Tatskat

Ai hitto että omaki iho halajais uutta tatuointia. Olisin ottanu kuukausi sitten, mutta töissä alkoi sellaiset hommat että pakko oli lykätä..:itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tatuoinnin muuttaminen

moikka,

kertokaapas asiantuntijat pystyykö tuollaista 5x3cm kolmeväri (punainen, vihreä, musta) tatskaa peittämään toisella kuvalla ?

Kiinnostaisi tietää kun poistaminen on aika pitkä prosessi ja ei tolla väriskaalalla lähde kovinkaan helposti.

Mitenkä kauan tollanen uus tatska pitää olla poissa esim. auringosta ja saunasta joku sano että melkein vuoden ja toinen että noin kuukauden, et pitäiskö alkaa miettimään sitä sit vasta kesän jälkee ku menen kuitenki 2 viikoks ulkomail

moikka,

kertokaapas asiantuntijat pystyykö tuollaista 5x3cm kolmeväri (punainen, vihreä, musta) tatskaa peittämään toisella kuvalla ?

En ole asiantuntija, mutta tiedän et tuo onnistuu. Paras tulos jos peitekuvassa on samoja värejä ja uuden kuvan asettelu menee nappiin, eli sopii peittoon.

Katso tatskasivustoilta ja-tai lehdistä malliesimerkkejä.

Mitenkä kauan tollanen uus tatska pitää olla poissa esim. auringosta ja saunasta joku sano että melkein vuoden ja toinen että noin kuukauden, et pitäiskö alkaa miettimään sitä sit vasta kesän jälkee ku menen kuitenki 2 viikoks ulkomail

Kuukaudessa iho on yleensä parantunut jos oikein hoidettu.

Tatuointia olisi syytä aika ajoin rasvailla parantuneenakin ja välillä "kirkastaa" kuvaa hiomalla kasvohierontavoiteella. Eikä se tatuoitu iho rusketu, joten paras olis käyttää siinä kohtaa aurinkovoidetta mahdollisimman suurella kertoimella tai (total block)

Tämä siksikin että tietyissä väreissä voi pigmentti muuttua auringon vaikutuksesta.

P.S. Yleensä ammattimainen tatuoija tietää kertoa sinulle nuo asiat.

moikka,

Kiinnostaisi tietää kun poistaminen on aika pitkä prosessi ja ei tolla väriskaalalla lähde kovinkaan helposti.
Käyppä kattoo "netistä" -aika uskomattomia muutoksia löytyy, googleen tattoo cover up.

Esim. www.bluedragon.fi (työnäytteet -> cover up)

Kotiaurinko sanoi:
kasvohierontavoiteella
Kuorintavoiteellako vai...?

3 viikon päästä jatketaan full-sleeve tekemistä, vielä on pienehkö alue paljasta ihoa. Yllättävän paljon mahtuukin yhteen käteen tavaraa. :) Tehdään vähän taustoja, jotain kalloa/liekkiä jne..

Tän session jälkeen vosi pitää jo vähän taukoa, menny tänä vuonna lähemmäs tonni tohon käteen.

3 viikon päästä jatketaan full-sleeve tekemistä, vielä on pienehkö alue paljasta ihoa. Yllättävän paljon mahtuukin yhteen käteen tavaraa. :) Tehdään vähän taustoja, jotain kalloa/liekkiä jne..

Tästä pitää ehdottomasti saada valmiina kuvia...
ja miten Ultimecia, joko kävit neulan alla?

Itsellä vain tuo yksi vaatimaton jo 11 v sitten otettu: "nauha" joka kiertää koko käden ympäri aivan käsivarren ja hauiksen yläosassa... Niin korkealle ettei näy minkään t-paitojen kanssa.

Se oton jälkeen aina säännöllisesti poltellut mielessä lisäkuvat.

Edit: HC76 - juu, piti kirjoittamani että vip-puolelle...

Tästä pitää ehdottomasti saada valmiina kuvia...
ja miten Ultimecia, joko kävit neulan alla?

Juuh, oikealla kyljellä ei tarvitse nukkua. 10 x 20 cm kuva käsivarressa, pääkalloja ja sen sellaista. Ehkä pari viikkoa menee ihastellessa, sitten voi jo suunnitella seuraavaa :D.

Juuh, oikealla kyljellä ei tarvitse nukkua. 10 x 20 cm kuva käsivarressa, pääkalloja ja sen sellaista. Ehkä pari viikkoa menee ihastellessa, sitten voi jo suunnitella seuraavaa :D.

Seuraavaa, no niin... :D
Hitto, nyt alkaa itseä himottaa kunnolla.

Pitää kattoa viitsiikö tänne kaikkien nähtäväksi laittaa. Ehkä tonne vippi puolelle omien kuvien joukkoon vois laittaa.

Laita ihmeessä! Haluu nähdä. Itse kovasti himottaisi saada selkä kondikseen ja toiseen olkapäähän eräs logo. Kesää ja mökkiprojektia vasten ei paras hetki >>>syksyllä jatkan.

Haaveillut olen tatuoinnista, ja vielä harkitsen, minkä ottaisin. Mutta tälläistä en ole monellä nähnyt, ja sillä on itselle ihan oma merkitys.
http://www.blog-city.info/en/img3/376_kunai.jpg

Tuollainen kunai-veitsi, mutta "lentävä". Oikeaan tai vasempaan olkapäähän. Olisi omalaatuinen ja se muistuttaisi mua aina peräänantamattomuudesta ja siitä, että jos haluaa päästä unelmansa luo, sinne voi päästä tekemällä kaiken sen eteen.

Tässä olis vasuria koristava peitekuva. Ensimmäinen kuva oli hakattu päin helvettiä ja oli arpeutunut aika pahasti. Ainakin itse olen tyytyväinen uuteen kuvaan, tarkkasilmäinen löytää vielä vanhaa kuvasta (lähinnä arpeutuneet koholla olevat kohdat). Oikeassa käsivarressa samaa kokoluokkaa oleva tribaali...

Niin ja syksyllä suunnitelmissa kuvaa selkään jos taloudellinen tilanne sallii... :hyper:

Liitteet

• tatska.JPG
    tatska.JPG
    23,8 KB · Katsottu: 5 064
Tässä olis vasuria koristava peitekuva. Ensimmäinen kuva oli hakattu päin helvettiä ja oli arpeutunut aika pahasti. Ainakin itse olen tyytyväinen uuteen kuvaan, tarkkasilmäinen löytää vielä vanhaa kuvasta (lähinnä arpeutuneet koholla olevat kohdat). Oikeassa käsivarressa samaa kokoluokkaa oleva tribaali...

Niin ja syksyllä suunnitelmissa kuvaa selkään jos taloudellinen tilanne sallii... :hyper:

todella hieno!
Taloudellinen tilanne.... pikavipillä kuvaa vaan niin ei ehdi tulla toisiin ajatuksiin. :D

Tuollainen kunai-veitsi, mutta "lentävä". Oikeaan tai vasempaan olkapäähän. Olisi omalaatuinen ja se muistuttaisi mua aina peräänantamattomuudesta ja siitä, että jos haluaa päästä unelmansa luo, sinne voi päästä tekemällä kaiken sen eteen.
Ai niiku Naruto :D Laita sit se kettudemoni, sillähä se aina rökittää kovimmat esteet :D

Vois pistää jatkokysymystä: Kuinka moni on itse suunnitellut ja piirtänyt oman kuvansa?

Itse olen piirtänyt paperille yhden tatuointimallin. Tuskin koskaan aion sitä itseeni teetättää mutta jos joskus näin kuitenkin käy, tiedänpähän ainakin että on originaali... ja nimenomaan itsetehty. Koskaan en ottaisi jonkun muun tekemää kuvaa.

Mä oon piirtäny itse yhden, jota ei oo muhun neulottu vielä. Ja nää muut on jonkun muun tekemiä, nimenomasesti pyydetty piirtämään mulle. :)

Näin kerran jonkun kaverin Helsingissä jolla oli tuollainen tatuointi kädessä . Kyseisellä kaverilla oli muitakin viisaita tatuointeja... mm. yksi jossa luki ihan vain "TATUOINTI". Jotain muitakin outoja tatskoja kaverilla oli, mutten enää niitä muista.

Ei mee mulle jakeluun, ei alkuunkaan. Mutta jokaisen oma asiahan tuo on.

Yhdellä tutulla kundilla luki selässä "Kuutio", oli muistaakseni kännipäissään sen ottanu, sit siihe on tehty jokunen vuosi takaperin peitetatskana joku tribaalihässäkkä mut kyl se kuutio sieltä vaan vielä paistaa läpi :D

todella hieno!
Taloudellinen tilanne.... pikavipillä kuvaa vaan niin ei ehdi tulla toisiin ajatuksiin. :D

Täähän on ihan saatanan hyvä idea :D

Mä oon piirtäny itse yhden, jota ei oo muhun neulottu vielä. Ja nää muut on jonkun muun tekemiä, nimenomasesti pyydetty piirtämään mulle. :)

Mulla on multiyrityskuvia: ensin oma idea paperille, sitten netistä pohjia, kasaamista ja kikkailua photarilla, printtausta, lisää piirtämistä, kuvaamista, lisää photarointia + tatuoijan lisäykset paperille & puoli-improna iholle.

Suuresti ihmettelen, jos tulee ihan samanlaisia vastaan, vaikka molempien kuvien kaikki osat onkin koottu valmiista kuvista.

Monesti täysin itse piirretyt näyttää varsin ei-niin-hyvältä. Kannattaa todellakin kuunnella mitä tatuointisedällä (tai tädillä) on annettavana, tietävät kuitenkin aika hyvin mikä näyttää iholla hyvältä.

Ite napsin forkkuihin suoraan vähän erikoisemmalla fontilla kuvatukset ja toi isompi on omasta piirroksesta artistin muokkaama. Muokkauksen osuus todella merkittävä.

Kuvia myöhemmin, tiistaina valmistuu toivottavasti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom