Tatskat

Olen ennenkin linkittänyt tämän tähän threadiin, mutta eipä se haitanne kun laitetaan toisenkin kerran.

Eli, DaFont on juuri oikea paikka, kun haluat etsiä tietynlaista fonttia mihin tarkoitukseen tahansa. Siellä fontit on lajiteltu eri kategorioihin, ja siellä voit myös itse päättää mitä kirjoitat mallitekstiksi. Samoin noita fontteja voi tietysti ladata koneelle helposti.

Mene ja tutustu!

edit. toki jos sinulla on jo se ihan ehdoton fontti päätettynä, eikä mikään muu kelpaa, niin sitten en osaa muuta sanoa kuin että lataat sen fontin koneellesi ja katsot tekstinkäsittelyohjelman kanssa miltä se sinun sana näytöstää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perhana kun ei google löydä oikeen mitään sopivaa KETTINKIÄ. Pitäis löytää kuvia peruskettingeistä. Mieleltään paksuja ja lenkit pitkiä. Jos jollai koneella tai tiedossa jotai kettinki-kuvia niin olisin kiitollinen jos ilmottaisitte kun pitäis kettinkiä hakata ihoon ens kesänä. Kuva olisi kiva olla valmis jo tallessa :)

Ei toi ny noin vaikeeta voi olla löytää kuva kettingistä. Ei sen tarvii olla just sellanen minkä haluut, sanot vaan sille tatskaajalle mitä haluut siitä muuttaa ja esim. kuinka realistisen siitä haluut.
final.jpg

ketju.jpg

Jos kesäks haluut kuvan, käy talvella ottamassa - aika monelle on kuitenkin jopa kuukausien jonot.

Mua on tatuointi himottanut jo useamman vuoden ja nyt sitten vihdoinkin napsahti päähän se kuva, minkä haluan: pienet enkelinsiivet lapaluiden väliin/yläselkään. Okei, ihan vitun kliseinenhän toi on ja jollain Nicole Richielläkin on siivet selässä:jahas:, mutta kun sillä olis niin suuri henk.koht. merkitys... Samasta syystä olen miettinyt jotain hyvän onnen symbolia. Sen vois sitten säästää vaikka pohkeeseen, joka on toinen himotuspaikka tatuoinnille. (ja kolmas on olkavarsi... ja neljäs vatsa... ja viides rinta, tai siis toi solisluun ympäristö ja kuudes alaselkä:D ).

Nyt kun vaan sais kerättyä sitä rohkeutta mennä varaamaan aika. Toisaalta jos tatuoijille on kuukausien jonot, niin taitaa jäädä ainakin vuoden päähän kuvan otto intin takia. Vois painaa kaikenmaailman varusteet vähän ikävästi alkuviikkoina ja ehtiskö/muistaisko sitä sit neljä kertaa päiväs rasvailla:jahas:.

Otin tänään ekan tatuoinnin kaverin luona. Varjostettua tribaalintynkää olkavarresta hauberia pitkin. Tuli kyllä todella hieno. Aikaa meni hiukan reilu tunti ja kustansi 30e.

Nyt tuli vaan himo saada lisää, varsinkin kun kaveri tekee melko edullisesti ja ammattitaidolla (vaikkei sitä ammatikseen teekään). Pitää vaan nyt rauhoittaa itsensä ja odottaa etten joku päivä herää naama tatuoituna :rolleyes:

mites muuten onnistuu treenaaminen tatuoinnin ollessa vaiheessa? varsinkin jos tulee rintaan, olkapäähän sekä hauikseen? haittaako rupi?

mites muuten onnistuu treenaaminen tatuoinnin ollessa vaiheessa? varsinkin jos tulee rintaan, olkapäähän sekä hauikseen? haittaako rupi?

On kyllä muutamaan kertaan käsitelty tässä(kin) ketjussa, jos viitsit vähän selata taaksepäin. Itse en ylenmääräistä hikoilua ja hankausta suosittelisi ja oma olkavarsi oli ainakin niin saatanan hellänä ettei meinannut vaatteita päälle saada, saati sitten muuta. Mutta yksilöllistähän tämä.

Se paraneminen kun ei kuitenkaan kamalan kauaa kestä niin tuskin kenenkään treenit siitä pilalle menee että antaa kunnolla sen olla. Ei sitä tartte heti mennä esittelemään muutenkaan kun tuppaa olemaan aika irvokkaan näköinen ja toivon mukaan rasvan peitossa. Auringosta nyt puhumattakaan.

toinen himotuspaikka tatuoinnille. (ja kolmas on olkavarsi... ja neljäs vatsa... ja viides rinta, tai siis toi solisluun ympäristö ja kuudes alaselkä:D ).
Pieni vinkki:
Jos on noin monta juttua edes pienen harkinnan alla, niin kannattaa TODELLA harkita sitä, että ottaa useamman pienen kuvan sijaa yhden ison ja laadukkaan kuvan.

Mä aina suosittelen sitä, että tutustuu aiheeseen vähän paremmin ja katsoo, minkälaista jälkeä voi saada aikaan ja valitsee tatuoijansa sen mukaan. Ei kannata tyytyä muuhun ku parhaaseen, vaikka voiski joutua jonottamaan pidempään ja mahdollisesti vähä enemmän rahaakin sijoittamaan.

Vois painaa kaikenmaailman varusteet vähän ikävästi alkuviikkoina ja ehtiskö/muistaisko sitä sit neljä kertaa päiväs rasvailla:jahas:.
Jonku kohtuu pienen kuvan ku otat, ni ei sitä parin viikon päästä paljoa huomaakkaan. Saattaa kutista vielä joskus ja pikkusen ärtyä (nousee koholleen) hankauksesta, mut jos on hyvin tehty, ni kyllä se parissa viikossa on jo hyvin parantunu, eikä sitä tarvi rasvata periaatteessa ku vaikka kerran päivässä.

(ja kolmas on olkavarsi... ja neljäs vatsa... ja viides rinta, tai siis toi solisluun ympäristö ja kuudes alaselkä:D ).

Voinen sanoa, että isompikin mies on itkenyt ilosta, kun solisluun tienoille on hakattu kuvaa.
Tottakai tapauskohtaisesti ja erilaisiahan me ollaan, mutta ...
Eihän kuvan laittaminen kipeetä tee, mutta en ainakaan itse menis ihan helposti solisluun kohille laittamaan mitään. IMO.

-r3-

Voinen sanoa, että isompikin mies on itkenyt ilosta, kun solisluun tienoille on hakattu kuvaa.
Tottakai tapauskohtaisesti ja erilaisiahan me ollaan, mutta ...
Eihän kuvan laittaminen kipeetä tee, mutta en ainakaan itse menis ihan helposti solisluun kohille laittamaan mitään. IMO.

-r3-

kahden viikon päästä nähdään miltä tuntuu vetää solariin väriä. odotan herkullisia hetkiä.

kahden viikon päästä nähdään miltä tuntuu vetää solariin väriä. odotan herkullisia hetkiä.

Eräs gringo sano jälkeenpäin ja ilman roinaa, että ei olis ottanu, jos olis tienny... Mutta kun ei kehdannu lopettaa kuvan tekemistä enään kesken kaiken.
Onnea matkaan ja rehellinen mielipide kivusta sitten, kun kuva on valmis.

Vittu niitä kuvia sillä perusteella valita, että mihin sattuu ottaa ja mihin ei. Kyllä sen kestää minkä haluaa.

Ei ole, mutta useemman kerran olen miettinyt laittavani.. Mutta antakoon asian vielä toistaiseksi muhia, katsoo josko vielä jonkunlaisen taideteoksen ihoon liimaisi.

Mitäs mieltä porukka on polttotatuoinneista?

Itse olen menossa kohtapuolin (Piti mennä jo kesällä mutta ei saanut, koska se kuulemma olisi mätääntynyt.) ottamaan polttomerkin rintaan, "Karhun raapima jäljet" Eli kolme leveähköä naarmua vasempaan rintaan, olkaan pään suunnalta vähän rinnan alapuolelle asti.

Polttaminen jo sinäällään taitaa sattua ihan vitusti, mutta se kaksi viikkoa kestävä jälki "hoito" on varmaan pahempi. Eli poltettuja kohtia pitää hangata hammasharjalla ja laittaa niihin hammastahnaa jotta siihen tulee "hallittu" tulehdus. Tulehdus kasvattaa arven paksuksi ja hienoksi, mutta arven reunat eivät saa alkaa punottaa tai tulee sairaala reissu ja antibiootti kuuri... heh kuullostaa juuri niin tyhmältä että minä sen voin vaikka tehdäkkin.

Mitäs mieltä porukka on polttotatuoinneista?
...

heh kuullostaa juuri niin tyhmältä että minä sen voin vaikka tehdäkkin.

Siinä ja siinä että luokittelenko tuon samaan ryhmään esim. kielen halkaisemisen ja amputointejen kanssa.

Ei saa multa yhtään rispektiä tuo touhu. Mutta, jokainen taaplaa tyylillään jne.

Ei toi ny noin vaikeeta voi olla löytää kuva kettingistä. Ei sen tarvii olla just sellanen minkä haluut, sanot vaan sille tatskaajalle mitä haluut siitä muuttaa ja esim. kuinka realistisen siitä haluut.
final.jpg

ketju.jpg

Jos kesäks haluut kuvan, käy talvella ottamassa - aika monelle on kuitenkin jopa kuukausien jonot.

Siinä on vaan se ongelma kun ei porukat anna lupaa ottaa :jahas:
Muuten kyllä ottaisinkin talvella kun kesällä tekis mieli sitä arskaa ottaa ja tällee. Kuitenkin eka tatska ja pitää yrittää huoltaa mahd. hyvin jotta pysyis hyvännäköisenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom