Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko tyytyväinen kasvokuviin?
Onko ollut jo kauan iholla? Miten on naamat muokkautunut vuosien saatossa jos vertaa tatskoihin uutena?
Mitä muksut on sanonut kun näkee oman pärstänsä isin olkapäässä?

Olen erittäin tyytyväinen MS-Gallerian töihin. Kasvokuvat mielestäni paranivat kun hieman "kuluivat".
Tribaalin otin viime vuonna ja kasvokuvat tämän vuoden puolella, eli melko tuoreet ovat.

Pienempi likka innoissaan, isompi ei niinkään. :D Pääasia, että minä itse halusin muiston heistä nuorena iholleni.

Olen erittäin tyytyväinen MS-Gallerian töihin. Kasvokuvat mielestäni paranivat kun hieman "kuluivat".
Tribaalin otin viime vuonna ja kasvokuvat tämän vuoden puolella, eli melko tuoreet ovat.

Pienempi likka innoissaan, isompi ei niinkään. :D Pääasia, että minä itse halusin muiston heistä nuorena iholleni.

Tuttu paikka.

Neljä kuvaa löytyy, kaksi selässä, yksi nilkassa ja yksi ranteessa. Selkää olisi hinku täyttää lisää, samoin toiseen ranteeseen jotain. Koskahan vaan olisi sen verran ylimääräistä, veikkaan että menee aika kauan. :(

Kauan pitää pysytellä poissa saleilta tatuoinnin oton jälkeen?

Riippuu vähän paikasta missä kuva on, jos joutuu hankaukselle alttiiksi niin kannattaa sen verta malttaa että pahin arpi paranee. Periaatteessa voi mennä vaikka heti reenaamaan, mutta n. pari kolme päivää voi esim olla pois eli ei tarvi mitään viikkojen täyslepoa :)

Pesua ja rasvaa vaan sitten ekoina päivinä reippaasti.

Mulle on pari tatuoijaa sanonu, että tuppaa noi värit hieman leviämään tatuoidessa. Onkohan kehon nesteytyksellä mahdollisesti mitään tekemistä tuon kanssa? Kohta pitäisi mennä taas väriteltäväksi, mutta mm kreatiinin takia on kunnon nestepöhö päällä. Boogie Mustosen sanoin "silmät on ku kiinalaisella". Vaikuttaako asiaan mitenkään? Vai onko ihan vain ihotyypistä ja käytettävästä väristä kiinni? Kai sitä vois pienen tauon taas pitää kreasta...

Mulle on pari tatuoijaa sanonu, että tuppaa noi värit hieman leviämään tatuoidessa. Onkohan kehon nesteytyksellä mahdollisesti mitään tekemistä tuon kanssa?

No leviäähän ne muutenkin. Meneväthän ne kaikki tatuoinnit oikeastaan suhteellisen pilalle jo n. kymmenessä vuodessa. Ei se väri siellä ihon alla paikallaan kestä. Mutta se kauneushan on katsojien silmässä. Ja eräässä toisessa ketjussa joku äskettäin kehuikin että tykkää siitä efektistä kun se väri leviää ja suttaantuu. Mutta liian pikkutarkkoja kuvia ei minusta kannattaisi ottaa, kun parin vuoden päästä niistä ei sitten edes erota yksittäisiä viivoja, eikä saa selvää mitä kuvan pitäisi esittää. Tämä onkin asia mitä monet tatuointien ottajat eivät tunnu käsittävän ja huomioivan. Tässäkin ketjussa on esitelty niin pikkutarkkoja kuvia, että ne suttaantuvat nopeasti pilalle.

No leviäähän ne muutenkin. Meneväthän ne kaikki tatuoinnit oikeastaan suhteellisen pilalle jo n. kymmenessä vuodessa. Ei se väri siellä ihon alla paikallaan kestä. Mutta se kauneushan on katsojien silmässä. Ja eräässä toisessa ketjussa joku äskettäin kehuikin että tykkää siitä efektistä kun se väri leviää ja suttaantuu. Mutta liian pikkutarkkoja kuvia ei minusta kannattaisi ottaa, kun parin vuoden päästä niistä ei sitten edes erota yksittäisiä viivoja, eikä saa selvää mitä kuvan pitäisi esittää. Tämä onkin asia mitä monet tatuointien ottajat eivät tunnu käsittävän ja huomioivan. Tässäkin ketjussa on esitelty niin pikkutarkkoja kuvia, että ne suttaantuvat nopeasti pilalle.

Joo. Tiedän kyllä mitä aika tekee tatuoinneille, ja olen itsekin sitä mieltä että pieni ajan patina tekee kuvasta vaan paremman. Mutta...

Mulla on muutamasta kohtaa pelkkä suora viivakin lähtenyt leviämään melko pitällekin. Onneksi ei ole sentään pahasti, eikä niitä huomaa päällepäin. Ei sentään ole ollut tarvetta ruveta korjailemaan jäkeenpäin. Ei taideta puhua ihan samasta asiasta.

Mulla on muutamasta kohtaa pelkkä suora viivakin lähtenyt leviämään melko pitällekin. Onneksi ei ole sentään pahasti, eikä niitä huomaa päällepäin. Ei sentään ole ollut tarvetta ruveta korjailemaan jäkeenpäin. Ei taideta puhua ihan samasta asiasta.
Ihotyyppi, käytetty muste ja pistojen syvyys vaikuttaa. Vähän syvemmällä ihossa kudos ei ole jotenki niin kiinteää(?) ja varsinkin hyvin juokseva muste lähtee helposti leviämään siellä. Ns. blowout. Tietynlaisessa ihotyypissä joku väri voi levitä senttienkin päähän ihossa!

Tatuoinnin ikääntyminen on sitte asia erikseen.

Ihotyyppi, käytetty muste ja pistojen syvyys vaikuttaa. Vähän syvemmällä ihossa kudos ei ole jotenki niin kiinteää(?) ja varsinkin hyvin juokseva muste lähtee helposti leviämään siellä. Ns. blowout. Tietynlaisessa ihotyypissä joku väri voi levitä senttienkin päähän ihossa!

Just tota mä meinasin. Tattista vaan. Eli ite ei voi vaikuttaa asiaan mitenkään... :(

Ja olen itselleni antanut ymmärtää, että myös paikka vaikuttaa tähän "leviämisilmiöön".Kyynärtaive on esim. sellainen paikkaja...

Ja olen itselleni antanut ymmärtää, että myös paikka vaikuttaa tähän "leviämisilmiöön".Kyynärtaive on esim. sellainen paikkaja...
Tietyissa paikoissa iho on aina ohuempaa, eli hankalampi säädellä sitä syvyyttä. Kyynertaipeessa tosiaan levähtää helposti, jos ei oo tatuoija tarkkana.

Ette sitten enempää paskaa voi puhua. ei oo kyllä mun kuvat levinny pätkääkään vaikka on yli kymmenen vuotta ollu jo koko toinen käsi duunattu, johtunee tietenkin siitä että oon duunauttanu sen ammattilaisella enkä jonku pikku kotipaviaanin kellarissa. Asiansa osaava alan mies kun tekee nii siinä on ja pysyy. En tällä suinkaan provosoi mutta toisinaan täälläkin haetaan mettän kautta vauhtia vaikka pääsääntöisesti ihan fiksua juttua porukalta tuleekin.

Fiksu mies kun luovuit siitä suomileijona-tatskasta, vaikka kiven kovaan haukuit kaikki arvostelijat kusipääks.
Joo tulin järkiini, ois varmaan parin päivän sisäl alkanu jo vituttaa se leijona, mut nyt onneks on 1000000 kertaa tyylikkäämpi kuva käjessä. Nii ja ette te oikeesti mtn kusipäit oo, vaikka pijätte minnuu sellasena :D

Joo tulin järkiini, ois varmaan parin päivän sisäl alkanu jo vituttaa se leijona, mut nyt onneks on 1000000 kertaa tyylikkäämpi kuva käjessä. Nii ja ette te oikeesti mtn kusipäit oo, vaikka pijätte minnuu sellasena :D

Ei me pidetä. Nyt sulta tuli rehellisen miehen puhetta. respect!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom