Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
moikka,
kertokaapas asiantuntijat pystyykö tuollaista 5x3cm kolmeväri (punainen, vihreä, musta) tatskaa peittämään toisella kuvalla ?
Mitenkä kauan tollanen uus tatska pitää olla poissa esim. auringosta ja saunasta joku sano että melkein vuoden ja toinen että noin kuukauden, et pitäiskö alkaa miettimään sitä sit vasta kesän jälkee ku menen kuitenki 2 viikoks ulkomail
Käyppä kattoo "netistä" -aika uskomattomia muutoksia löytyy, googleen tattoo cover up.moikka,
kertokaapas asiantuntijat pystyykö tuollaista 5x3cm kolmeväri (punainen, vihreä, musta) tatskaa peittämään toisella kuvalla ?
Kiinnostaisi tietää kun poistaminen on aika pitkä prosessi ja ei tolla väriskaalalla lähde kovinkaan helposti.
Kuorintavoiteellako vai...?Kotiaurinko sanoi:kasvohierontavoiteella
3 viikon päästä jatketaan full-sleeve tekemistä, vielä on pienehkö alue paljasta ihoa. Yllättävän paljon mahtuukin yhteen käteen tavaraa. Tehdään vähän taustoja, jotain kalloa/liekkiä jne..
Tästä pitää ehdottomasti saada valmiina kuvia...
ja miten Ultimecia, joko kävit neulan alla?
Tästä pitää ehdottomasti saada valmiina kuvia...
Juuh, oikealla kyljellä ei tarvitse nukkua. 10 x 20 cm kuva käsivarressa, pääkalloja ja sen sellaista. Ehkä pari viikkoa menee ihastellessa, sitten voi jo suunnitella seuraavaa :D.
Käyppä kattoo "netistä" -aika uskomattomia muutoksia löytyy, googleen tattoo cover up.
Esim. www.bluedragon.fi (työnäytteet -> cover up)
Kuorintavoiteellako vai...?
Pitää kattoa viitsiikö tänne kaikkien nähtäväksi laittaa. Ehkä tonne vippi puolelle omien kuvien joukkoon vois laittaa.
Tässä olis vasuria koristava peitekuva. Ensimmäinen kuva oli hakattu päin helvettiä ja oli arpeutunut aika pahasti. Ainakin itse olen tyytyväinen uuteen kuvaan, tarkkasilmäinen löytää vielä vanhaa kuvasta (lähinnä arpeutuneet koholla olevat kohdat). Oikeassa käsivarressa samaa kokoluokkaa oleva tribaali...
Niin ja syksyllä suunnitelmissa kuvaa selkään jos taloudellinen tilanne sallii...
Ai niiku Naruto :D Laita sit se kettudemoni, sillähä se aina rökittää kovimmat esteet :DTuollainen kunai-veitsi, mutta "lentävä". Oikeaan tai vasempaan olkapäähän. Olisi omalaatuinen ja se muistuttaisi mua aina peräänantamattomuudesta ja siitä, että jos haluaa päästä unelmansa luo, sinne voi päästä tekemällä kaiken sen eteen.
Vois pistää jatkokysymystä: Kuinka moni on itse suunnitellut ja piirtänyt oman kuvansa?
Itse olen piirtänyt paperille yhden tatuointimallin. Tuskin koskaan aion sitä itseeni teetättää mutta jos joskus näin kuitenkin käy, tiedänpähän ainakin että on originaali... ja nimenomaan itsetehty. Koskaan en ottaisi jonkun muun tekemää kuvaa.
Näin kerran jonkun kaverin Helsingissä jolla oli tuollainen tatuointi kädessä . Kyseisellä kaverilla oli muitakin viisaita tatuointeja... mm. yksi jossa luki ihan vain "TATUOINTI". Jotain muitakin outoja tatskoja kaverilla oli, mutten enää niitä muista.
Ei mee mulle jakeluun, ei alkuunkaan. Mutta jokaisen oma asiahan tuo on.
todella hieno!
Taloudellinen tilanne.... pikavipillä kuvaa vaan niin ei ehdi tulla toisiin ajatuksiin. :D
Mä oon piirtäny itse yhden, jota ei oo muhun neulottu vielä. Ja nää muut on jonkun muun tekemiä, nimenomasesti pyydetty piirtämään mulle.