Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko jollain tiedossa hyviä urleja tatuointigallerioihin missä ei olis jotain 50$ vuosimaksuja?

Kyllä mä tiesin, et vai toi itse tatuoinnin ottaminen (suurin osa linjoista 6+ tuntia) oliki ihan perseestä ja kuumekin nousi sen rouhimisen jäljiltä.

Tulin äsken vähän päälle 2h sessiosta ja kyllähän toi duunista menee. Tuntuu että kaikki puhti on pois ja päätäki alkaa särkee jälkeenpäin. Voin kuvitella että tollasen 6h session jälkeen ei paljoa naurata.

ps. it´s a FULL sleeve vihdoinkin ;) Yhteensä joku 15h mennyt tuohon koko käteen.

Joopa joo... ei ole minua varten, mutta jotakuta saattaapi kiinnostaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708036425533_uu.shtml

-r3-

Luulenpa että ensin tuosta tulee villitys hollywoodin seurapiireissä. Hilton ja kumppanit ottavat aina eri tatskan eri juhliin ja seuraavalla viikolla käyvät poistattamassa ja uusiin juhliin tottakai erilainen... eihän sitä sama asuakaan käytetä kuin kerran. Itselläni ei ole mitään kuvaa, mutta mun mielestä koko tatuointien idealta menee pohja jos niitä käytetään vaan silloin kuin koruja. Oletuksena, että ne korut otetaan pois aina kun ei huvita pitää:)

Tollanen ois hyvä! Ite haluaisin kovasti tatskan käteen, mutta en ole varma että alkaako joskus sitten kaduttamaan toi tatska...

Varmaan kannattaa pyöritellä ideaa mielessä pidempään,ennen kuin suinpäin ottaa tatskaa.Jos hiemankaan kerran olet epävarma.

Onkohan tää jo kolmas kerta tässä parin vuoden aikana, ku tota polymeerihässäkkää uutisoidaan uutena juttuna.. Jossain aiemmassa jutussa oli sitäkin, että värit kestäis kirkkaampina kapseloituna niihin pallukoihin..

Kannattaa tuossakin ottaa huomioon, että vaikka itse väritkin sitte sais poistettua, ni vaikka tatuointi olisikin hyvin tehty, ni luultavasti jotain pientä arpikudosta muodostuu kuitenkin, eli jälki luultavasti jää.

Muutenki tatuointien poistamisen sijaan pitäis keskittyä siihen, että ottaa semmosia tatuointeja (laatu, aihe, sijoitus), että niitä haluaa kantaa hautaan asti! Nyt ku tatuoinnit on niin näkyviä ja yleisiä, niiden ottamista ei enää harkita yhtään niin paljo ku ennen.. Oikeesti jengi ei tajua, että niitä pitäis kantaa hautaan asti.

ps. it´s a FULL sleeve vihdoinkin ;) Yhteensä joku 15h mennyt tuohon koko käteen.
15h kuulostaa aika vähältä? Vertaan omiin tunteihin paljon vähemmällä pinta-alalla. Ei niin, että sillä mitään väliä olis, aloin vaan miettimään. Mikäs se sun politiikka olikaan noiden kuvien kanssa? ;)

Muutenki tatuointien poistamisen sijaan pitäis keskittyä siihen, että ottaa semmosia tatuointeja (laatu, aihe, sijoitus), että niitä haluaa kantaa hautaan asti! Nyt ku tatuoinnit on niin näkyviä ja yleisiä, niiden ottamista ei enää harkita yhtään niin paljo ku ennen..
Tai sitten otetaan jotain überneutraalia (kun joku tatuointihan on pakko saada). Saattaa olla, että se neutraali kuvakin alkaa vituttamaan jossain vaiheessa. Ehkä jopa just sen neutraaliuden takia.

Osaiskohan joku suositella jotain hyvää tatuoijaa pääkaupukiseudun suunnalta? Tarkotuksena ois käydä vähän hakkaamassa forkkuihin mustetta :rock:

No jos haluut vaan forkkuihin mustetta, ni eiköhän kuka tahansa kelpaa :P

Jos taas tyylillä on väliä ja hyvää kuvaa haluat, ni sit onki vähä eri asia. Helsingissä on paljo tosi hyviä tatuoijia, mut homman nimi on aikalailla siinä, et suurimalla osalla on oma tyylinsä tehdä (tatuoijat ovat yksilölitä ja samassakin liikkeessä voi olla eritasoisia tekijöitä), joten sen tyylin mukaan kannattaa tatuoijansa etsiä.

hc76 sanoi:
Tulin äsken vähän päälle 2h sessiosta ja kyllähän toi duunista menee. Tuntuu että kaikki puhti on pois ja päätäki alkaa särkee jälkeenpäin. Voin kuvitella että tollasen 6h session jälkeen ei paljoa naurata.
Eilen ~8h väritystä :P Yöllä mittasin 38,4 kuumetta, oli äitiä ikävä.

^No lol. :D En muista tarkalleen, että mitä mulla on tehty putkeen, ehkä 4,5h (?) ja ei siinäkään lopussa enää ihan huviksensa istu.

Paras mitä tiedän on +10h - melkeen koko hiha kerralla. :rolleyes:

Yyyh. Tuossa lähempänä viittä tuntia olkavarren kanssa alkoi naurattaa loppua kohden kun tuntui niin epätodelliselta, sattui ja kutitti ja jotain muuta. Varsinkin valkoinen tuntui menevän luuhun asti. En tiedä mitä olisi tapahtunut, jos ei olisi ollut eväät mukana.

Alussahan tuo ei satu yhtään, tuntuu vaan mukavalle. 2 tunnin jälkee alkaa jo sattumaan ja 3 tunnin jälkeen ainakin meikäläinen on valmis lähtemään himaan :D Siinä ajassa ehtii runnoa jo sen verran väriä ihon alle että itkettää. Ainakin jos samaa kohtaa tekee, eri asia jos siirtyis ihan eri alueeseen kokonaan ni taas jaksais..

15h kuulostaa aika vähältä? Vertaan omiin tunteihin paljon vähemmällä pinta-alalla. Ei niin, että sillä mitään väliä olis, aloin vaan miettimään.

No en tarkalleen tiedä, maks 20h kuitenkin. Ja on kohtia väleissä missä ei ole väriä ollenkaan, eli ei ole joka milliä kädestä tatuoituna kuitenkaan. Huomannu myös että aika eri tahtiin noita kuvia tehdään, riippuen tatuoijasta (ja tietenkin detaljien määrästä)

Mikäs se sun politiikka olikaan noiden kuvien kanssa? ;)

Minen ole tuon politiikan perään ;) Mitäs tarkotit?

Kyllä tuollaisen 5 tunnin session jälkeen joutuu palarin vetäsee, että toipuu. :) Itellä viimeiset puolituntia meni täristessä. Maastohousut oli aivan läpimärät, joten jonkin verran kylmänhikeä pukkasi. Seuraavan session 2 tuntia meni melkein naureskellessa.. melkein.

Varmaan kannattaa pyöritellä ideaa mielessä pidempään,ennen kuin suinpäin ottaa tatskaa.Jos hiemankaan kerran olet epävarma.

Mua on jos tatska käteen himottanu jo vuoden:D

Mua on jos tatska käteen himottanu jo vuoden:D

Kyllä mä silti odottelisin, että alkaa himottaa joku tietty kuva eikä vain "tatuointi käteen". Itsellä meni ensimmäisestä halusta ensimmäiseen tatuointiin melkein kymmenen vuotta, mutta kun se oikea kuvaidea pamahtaa päähän niin sitten sen kyllä tietää. Tietty voi ottaa vaan jotain, jos haluaa, tuskin on minulta pois.

Kolmas kuva suunnitteilla, ehkä jo tämän vuoden puolella ihossa! Idea siis "valmis", toteutus aluillaan.

Kellään kokemuksia Turun Pajasta?

No en tarkalleen tiedä, maks 20h kuitenkin. Ja on kohtia väleissä missä ei ole väriä ollenkaan, eli ei ole joka milliä kädestä tatuoituna kuitenkaan. Huomannu myös että aika eri tahtiin noita kuvia tehdään, riippuen tatuoijasta (ja tietenkin detaljien määrästä)
Juu, näinhän se on.

Minen ole tuon politiikan perään ;) Mitäs tarkotit?
Saiskos :kuvia: hihasta, tarkotin. ;)

voi olla tyhmä kysymys, mutta kun noihin tekstitatuointeihin etsii fontteja niin netistä löytyy vaan muutama sana sillä tietyllä fontilla eikä koko aakkosia, eli miten helvetissä saan sen mun sanan sillä fontilla jos sen sanan kaikki kirjaimet ei löydy lauseesta "tämä on malliteksti"?:wall::)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom