Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tommosen nyt osaa varmaan tehdä tatuoija kuin tatuoija. Toinen kysymys on, kannattaako tollainen itselleen tikkauttaa;)

Olen tässä päivät pitkät etsinyt netistä kuvia tribaalikuvioista, mihin olisi sotkettu sekaan vähän tekstiä. Omassa tapauksessa heittäisin lapsen nimen. Ei vaan sellaista ole osunut mistään silmään. Onko kenelläkään muulla?

Olen tässä päivät pitkät etsinyt netistä kuvia tribaalikuvioista, mihin olisi sotkettu sekaan vähän tekstiä. Omassa tapauksessa heittäisin lapsen nimen. Ei vaan sellaista ole osunut mistään silmään. Onko kenelläkään muulla?

En usko että kenelläkään muulla on tribaalia ja lapsen nimeä siinä.

/sarkasmi.

Kukas toi tyttö on uuden tatuointilehden kannessa?? Ellen ihan väärin nähnyt niin oli pyörimässä kultsan messuilla. On muuten törkeen hieno kansi ja Victor sen luokan tekijä, että tänään pitää vielä käydä ostamassa lehti :rock:

Dorian Yates

Kun tuossa kyynärvarsi vähän menettää sinertynyttä väriään. niin heitän
kuvaa tulemaan tuoreimmasta kuvasta.

Olen nimittäin ollut kauan Dorian Yates -fani ja pakko oli toteuttaa
Latvian matkallamme Dorianin kuvan tatuoiminen vasempaan kyynärvarteen.

Kaikkihan muistavat nuo kuuluisat musta-valkoiset kuvat, missä Dorian
kivikovassa kunnossa näytti kuin marmoriin hakatulta. Eipä tarvitse kuvia haikailla
enään koneelta vaan voi kurkata idoliaan omasta käsivarrestaan.

JeremyTheIron

Olen nimittäin ollut kauan Dorian Yates -fani ja pakko oli toteuttaa
Latvian matkallamme Dorianin kuvan tatuoiminen vasempaan kyynärvarteen.

Eipä tarvitse kuvia haikailla
enään koneelta vaan voi kurkata idoliaan omasta käsivarrestaan.

Ei prkl :david:
Tää on pakko nähdä!
On meitä moneen junaan :kippis1:

Kukas toi tyttö on uuden tatuointilehden kannessa?? Ellen ihan väärin nähnyt niin oli pyörimässä kultsan messuilla. On muuten törkeen hieno kansi ja Victor sen luokan tekijä, että tänään pitää vielä käydä ostamassa lehti :rock:
Victor on aivan uskomaton ja kuvat ovat kyllä hienoimpia mitä olen ikinä nähnyt.

Kertokaapa mikä sellainen FONTTI on nimeltään tai miksi niitä kutsutaan jota esim näissä kuvissa on, kertokaa mieluusti useampia fontteja mutta tyyli suunnan noista saisi:
07.jpg

27.jpg

34.jpg

Olisi tarkoitus tuon jollain tyylisellä fontilla ottaa teksti ylä selkään sekä sen tekstin alle vähän jotain musta harmaa (B & G) kuviota alaspäin.

tuli itekki tossa luettua uusinta Tatuointi lehteä, itse asiassa ainoa syy miks tiesin lehdestä oli miken blogi:rock:, ja sain siitä hyviä inspaa omaan tatuointiin jota suunnittelen, lähinnä just se victorin tyyli. Nyt vaan pitäis löytää suomesta kaveri joka on ammattitaitosesti osais hakkaa homman kotiin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom