Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en menisi kyllä ottamaan suomileijonaa. Pahempaa kliseetä voi olla. Isänmaallisuus on kyllä läsnä, muttei tolla tavalla.
Luultavasti ottaisin japanilaisista animeista tunnetun kunain olkapäähän
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d1/Kunai05.jpg/210px-Kunai05.jpg)
tuollainen "lentävä" kunao.Toinen voisi olla joku maorityylinen juttu käteen. Pieni ja huomaamaton.

Joo henkilökohtaisia makuasioitahan nämä tatuoinnit on jos jotain.Ite taas en ottaisi Japani tai Maori tyylistä tatuointia vaikka ne hienoja ovatkin,en oikein osaa yhdistää itseäni noihin kulttuureihin.

Ettei nyt jää epäselväksi niin suomileijona löytyy olkapäästä;)

Äsken vaatekaupassa tuli vartija jututtamaan, luulin jo että näytän rosmolta mutta se halusikin katsoa tatuointia (puoliksi hihan alla piilossa). Kiehtovaa.

:D:D:D

Ajattelin, että missä tehty..
Tässä kuva

Meikä tykkää kokonaisuudesta. Jotain samantyylistä haluisin itsekkin, tosin ilman kaloja ja kukkia.

Pitäs saada joku suunnittelemaan omanlainen. Ite kun en osaa piirtää tikku-ukkoakaan. :D Kuka noita suunnittelis (paperille), vois sitten ostaa oikeudet? Liikkeissä yleensä niin kiire että ei ne ehdi noin isoa alkaa erikseen suunnittelemaan..

Meikä tykkää kokonaisuudesta. Jotain samantyylistä haluisin itsekkin, tosin ilman kaloja ja kukkia.

Pitäs saada joku suunnittelemaan omanlainen. Ite kun en osaa piirtää tikku-ukkoakaan. :D Kuka noita suunnittelis (paperille), vois sitten ostaa oikeudet? Liikkeissä yleensä niin kiire että ei ne ehdi noin isoa alkaa erikseen suunnittelemaan..

Kyllähän ne suunnittelee, mut siitä vaan pitää maksaa.. Kuitenki iso kokonaisuus tehdään pitkälti freehandina iholle ja siihen kuuluu niin paljon sommittelua, että jos eri tyyppi suunnittelee ja toteuttaa, niin ei aina tiedä, mikä on lopputulos..

Mut siis jos kiinnostaa, ni mä voin auttaa suunnittelussa..

Edit. Ai niin.. Piti vielä sanoa, että kävin tänään nappaamassa muutaman old school -kuvan Legacy Tattoossa, siellä on TimmyTatts vierailemassa. Oh ja ah, klassikkomatskua!

Liikkeissä yleensä niin kiire että ei ne ehdi noin isoa alkaa erikseen suunnittelemaan..
Mulla on käsitys, että moni artisti diggaa lähteä tekemään isompia projekteja, vaihteluksi tribaalin värittämisille ja muulle "liukuhihnameiningille"?

Mulla on käsitys, että moni artisti diggaa lähteä tekemään isompia projekteja, vaihteluksi tribaalin värittämisille ja muulle "liukuhihnameiningille"?

Jep! Jos isoja kokonaisuuksia haluaa, ni tekijä pitää valita sen mukaan... Jotku ei vaan osaa tai jaksa itse piirtää, joten tykkäävät tehdä valmiista flashista (helppoa rahaa). Helsingissä HC ilmeisesti asuu, eli kandee vaikka Vida Loca, Legacy ja Tatuata tsekkaa.. Jälkimmäinen varsinki isoihin juttuihin keskittyny.

Helsingissä HC ilmeisesti asuu, eli kandee vaikka Vida Loca, Legacy ja Tatuata tsekkaa.. Jälkimmäinen varsinki isoihin juttuihin keskittyny.

Jep, Helsingissä asustelen. Kiitos vinkeistä, pitää tsekkaa vähän noita muitakin. Hakusessa nyt siis tekijä joka suunnittelis full-sleeven toiseen käteen. Väriä tulee reilusti (paljon punasta ja mustaa, myös sinistä jne), mahdollisesti joku käärme tai vastaava ympäri ja pitkin käsivartta + taustat. Ens vuoden alkuun menee, tarvii säästää rahaa.

Suunnitteletko Samuli kuvia itse? .. Miten noi maksusysteemit sun muut kun teet jollekkin suunnitelmaa? Ois helpompi mennä tatuoijalle jos olisi jotain jo valmiina paperilla, lopullinenhan sen ei tarvi vielä siinä vaiheessa olla.

En pysy housuissani, tatskat roks meinaan aika lujaa. :kippis1:

Äsken vaatekaupassa tuli vartija jututtamaan, luulin jo että näytän rosmolta mutta se halusikin katsoa tatuointia (puoliksi hihan alla piilossa). Kiehtovaa.
Tästä tuli mieleen, että mä jään välillä tuijottamaan ihan tahattomasti jengin kuvia ja jostain syystä tulee aina ihan vitun tyhmä olo kun huomaan, että se toinen huomas. Aina ei jaksa alkaa juttelemaankaan niistä.

Ei mua itteäni haittaa jos joku kattoo vähän tarkemminkin, paitsi että nyt tekee mieli sanoa aina olkavarsi/olkapää-akselista, ettei se oo valmis vielä. :rolleyes: Mites muut, saako teitä tuijottaa? :eek:

Ei nuo ainakaan kuvissa näytä kovin sekamelskalta.
Samaa mieltä. Tai okei, tietysti se on sekamelska, mutta yhtenäinen sellainen, niin kun pitääki.

Bongattu muuten kallionkunkun tatuointi pari pvää sitten IRL.

:rolleyes: Mites muut, saako teitä tuijottaa? :eek:

Siitä vaan, jos siltä tuntuu - ei tuijotus häiritse. Enemmän tuijotusta saa osakseen esimerkiksi uimahallissa. Tosin en tuota käden sleevetatuointia pysty t-paidalla paljon peittelemään salilla.

Mites muut, saako teitä tuijottaa? :eek:

Siitä vaan. Eilenaamulla hotellin aamiaisella kääntyili mummojen ja muitten kalkkisten naamat hevonvitulle ku kävelin sisään lyhythihasessa bändipaidassa toinen käsi täyteen kuvitettuna. Nautin suorastaan kun tiedän miten näitä hienohelmoja vituttaa hienoissa keltasissa pikkutakeissaan hienoissa pikku sisäsiittoseuroissaan.

:piis:

Siitä vaan. Eilenaamulla hotellin aamiaisella kääntyili mummojen ja muitten kalkkisten naamat hevonvitulle ku kävelin sisään lyhythihasessa bändipaidassa toinen käsi täyteen kuvitettuna. Nautin suorastaan kun tiedän miten näitä hienohelmoja vituttaa hienoissa keltasissa pikkutakeissaan hienoissa pikku sisäsiittoseuroissaan.

:D

Me oltiin jokunen viikko sitte Tampereella ja siellä oli hotellin aamiaisella myös havaittavista pientä mulkoilun makua. Henkilökunta kyllä käyttäytyi kyllä ihan moitteettomasti, lienee nähny kaikenlaista. Joilleki hotellin asiakkaille sensijaan voi olla liian iso paukku, että moista "roskaväkeä" siellä pyörii :rolleyes:

Japaniassa voisi tulla pahoja katseita oikein huolella. Siellä lienee fiksua pitää kuvat visusti piilossa.

Juuh. Pari vuotta sitten oltiin Muumimaailmassa ja aivan pirun kuuma. No.. kun niitä jaappaanialaisia alkoi ilmestymään kuvaan, niin aika nopeasti ilmestyi mullekkin paitaa päälle. Vaikka selän tekstit onkin jaappaanialainen nainen tehnyt ( ihan siistit mielestäni) ja olassakin jotain raapusteluja, niin ei se niille kuulu, että mitä ajattelen...
Tuosta tuijotuksesta ja kyselyistä, niin muutaman kerran hyvänpäivä tutut kyselly, että mitä tarkoittaa ja olen kohteliaasti selitelly että niistä ei ole oikeastii kohteliasta kysellä. Moni onkin sanonut, että kun ei tunne kulttuuria, niin ei ole tietoa, että ne on henkilökohtaisia asioita ja niistä on sopimatonta kysellä.
Niin, tai onhan jonkun mielestä ihan ookoo kysellä vaikka mitä, mutta näin itse olen oppinut ja opetettu hakkaajan toimesta jo joskus aikoja sitten.

:D

Me oltiin jokunen viikko sitte Tampereella ja siellä oli hotellin aamiaisella myös havaittavista pientä mulkoilun makua. Henkilökunta kyllä käyttäytyi kyllä ihan moitteettomasti, lienee nähny kaikenlaista. Joilleki hotellin asiakkaille sensijaan voi olla liian iso paukku, että moista "roskaväkeä" siellä pyörii :rolleyes:
Varmasti sattuu tommosia, mutta mitäs siinä, käyttäytyy vaan hyvin, niin saa "herrasväki" nenilleen.

Mulla ei tosin näy niin selvästi nuo kuvitukset, isommat t-paidatkin peittää ton olkavarren, niin eipä itelle hirveemmin oo mitään vastaavia sattunu. Tuntuu kyllä siltä, että jatkossa voi tullakin.

Multa kysellään aika usein ihan tuntemattomien puolesta mitä käsissäni lukee. Kauppojen kassat kyselevät, ihmiset voivat kadulla kysyä jos vieressä hengaan.
Varmasti myös kyylätään tekstejä kun jengi yrittää saada selvää mitä siinä lukee. :D

Niin, tai onhan jonkun mielestä ihan ookoo kysellä vaikka mitä, mutta näin itse olen oppinut ja opetettu hakkaajan toimesta jo joskus aikoja sitten.
Aluks "ahdisti" kun jengi kyselee, mut sitten aloin miettimään, että oma vika, mitä vittua tikkaa itteensä jotain mistä ei heti tajua mitä virkaa sillä on. Sen kun kyselevät siis, vastaan jos vastaan. Ei oikeasti millään voi odottaa, että kaikki tietäis olla kyselemättä. Onko toi oikeasti joku "kirjottamaton sääntö"?

Siis tatuoija opetti sulle, ettei tatuointien merkityksistä sovi kysellä? :O Mulle toi on ainaki ihan sama ku jonku muunki henkilökohtaisen asian kysyminen.. En nyt välttämättä menis tuntemattomalta kysymään, mut sit ku tuntuu, et jonku ihmisen kanssa tulee toimeen niin, että voi kysyä, ni sit voi kysyä.. Hyvin selitetty.. :P

Siis tatuoija opetti sulle, ettei tatuointien merkityksistä sovi kysellä? :O Mulle toi on ainaki ihan sama ku jonku muunki henkilökohtaisen asian kysyminen.. En nyt välttämättä menis tuntemattomalta kysymään, mut sit ku tuntuu, et jonku ihmisen kanssa tulee toimeen niin, että voi kysyä, ni sit voi kysyä.. Hyvin selitetty.. :P

Kyllä. Sulle ja monelle muullekkin varmaan ihan sama, mutta monelle henkilökohtainen juttu.
Mutta näinkin, tällä asenteella ja kysymättömyydelläkin olen pärjännyt.

Edit: Niin, en mä ainakaan jaksa alkaa selitteleen, että mitä nää tarkoitaa, kun joutuisin kertomaan paljon muutakin, että viesti menisi perille.

Juu, mut ei kyse ollukaan siitä, että haluaako kertoa vaan siitä, että sopiiko kysellä. Hassua on siis se, että kaikkien pitäis tajuta olla kyselemättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom