joten ei tarvihe pahemmin aurinkoa varoa. edit: pari-kolme vkoa ennen ensimmäistä aikaa pitänee käydä tsekkaamassa kuva
(Ihan ku olisin jo tänne kirjotellu jo tämän, mutta oon jättäny varmaan painamatta lähetä-namiskaa.)
Iso on tulossa. Itsellä noi ekat vedot vei juurikin sen 5 tuntia. Mulle aika maksimi kerralla duunattavaksi. :D Isot on komeita!
Oikeassa sääressä köynnös nilkasta polven yläpuolelle. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen. Nimim. 10cm tehty ja taju pois...
Oho, en huomannukkaa, että on vaa kaks päiväset :(Nyt on selvinnyt myös tämän vuoden messujen ajankohta.
http://www.helsinkitattoo.fi/helsinkitattoo/index.php
Oheisen linkin takaa löytyy tapahtuman kotisivut. Itse tapahtuma on 14-15.4.2007. paikkana on Kaapelitehdas.
Saapa nähdä minkä osan niistä isoista tiloista ovat saneet käyttöönsä ja onko tuossa syy siihen, että tapahtuma on vain kaksipäiväinen aikaisemman kolmen sijaan.
Sama mullaki on mielessä, mut ku jatkuvasti tuntuu uusia kuvia tulevan, ni toi paranteleminen on kohtuu kypsää puuhaa..Nyt vain toivotaan että ehditään saamaan hiha valmiiksi ja värit vielä tasoittumaan ennen skaboja ;)
Itse itseäni quotaten.
Nyt on kuva muokattavana ja 2 aikaa varattuna, 2 vkon välein toisistaan, kai jotain 5h molempiin varattava. Ajat meni aika pitkälle, toukokuulle, mutta paikan meininki miellyttää siinä määrin, että aivan sama, valmista tulee ennen kuuminta kesää kuitenkin, joten ei tarvihe pahemmin aurinkoa varoa. edit: pari-kolme vkoa ennen ensimmäistä aikaa pitänee käydä tsekkaamassa kuva
(Ihan ku olisin jo tänne kirjotellu jo tämän, mutta oon jättäny varmaan painamatta lähetä-namiskaa.)
Tervehdys toverit!
Voisko joku suositella hyvä ja luotettavia tatuointi paikkoja Helsigissä? (Hygienia kunnossa ja tatuoinnin laittaja osaa homman) Eli missä olette olleet ja menisitkö samaan paikkaa uudestaan? Mike suositteli muutama sivu taaksepäin Fabulousparadise (http://www.fabulousparadise.com), eli tämän voisi olla minulle yksi vaihtoehto...
Kiitos etukäteen!!
Voisko joku suositella hyvä ja luotettavia tatuointi paikkoja Helsigissä? (Hygienia kunnossa ja tatuoinnin laittaja osaa homman) Eli missä olette olleet ja menisitkö samaan paikkaa uudestaan?
Duck´s Tattoo @ Itäkeskus. Sieltä Jarza tai Diego hommiin. On ammattilaisia monen vuoden takaa. Esim. Diegolla teetätin ensimmäisen kelttijutun vuonna -95.
Menisin ja menen uudestaan.
Olen lukenut keskustelu palstoilta, että esim. Duck's tattoo (mihin suunnittelin menevän) on aika kallis paikka mutta olen ymmärtänyt, että on sen arvoista...
Jos vaa pystyisi päättämään minne sitä menee....