Tatskat

^No kannattaisko, Ander, sitten odottaa vaikka edes siihen asti, että saat itse päättää tatuoinneista? Oman ekan kuvani otin n. parikymppisenä vajaa kymmenen vuotta sitten, ja hyvinhän noita on ehtinyt hommata vaikka ei alaikäisenä päässytkään aloittamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lisää ois pakko saada, jos vetäis half sleeven.... ketä suosittelisitte jos ottais semmotteen semirealistisen kuvan, tyyliin kuva elokuvasta, ei oo tähän hätään mitään mallia laittaa teille.
Siis jos tiiätte jonku joka olis vaikka hieman sen tyylisiin erikoistunu...

Pieni vinkki:
Jos on noin monta juttua edes pienen harkinnan alla, niin kannattaa TODELLA harkita sitä, että ottaa useamman pienen kuvan sijaa yhden ison ja laadukkaan kuvan.

Mä aina suosittelen sitä, että tutustuu aiheeseen vähän paremmin ja katsoo, minkälaista jälkeä voi saada aikaan ja valitsee tatuoijansa sen mukaan. Ei kannata tyytyä muuhun ku parhaaseen, vaikka voiski joutua jonottamaan pidempään ja mahdollisesti vähä enemmän rahaakin sijoittamaan.

Nääh mitään isoa kuvaa, IMO naisella näyttää nätimmälle yksi/useampi pieni/keskikokoinen kuva, kuin joku Scofield-malli. Mutta eipä mulla mikään kiire asian kanssa ole muutenkaan ja aika tarkkaan aion tutkia etukäteen, että minne ja millaisen kuvan sitten menen ottamaan... Että ei tässä olla tukka putkella juoksemassa hakattavaksi, jos niin luulit;).

Voinen sanoa, että isompikin mies on itkenyt ilosta, kun solisluun tienoille on hakattu kuvaa.
Tottakai tapauskohtaisesti ja erilaisiahan me ollaan, mutta ...
Eihän kuvan laittaminen kipeetä tee, mutta en ainakaan itse menis ihan helposti solisluun kohille laittamaan mitään. IMO.

No nyt mulla oli taas vaihteeksi sanat vähän hukassa, eli tarkotin lähinnä rintalihasta enkä niinkään solisluuta. (tosin mun tapauksessa tosta voi miinustaa ton "lihas"-sanan pois:jahas::lol2:).

Nääh mitään isoa kuvaa, IMO naisella näyttää nätimmälle yksi/useampi pieni/keskikokoinen kuva, kuin joku Scofield-malli.
Niin näyttää, johonkin pisteeseen asti (esim. yksi siellä ja toinen tuolla). Mutta ei voisi olla typerämmän näköistä kun on yhteensä 17 erilaista/erityylistä kuvaa ympäri kroppaa.

Niin näyttää, johonkin pisteeseen asti (esim. yksi siellä ja toinen tuolla). Mutta ei voisi olla typerämmän näköistä kun on yhteensä 17 erilaista/erityylistä kuvaa ympäri kroppaa.
Samaa mieltä. Tavallaan isot kuvat on tyylikkäämpiä kuin pienet läiskät siellä sun täällä, läiskistä melkein helpommin tulee semmonen vankilalookki - IMO.

Tiistaina näin puolikkaan hihan mimmillä ja oli aika seksikäs. Ja naisellinen tapaus kyseessä, ei mikään butch.

Kukin tyylillään toki.

Tribaali(ketju), lisko, liekkitribaali, kiinalainen kirjain ja joku pieni suttu josta en tiennyt mikä se oli.

Tällainen setti löytyi eräältä. Kaikki toki tyylillään, mutta olis tehnyt mieli kysyä, että katoitko noi Elloksen kuvastosta tms.

Mutta ei voisi olla typerämmän näköistä kun on yhteensä 17 erilaista/erityylistä kuvaa ympäri kroppaa.

Usein tämä on täysin totta kyllä. Siksi itseäkin pikkusen harmittaa ne ekat pienemmät kuvat mitä tuli hakattua, sen takia, että niitä on nyt hankala jatkaa isoiksi toimiviksi kokonaisuuksiksi.

Yleensä se vaan menee niin, ajatellaan ok otan yhden maks 2 kuvaa. Lopputulos on sitte full-sleevet and then some. Duck´s:in tatskaaja sanoi kun asiasta keskusteltiin että sen yli 10 vuoden uran aikana kun se on kuvia tehny niin vain muutama on alusta saakka ryhtynyt suunnittelemaan isoa kokonaisuutta. Mikä on todella harmi ja sen näkee sitten ihmisten ottamissa kuvissakin, ikävä kyllä. On sitten niitä pieniä kuvia randomina pitkin kroppaa, ei se ole siistiä. Poikkeuksiakin tietysti löytyy.

Mitäs mieltä porukka on polttotatuoinneista?

Itse olen menossa kohtapuolin (Piti mennä jo kesällä mutta ei saanut, koska se kuulemma olisi mätääntynyt.) ottamaan polttomerkin rintaan, "Karhun raapima jäljet" Eli kolme leveähköä naarmua vasempaan rintaan, olkaan pään suunnalta vähän rinnan alapuolelle asti.

Polttaminen jo sinäällään taitaa sattua ihan vitusti, mutta se kaksi viikkoa kestävä jälki "hoito" on varmaan pahempi. Eli poltettuja kohtia pitää hangata hammasharjalla ja laittaa niihin hammastahnaa jotta siihen tulee "hallittu" tulehdus. Tulehdus kasvattaa arven paksuksi ja hienoksi, mutta arven reunat eivät saa alkaa punottaa tai tulee sairaala reissu ja antibiootti kuuri... heh kuullostaa juuri niin tyhmältä että minä sen voin vaikka tehdäkkin.

Minusta tuollainen pieni ja tyylikäs arpitatuointi voi olla ihan tyylikäskin, kunhan sen tosiaan pitää tyylikkäänä eikä vedä överiksi (netistä voi selailla, mitä tarkoitan). Kyllähän ihmiset venyttävät korvalehtiään ja lävistävät sukuelimiään, koko kropan värjäämisestä puhumattakaan, joten aivan turha minusta arvostella, jos joku haluaa pienet tarkoitukselliset arvet tehdä. Kukin tyylillään, niin kuin on tapana sanoa.

Kannattaa kylläkin miettiä useamman kerran, kun ikää ei vielä ole hirveästi.

E. Pikaisella googletuksella selvisi, että nuo häviävät itsestään kohtalaisen usein ajan saatossa.

Tollanen karhun "aiheuttama" arpi ois rinnassa ihan vitun cool kyllä:hyper:

Nääh mitään isoa kuvaa, IMO naisella näyttää nätimmälle yksi/useampi pieni/keskikokoinen kuva, kuin joku Scofield-malli
samaa mieltä. yleisesti ottaen naisille sopii isot tatuoinnit yhtä hyvin kuin äärimmilleen viety kehonrakennus eli huonosti.

[nelo];1669084 sanoi:
Minusta tuollainen pieni ja tyylikäs arpitatuointi voi olla ihan tyylikäskin, kunhan sen tosiaan pitää tyylikkäänä eikä vedä överiksi (netistä voi selailla, mitä tarkoitan). Kyllähän ihmiset venyttävät korvalehtiään ja lävistävät sukuelimiään, koko kropan värjäämisestä puhumattakaan, joten aivan turha minusta arvostella, jos joku haluaa pienet tarkoitukselliset arvet tehdä. Kukin tyylillään, niin kuin on tapana sanoa.

Kannattaa kylläkin miettiä useamman kerran, kun ikää ei vielä ole hirveästi.

E. Pikaisella googletuksella selvisi, että nuo häviävät itsestään kohtalaisen usein ajan saatossa.
juu oon nyt noin 4 kuukautta odotellu aikaa sinne tatuoijalle.. Nyt se aika tuntuu pitkälle mutta kun ajattelee niitä jotka ovat kypsytelleet ajatusta ensimmäisestä tatuoinnista 10 vuotta, niin eihän tuo tunnu missään.. Ja tosiaankin polttoarpi katoaa lähes kokonaan noin 10 vuoden sisällä.

Minusta tuollainen pieni ja tyylikäs arpitatuointi voi olla ihan tyylikäskin

Eikös Bam Margera ottanut tuollaisen arpitatuoinnin JackAss 2:ssa?
Tyylikkyydestä nyt voi olla montaa mieltä..

Arpitatuoinneissa, varsinkin rinnan kohdalla, kannattaa ottaa selvää, etti ole keloidi-tyyppiä, eli jos niistä arvista tulee keloidiarvet niin voivat ruveta varsinkin rinnan alueella leviämään aika rumiksi.

Kokemuksesta voin sanoa, että niistä on sitten helvetin vaikea päästä eroon ja sellanen epämuodostunut nyrkinkokoinen kutittava arpi voi olla aika vittumainen.

overview

Piakisen google kurssin jälkeen voin sanoa että mahdollisuus minulla olla keloidi tyyppi on 5% En kuitenkaan saanut selville että miten voin tarkistaa olenko keloidi tyyppi? muut arvet ovat ainakin parantuneet normaalisti.

Kysyinkin tätä jo tuolla aikasemmin, mutta mitenkä normaali tatuointi käyttäytyy, jos on keloidi-iho? Jääköhän ruman näköseksi?
Myöskin pikaisen googletuksen jälkeen hyvin hoidettu tatuointi keloidi-iholla ei pitäisi aiheuttaa mitään ongelmia. Esim. korvareijät on riskialttiimpia. Ja tosiaan jos 5% valkoisesta väestöstä kärsii runsaasta arpeutumisesta (keloidi tai lievempi?), ja jonkin verran tatuoituja ihmisiä nähneenä ja juttuja kuulleena, en ole ilmiöön kuitenkaan törmännyt, niin en usko sen hirveän suuri ongelma olevan. Tietenki taas jos huono tuuri käy, niin tilastoilla ei paljon juhlita :rolleyes:

Oikein tehtynä tatuointi menee kuitenkin todella vähän ihon sisään, joten arpekudosta ei pitäisi juurikaan muodostua. Kyllä mullakin tosin on parin tyypin tekemät linjat arpeutuneet jonkin verran :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom