Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eiks old english oo jotain ton tyyppistä..
ite en nyt perkele saa päähän sitä mil mulla on, ei mikään kovin yleinen mut ton tyyppinen.

Kiitos. Old english sanalla tosiaan löytyi juuri tuota tyylisuuntaa. Lisää vaan tietoa/ehdotuksia tuon tyylisistä fonteista.

Kertokaapa mikä sellainen FONTTI on nimeltään tai miksi niitä kutsutaan jota esim näissä kuvissa on, kertokaa mieluusti useampia fontteja mutta tyyli suunnan noista saisi:

Olisi tarkoitus tuon jollain tyylisellä fontilla ottaa teksti ylä selkään sekä sen tekstin alle vähän jotain musta harmaa (B & G) kuviota alaspäin.
Mulla on samalla fontilla forkuissa tekstiä ku toi keskimmäinen. Tosin tossa kaikki on isoilla kirjaimilla ja mulla on myös pieniä. Fontti on tämä: http://www.dafont.com/cloister-black.font

Kertokaapa mikä sellainen FONTTI on nimeltään tai miksi niitä kutsutaan jota esim näissä kuvissa on, kertokaa mieluusti useampia fontteja mutta tyyli suunnan noista saisi:
Olisko blackletter virallinen nimitys tuollasille, emt. Anyway: tuolta lisää: http://www.linotype.com/ (vasemmalla valikosta) ja mm. tuolta.

Linotypen saitilta saa tallennettua esimerkkitekstin kuvana, joten älä peljästy sitä, että fonttia ei voi tallentaa koneelle maksutta.

Jee, tänään klo 12 taas hakattavaksi! :dance:

kateeks käy, sain toissapäivänä forkun valmiiks ja nyt pitää odotella kuukausi ennenku on rahaa/aikoja :(
jos tänä vuonna sais hihat valmiiks :dance:

Jee jee eilen tuli oltuu hakattavana. Lopputuloksena oli vatsassa teksti ja mukava kipu. Tatuoija naureskeli ku sähisin hampaiden välistä kaiken maailman manauksia :)

Jee. ohi on. Elikä pohkeissa/nilkoissa olleet vanhat kuvat peitin, perusteella jokainen tekee virheitä ;)

Päälle pari tuntia kesti ja kipu alkoi vasta viime minuuteilla olla tuskaa. Varpaan vanhan sydämen päälle tuli uudet viivat kun mokoma oli kulunut, sekin tuntui aika ihanalta.

Jalat on tulessa ja varvasta särkee, mutta hemmetti kun nuo tuosta paranee niin on mainiot! Kuvaakin voin laitella sitten, kukaan tuskin haluaa nähdä punaisia, kelmun peittämiän jalkojani :)

minkälaista kuvaa otit sit nyt?
tekis ite mieli ottaa sormiin.. :)

Sellaset, oisko noi nyt egyptiläishenkiset, jalokivitorakat.

ookke.. en oo ikinä kuullutkaan :)
mul tuntu pohkeessa ku otin kuvaa ni semmonen tosi veemäinen pistely varpaissa asti, en tie onko kuin yleistä, varsinkin ku väritti kuvaa..
kokemuksia milt tuntuu ku rintaan hakataan kuvaa? ois seuraavana vuorossa.

ettet vaan tarkota egyptiläisiä pillerinpyörittäjiä? sellasia mustia torakoita? :D

No jotain semmosia pikkuöttiäisiä :D
Tarkemmin kun muistelen, niin pillerinpyörittäjiähän niillä tais olla kaikissa jutuissa.

Pikkuöttiäiset menetti vähän väriä yön aikana ja punotuskin on laskenut, vanhat kuvat paistaa pieniltä alueilta armotta läpi. Lähinnä kivien kohdalta, jotka on siis violetti ja punainen. Mustat kohdat on ok.
Uusintakäsittely it is :(

No kun kukaan ei Hämeestä suositellut mitään, niin tämä poika siirtyy uudelle maalle utelemaan. Täytyy soitella blue dragoniin ja ducks tattoohin josko sieltä sais aikaa vaikkapa tälle kesälle. Oon kuullu näistä paikoista pelkkää hyvää, ja eipä tarvii arpoa paikallisia tatskaajia joita ei edes taida olla olemassa. :rolleyes:

No kun kukaan ei Hämeestä suositellut mitään, niin tämä poika siirtyy uudelle maalle utelemaan. Täytyy soitella blue dragoniin ja ducks tattoohin josko sieltä sais aikaa vaikkapa tälle kesälle. Oon kuullu näistä paikoista pelkkää hyvää, ja eipä tarvii arpoa paikallisia tatskaajia joita ei edes taida olla olemassa. :rolleyes:

Soita Kangasalle MS-Galleriaan. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom