Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvemmin iskee noi mitkään pääkalloilut, mut tossa on jo näköä:thumbs:

Teema on rikkaampi, ihan pikkutarkkaan jäljennökseen ei lähdetty. Kuva 1600-luvulla eläneen anatomistin alkuperäispiirrosta mukaillen. Tulkintoja on monia, en lähde kuitenkaan niitä avaamaan, kukin muodostaa omansa.

Kyseessä ei ole mikään, jee, olen kova jätkä ja mulla kalloja:)

Kysyin tätä jo aikaisemminkin, mutta eipä kellään tainnut olla mitään sanottavaa asiaan. Kokeillaan nyt vielä uudestaan jos tärppäis. Kerta kiellon päälle! :wtf: Kai täällä pakkiksella on Hämeenlinnalaisia tatuointeihin hurahtaneita? Ja vieläpä sellaisia jotka olis Hämeenlinnassa käynyt tatuoitavana. Oisko vinkkejä antaa, ja tietoja mihin kannattais suuntaa kun kuva pitäis saada ihoon? Hämeenlinnasta näyttäis löytyvän ainakin Unique Art, Igor, ja Tattoo Make...

Sanokaas kuka chiksi tossa kannessa on

tatska_kansi.jpg

onks kukaa päänahkaan ottanu tatuointii?sellanen ois helvetin komean näkönen!jos joku tiätää niist jotai tai löytää kuvia ni linkkii tänne:kippis1:voipi olla ettei hirveen moni liike edes tee päähän mitään:arvi:
Teknologiakylän työpaikkaruokalassa oli kerran ulkomainen n. 50v herrasmies mustassa puvussa. Piti vilkaista useampaan kertaan, kun huomasin että kaljuuntuneeseen kohtaan päälaen takaosassa oli tatuoitu skorpioni :rock:

Tänään tuli varattua tino´s tattoolle tatska aikaa neljä päivää! :dance: Sekään valitettavasti ei riitä, mut jatketaan sit myöhemmin. Neljä uutta tatskaa.

Nimeä en tiedä, mutta sama muija pyöri MP-messuilla Allrightin osastolla. Monissa messukuvissa näkyy olevan :D
:offtopic: Hot Rod & Rock Showssa oli Jallun osastolla moottoripyörän päällä keikistelemässä silikoneissaan. Oletettavasti siis joku porskutähti?

Itse hankkimassa vasempaan ranteeseen suomenkielisen tekstin. Miten on leijona tatuointien ottaneet: Oletteko ottaneet vaakunan vasempaan vai oikeaan käteen(Kumpaan suuntaan Leijona katsoo)

Itse hankkimassa vasempaan ranteeseen suomenkielisen tekstin. Miten on leijona tatuointien ottaneet: Oletteko ottaneet vaakunan vasempaan vai oikeaan käteen(Kumpaan suuntaan Leijona katsoo)

Ei ole jellonaa itsellä mutta tietty siten että se katsoo eteenpäin...

Toi tatskalehden isotissisen kimulin voi bongata myös leatherheavenin kuvastosta. Silloin tosin punatukkaisena. Pakko myöntää että kivat tiss.. siis tatska tuossa rinnassa on tosi kiva :P

Juu lehti "Tatuointi" nyt kourassa ja kyllä toi kansikuva ja muutki ihan loistavia. Jotain pikku mokia lehdessä kyllä tuli vastaan kuten "sisällysluettelo 1/2007" ja yhden mainoksen tarjouskuponki joka sattuu olemaan voimassa vain 30.5.2008 asti eli kiire tulee jos meinaa hyödyntää sen mutta mitäs noista. Ihan asiallinen lehti hyvillä kuvilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom