Kenen tekemät?
MS-Gallerian Kangasalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenen tekemät?
Ootko tyytyväinen kasvokuviin?
Onko ollut jo kauan iholla? Miten on naamat muokkautunut vuosien saatossa jos vertaa tatskoihin uutena?
Mitä muksut on sanonut kun näkee oman pärstänsä isin olkapäässä?
Olen erittäin tyytyväinen MS-Gallerian töihin. Kasvokuvat mielestäni paranivat kun hieman "kuluivat".
Tribaalin otin viime vuonna ja kasvokuvat tämän vuoden puolella, eli melko tuoreet ovat.
Pienempi likka innoissaan, isompi ei niinkään. :D Pääasia, että minä itse halusin muiston heistä nuorena iholleni.
Kauan pitää pysytellä poissa saleilta tatuoinnin oton jälkeen?
Mulle on pari tatuoijaa sanonu, että tuppaa noi värit hieman leviämään tatuoidessa. Onkohan kehon nesteytyksellä mahdollisesti mitään tekemistä tuon kanssa?
No leviäähän ne muutenkin. Meneväthän ne kaikki tatuoinnit oikeastaan suhteellisen pilalle jo n. kymmenessä vuodessa. Ei se väri siellä ihon alla paikallaan kestä. Mutta se kauneushan on katsojien silmässä. Ja eräässä toisessa ketjussa joku äskettäin kehuikin että tykkää siitä efektistä kun se väri leviää ja suttaantuu. Mutta liian pikkutarkkoja kuvia ei minusta kannattaisi ottaa, kun parin vuoden päästä niistä ei sitten edes erota yksittäisiä viivoja, eikä saa selvää mitä kuvan pitäisi esittää. Tämä onkin asia mitä monet tatuointien ottajat eivät tunnu käsittävän ja huomioivan. Tässäkin ketjussa on esitelty niin pikkutarkkoja kuvia, että ne suttaantuvat nopeasti pilalle.
Ihotyyppi, käytetty muste ja pistojen syvyys vaikuttaa. Vähän syvemmällä ihossa kudos ei ole jotenki niin kiinteää(?) ja varsinkin hyvin juokseva muste lähtee helposti leviämään siellä. Ns. blowout. Tietynlaisessa ihotyypissä joku väri voi levitä senttienkin päähän ihossa!Mulla on muutamasta kohtaa pelkkä suora viivakin lähtenyt leviämään melko pitällekin. Onneksi ei ole sentään pahasti, eikä niitä huomaa päällepäin. Ei sentään ole ollut tarvetta ruveta korjailemaan jäkeenpäin. Ei taideta puhua ihan samasta asiasta.
Ihotyyppi, käytetty muste ja pistojen syvyys vaikuttaa. Vähän syvemmällä ihossa kudos ei ole jotenki niin kiinteää(?) ja varsinkin hyvin juokseva muste lähtee helposti leviämään siellä. Ns. blowout. Tietynlaisessa ihotyypissä joku väri voi levitä senttienkin päähän ihossa!
Tatuoinnin ikääntyminen on sitte asia erikseen.
Ihotyyppi, käytetty muste ja pistojen syvyys vaikuttaa. Vähän syvemmällä ihossa kudos ei ole jotenki niin kiinteää(?) ja varsinkin hyvin juokseva muste lähtee helposti leviämään siellä. Ns. blowout. Tietynlaisessa ihotyypissä joku väri voi levitä senttienkin päähän ihossa!
Tatuoinnin ikääntyminen on sitte asia erikseen.
Tietyissa paikoissa iho on aina ohuempaa, eli hankalampi säädellä sitä syvyyttä. Kyynertaipeessa tosiaan levähtää helposti, jos ei oo tatuoija tarkkana.Ja olen itselleni antanut ymmärtää, että myös paikka vaikuttaa tähän "leviämisilmiöön".Kyynärtaive on esim. sellainen paikkaja...
No leviäähän ne muutenkin. Meneväthän ne kaikki tatuoinnit oikeastaan suhteellisen pilalle jo n. kymmenessä vuodessa. Ei se väri siellä ihon alla paikallaan kestä. Mutta se kauneushan on katsojien silmässä. Ja eräässä toisessa ketjussa joku äskettäin kehuikin että tykkää siitä efektistä kun se väri leviää ja suttaantuu. Mutta liian pikkutarkkoja kuvia ei minusta kannattaisi ottaa, kun parin vuoden päästä niistä ei sitten edes erota yksittäisiä viivoja, eikä saa selvää mitä kuvan pitäisi esittää. Tämä onkin asia mitä monet tatuointien ottajat eivät tunnu käsittävän ja huomioivan. Tässäkin ketjussa on esitelty niin pikkutarkkoja kuvia, että ne suttaantuvat nopeasti pilalle.
Fiksu mies kun luovuit siitä suomileijona-tatskasta, vaikka kiven kovaan haukuit kaikki arvostelijat kusipääks.Eilen otin liekkejä olkapäähän (Y)
Joo tulin järkiini, ois varmaan parin päivän sisäl alkanu jo vituttaa se leijona, mut nyt onneks on 1000000 kertaa tyylikkäämpi kuva käjessä. Nii ja ette te oikeesti mtn kusipäit oo, vaikka pijätte minnuu sellasena :DFiksu mies kun luovuit siitä suomileijona-tatskasta, vaikka kiven kovaan haukuit kaikki arvostelijat kusipääks.
Eilen otin liekkejä olkapäähän (Y)
Joo tulin järkiini, ois varmaan parin päivän sisäl alkanu jo vituttaa se leijona, mut nyt onneks on 1000000 kertaa tyylikkäämpi kuva käjessä. Nii ja ette te oikeesti mtn kusipäit oo, vaikka pijätte minnuu sellasena :D