Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanokaapas OULULAISET, että missä kannattais käydä laittaa eka tatska
Sanokaapas OULULAISET, että missä kannattais käydä laittaa eka tatska. Hinta/laatu suhde siis hyvä. Ei mitään überkallista mestaa eikä mitään halpaakaan(laatu huono??)
Njoo.. tää on just perus.. Vähän toisenlaiseen juttuun yks tatuoija kerran kuulemma kommentoi, että ei tämä ole mikään vitun k-kauppa.. Kyseessä on kuitenki käsityö, joten samaa tuotetta ei voi eri paikoista ottaa. Sen takia toi hinnoilla vänkääminen on niin perseestä ja epäkunnioittavaa tatuoijaa kohtaan. Toki riippuu kuvastakin, mut noin niinku yleensä..-asiakas: paljoko tällanen ja tällanen kuva maksaa
-tatuoija: 200e
-asiakas: jaa toisessa liikkeessä sanoivat että heillä maksaa 150e
-tatuoija: jaa no voidaan me se 100e tehdä:D
rumeneeko tietty tatuointi mitä useammalla se on? esim jos joku akka tatuoisi alaselkään tribaalin tilalle kaivinkoneen, niin olisiko se sitten siisti kun sitä ei VARMASTI monella ole?Ei ole. Tatuoinnit ja lävistykset ovat rumia, varsinkin naisilla. Piikkilanka käsivarressa näkyy joka toisella ja tripaali alaselässä joka kolmannella.
Ei ole. Tatuoinnit ja lävistykset ovat rumia, varsinkin naisilla. Piikkilanka käsivarressa näkyy joka toisella ja tripaali alaselässä joka kolmannella.
Ei ole. Tatuoinnit ja lävistykset ovat rumia, varsinkin naisilla.
Ei kyllä välttämättä saa järkevän kokosena sormeen tuollaista.. jos yhtään vanhempia sormitatskoja oot nähny, ni ne ei hirveen tarkkoina pysy.btw: mistä sais arabian kielelle käännettyä kirjainyhdistelmän F33.2. Tarkoitus ois seuraavan tatskan yhteydessa samalla tatuoida toi paksun peukalosormuksen alle siis peukaloon.
Ei kyllä välttämättä saa järkevän kokosena sormeen tuollaista.. jos yhtään vanhempia sormitatskoja oot nähny, ni ne ei hirveen tarkkoina pysy.
Sen takia mä oikeastaan ajattelin tuota arabiaa, koska se on sellaista lainemaista/tribaalimaista.
Kirjoitus tulisi karkeesti puolisen milliä leveellä musteella. Eli se vois just pysyä. Muuten mun iholla on 10 vuotta vanhan tatskan rajat pysyneet tarkkoina ja senkin tatskan yksi hiuksen ohut väärään piirretty on pysynyt sellaisenaan...
Leveydeltään koko kuva voisi olla melkein 10 milliä, että jää kokonaan sormuksen alle (12mm). En tiedä miten sitten pysyy, kun iho jonkin verran hautuu aina leveän sormuksen alla. Täytyypä kysellä tekijältä mielipidettä, mutta mistäs hitosta mä saisin tuon käännettyä. Al jazeeran toimituksesta? ;)
Ota yhteyttä Suomen Islamilaiseen puolueeseen kun sellainenkin nykyään on :Dmistäs hitosta mä saisin tuon käännettyä.
Hep ja rok.
Minun jaappanilainen kirjoitus on just' eikä melkein sitä mintä haluan sanoa ja yhdestä syystä: Otin aikoinaan yhteyttä suomi - jaappania seuraan ja ensin sähköpostin välityksellä ja seuraavaksi kahvilan pöydän ääressä kerroin asiani. Ystävällinen nainen ymmärsi pointin, sekä sen, että en halua mitään vääriä vivahteita ja sen mitä haluasin nahkaani hakata. En tiedä, löytyykö yhtään niin ystävällistä Araabbialaista gringoo, mutta pistä sormet ristiin ja ota rohkeasti yhteyttä.
Tottakai hommaa vei nopeasti eteenpäin sekin, että tämä nainen osasi piirtää niitä Japanilaisia merkkejä sen verran taidokkaasti ja vähän tuunata, että hakkasin ne suoraan nahkaan sellaisinaan, eikä tarvinnut ketään siihen väliin muokkaamaan/ kaunistelemaan niitä.
Uskoisin, että moni eri kansalaisuuden edustaja auttaisi ihan mielellään tatuoinnin tekoa jo ihan senkin takia, että saa kontaktia aborginaaleihin ja voi olla avuksi.
Kutsu kahville/ bisselle / tms ja tarjoo pullat ja kahvit. Ota tussit / kyniä ja paperia mukaan.
Rokkenrollisdead
En ole ikinä ymmärtänyt miksi sitä Kanjia pitää ihoon laitta jos ei kieltä osaa tai mitään yhteyttä maahan ole. Mitä se silloin kertoo? Muistuu mieleen se Sprite -mainos vuosien takaa!
Mutta kuten sanoin, älä ota henkilökohtaisesti! Pääasia on se että itse tykkäät ja millään muulla ei ole väliä!
rumeneeko tietty tatuointi mitä useammalla se on?
Ei, sillä kaikki tatuoinnit ovat mielestäni rumia.