Tatskat

3 tatskaa löytyy; lantiolla tribaalimerihevonen, nilkassa tribaalitiikeri ja lapaluun vieressä pikkuinen kissa. Koukussa ollaan ja neljäs kuva on jo suunnitteilla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanokaapas OULULAISET, että missä kannattais käydä laittaa eka tatska. Hinta/laatu suhde siis hyvä. Ei mitään überkallista mestaa eikä mitään halpaakaan(laatu huono??)

Sanokaapas OULULAISET, että missä kannattais käydä laittaa eka tatska

eipä oo nykyään ku 2paikkaa missä tehdä oulussa ja eiköhän ne aika samanlaisia ole laadultaan. uskon että house of pain on halvempi, ainakin sen jälkeen kun sanot mihin hintaan igorilla lupaavat jonkin kuvan:D. hinnoissa on joustoa ja olen ollut kuulemassa aika koomisiakin tapauksia juuri noihin hintoihin liittyen.

mm seuraavaa:

-asiakas: paljoko tällanen ja tällanen kuva maksaa

-tatuoija: 200e

-asiakas: jaa toisessa liikkeessä sanoivat että heillä maksaa 150e

-tatuoija: jaa no voidaan me se 100e tehdä:D

tuli vähän repeiltyä ja niin repeili kyllä tatuoija itsekin. asiakas oli ihan pokeri naamalla:)

Sanokaapas OULULAISET, että missä kannattais käydä laittaa eka tatska. Hinta/laatu suhde siis hyvä. Ei mitään überkallista mestaa eikä mitään halpaakaan(laatu huono??)

Jos mosse on vielä houseofpainissa niin ota siellä mutta (la)aamuja kannattanee vältellä. Jos trampstattoo on vielä olemassa niin älä mene sinne koskaan. Laatu riippuu vähän siitä kuvastasikin, tahtovat oikoa kulmia jos et oo tarkkana.

-asiakas: paljoko tällanen ja tällanen kuva maksaa
-tatuoija: 200e
-asiakas: jaa toisessa liikkeessä sanoivat että heillä maksaa 150e
-tatuoija: jaa no voidaan me se 100e tehdä:D
Njoo.. tää on just perus.. Vähän toisenlaiseen juttuun yks tatuoija kerran kuulemma kommentoi, että ei tämä ole mikään vitun k-kauppa.. Kyseessä on kuitenki käsityö, joten samaa tuotetta ei voi eri paikoista ottaa. Sen takia toi hinnoilla vänkääminen on niin perseestä ja epäkunnioittavaa tatuoijaa kohtaan. Toki riippuu kuvastakin, mut noin niinku yleensä..

Ei haittaa ollenkaan, jos ihmiset tuijottaa tatuointeja tai tulee kysymään, että "Mikäs kuva sulla tossa kohtaa on?" ja jää juttelemaan esim tatuointipaikoista/tatuoijista ynnä sellasesta.

Mutta toki vituttaa, kun naama jota ei ole ennen nähnyt, tulee kysymään että "Miks sulla on tollanen kuva tossa?". Sama asia kun täysin tuntematon henkilö tulisi vaimon kanssa ulkoillessa kysymään, että "Miks oot nainu just ton muijan?"
Eli mind your own fucking business.

Ei ole. Tatuoinnit ja lävistykset ovat rumia, varsinkin naisilla. Piikkilanka käsivarressa näkyy joka toisella ja tripaali alaselässä joka kolmannella.
rumeneeko tietty tatuointi mitä useammalla se on? esim jos joku akka tatuoisi alaselkään tribaalin tilalle kaivinkoneen, niin olisiko se sitten siisti kun sitä ei VARMASTI monella ole?

mun mielipide on että ei rumene.

Ei ole. Tatuoinnit ja lävistykset ovat rumia, varsinkin naisilla. Piikkilanka käsivarressa näkyy joka toisella ja tripaali alaselässä joka kolmannella.

Ei se piikkilanka käsivarressa P.Anderssonia rumenna. Aika vaan rapauttaa sitä muuten. :D
Omasta mielestä joka kolmannelle naiselle melkein se tribaali sinne alaselkään sopii helkutin hyvin. Korvakorut ja joku kulmaläväri tms... helvetin tyylikkäitä monesti. Joku koko selän kokoinen työ sopivan topin kanssa. :wtf:

btw: mistä sais arabian kielelle käännettyä kirjainyhdistelmän F33.2. Tarkoitus ois seuraavan tatskan yhteydessa samalla tatuoida toi paksun peukalosormuksen alle siis peukaloon. Leimata, sillä tuo numerosarja on leimannut aika tavalla mun elämää. Arabialla siksi, että pidän ulkoasullisesti sellaisesta kirjoitustavasta (kuten laineita).

btw: mistä sais arabian kielelle käännettyä kirjainyhdistelmän F33.2. Tarkoitus ois seuraavan tatskan yhteydessa samalla tatuoida toi paksun peukalosormuksen alle siis peukaloon.
Ei kyllä välttämättä saa järkevän kokosena sormeen tuollaista.. jos yhtään vanhempia sormitatskoja oot nähny, ni ne ei hirveen tarkkoina pysy.

Ei kyllä välttämättä saa järkevän kokosena sormeen tuollaista.. jos yhtään vanhempia sormitatskoja oot nähny, ni ne ei hirveen tarkkoina pysy.

Sen takia mä oikeastaan ajattelin tuota arabiaa, koska se on sellaista lainemaista/tribaalimaista.

Kirjoitus tulisi karkeesti puolisen milliä leveellä musteella. Eli se vois just pysyä. Muuten mun iholla on 10 vuotta vanhan tatskan rajat pysyneet tarkkoina ja senkin tatskan yksi hiuksen ohut väärään piirretty on pysynyt sellaisenaan...

Leveydeltään koko kuva voisi olla melkein 10 milliä, että jää kokonaan sormuksen alle (12mm). En tiedä miten sitten pysyy, kun iho jonkin verran hautuu aina leveän sormuksen alla. Täytyypä kysellä tekijältä mielipidettä, mutta mistäs hitosta mä saisin tuon käännettyä. Al jazeeran toimituksesta? ;)

Njoo.. toi on kyl aika arpapelia. Sun iho vaikuttaa hyvältä, jos siinä on muutki kuvat pysyny hyvinä, mut toi sormien ihon on vähä huonoa kyllä pienille kuville. Mitä just tommosia tribaalimaisia kuvioita sormissa oon nähny, ni tosi huonoksi menny. Jonku millin voi levitä, eli tarkasta kuvasta ei jää jäljelle ku suttu. Mut tosiaan oma tatuoijas varmaan tietää paremmin.

Sen takia mä oikeastaan ajattelin tuota arabiaa, koska se on sellaista lainemaista/tribaalimaista.

Kirjoitus tulisi karkeesti puolisen milliä leveellä musteella. Eli se vois just pysyä. Muuten mun iholla on 10 vuotta vanhan tatskan rajat pysyneet tarkkoina ja senkin tatskan yksi hiuksen ohut väärään piirretty on pysynyt sellaisenaan...

Leveydeltään koko kuva voisi olla melkein 10 milliä, että jää kokonaan sormuksen alle (12mm). En tiedä miten sitten pysyy, kun iho jonkin verran hautuu aina leveän sormuksen alla. Täytyypä kysellä tekijältä mielipidettä, mutta mistäs hitosta mä saisin tuon käännettyä. Al jazeeran toimituksesta? ;)

Hep ja rok.
Minun jaappanilainen kirjoitus on just' eikä melkein sitä mintä haluan sanoa ja yhdestä syystä: Otin aikoinaan yhteyttä suomi - jaappania seuraan ja ensin sähköpostin välityksellä ja seuraavaksi kahvilan pöydän ääressä kerroin asiani. Ystävällinen nainen ymmärsi pointin, sekä sen, että en halua mitään vääriä vivahteita ja sen mitä haluasin nahkaani hakata. En tiedä, löytyykö yhtään niin ystävällistä Araabbialaista gringoo, mutta pistä sormet ristiin ja ota rohkeasti yhteyttä.
Tottakai hommaa vei nopeasti eteenpäin sekin, että tämä nainen osasi piirtää niitä Japanilaisia merkkejä sen verran taidokkaasti ja vähän tuunata, että hakkasin ne suoraan nahkaan sellaisinaan, eikä tarvinnut ketään siihen väliin muokkaamaan/ kaunistelemaan niitä.
Uskoisin, että moni eri kansalaisuuden edustaja auttaisi ihan mielellään tatuoinnin tekoa jo ihan senkin takia, että saa kontaktia aborginaaleihin ja voi olla avuksi.
Kutsu kahville/ bisselle / tms ja tarjoo pullat ja kahvit. Ota tussit / kyniä ja paperia mukaan.

Rokkenrollisdead

-r3-

Ei juma äijät; roni3 ja fish pamahti mun sanakirjaan kohtaa P eli profeetat noilla viesteillä.

Probleemi käytännössä solved! Alkoholiahan kunnon muslimi ei juo, joten tarjotaan teet.

Hep ja rok.
Minun jaappanilainen kirjoitus on just' eikä melkein sitä mintä haluan sanoa ja yhdestä syystä: Otin aikoinaan yhteyttä suomi - jaappania seuraan ja ensin sähköpostin välityksellä ja seuraavaksi kahvilan pöydän ääressä kerroin asiani. Ystävällinen nainen ymmärsi pointin, sekä sen, että en halua mitään vääriä vivahteita ja sen mitä haluasin nahkaani hakata. En tiedä, löytyykö yhtään niin ystävällistä Araabbialaista gringoo, mutta pistä sormet ristiin ja ota rohkeasti yhteyttä.
Tottakai hommaa vei nopeasti eteenpäin sekin, että tämä nainen osasi piirtää niitä Japanilaisia merkkejä sen verran taidokkaasti ja vähän tuunata, että hakkasin ne suoraan nahkaan sellaisinaan, eikä tarvinnut ketään siihen väliin muokkaamaan/ kaunistelemaan niitä.
Uskoisin, että moni eri kansalaisuuden edustaja auttaisi ihan mielellään tatuoinnin tekoa jo ihan senkin takia, että saa kontaktia aborginaaleihin ja voi olla avuksi.
Kutsu kahville/ bisselle / tms ja tarjoo pullat ja kahvit. Ota tussit / kyniä ja paperia mukaan.

Rokkenrollisdead

Älä ota henkilökohtaisesti, mutta japanilaiset nauravat usein kieltä taitamattomalle länkkärille joka pistää kanjilla jotain ihoon. Itse kieltä osaavana en ikinä antaisi kenenkään muun kuin japanilaisen tai kiinalaisen tatuoida kanjia, niistä meinaan oikeasti näkee, vaikka alkuperäisen designin olisikin tehnyt japanilainen. Edelleenkin lehdissä ja keskustelun kääntyessä kuviin nauretaan jutulle siitä kun Sporty Spice otti ns. "Girl Power" tatuointinsa vuosia sitten. Mistä lie oli ottanut kanjit "tyttö" ja "voima" ja laittanut ne, mutta ei vaan ollut viitsinyt kieltä taitavalta tarkistaa ettei moista kombinaatiota yksinkertaisesti ole olemassa. Koko kanjit oli tehty niin paskasti ettei siitä meinannut kukaan edes saada selvää aluksi. Koko kuva oli siis siansaksaa. En ole ikinä ymmärtänyt miksi sitä Kanjia pitää ihoon laitta jos ei kieltä osaa tai mitään yhteyttä maahan ole. Mitä se silloin kertoo? Muistuu mieleen se Sprite -mainos vuosien takaa!

Mutta kuten sanoin, älä ota henkilökohtaisesti! Pääasia on se että itse tykkäät ja millään muulla ei ole väliä!

En ole ikinä ymmärtänyt miksi sitä Kanjia pitää ihoon laitta jos ei kieltä osaa tai mitään yhteyttä maahan ole. Mitä se silloin kertoo? Muistuu mieleen se Sprite -mainos vuosien takaa!

Mutta kuten sanoin, älä ota henkilökohtaisesti! Pääasia on se että itse tykkäät ja millään muulla ei ole väliä!

Liittyy varmaan joillain henkilöillä siihen, että se on niin "eksoottisen näköinen." Sitten voi selittää mahdollisille kyselijöille mitä se tarkoittaa, kun "tietää" mitä siinä lukee.

Kuten sanottua, toisten valintoja on paha mennä kyseenalaistamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom