Tatskat

Totta.
Myös osa tatuoijista on tykästynyt tekemään jotain tietyn aihepiirin kuvia enemmän. Joitakin kuvia ei joko tykkää tai ei peräti suostu tekemään.
esimerkkinä tuolla --> www.halotattoostudio.com
On oikein sivuilla kerrottuna mistä tykkää ja mistä ei.
Mielestäni se on ihan hyvä juttu.

Sellaisen eron olen kanssa huomannut, että jotkut hakkaa tosi syvälle ja joillakin on paljon "hellempi" tyyli.
Eihän sillä sinänsä juuri ole merkitystä, paitsi jos tekee tosi isoa kuvaa ja kipukynnys on matalampi tms.
Esimerkiksi mies- ja naistatuoijan eron huomaa, ei tietysti aina mutta pientä yleistystä käyttäen. Molempien kuvat pitää värinsä ihan yhtä hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parin viikon päästä ois seuraava istunto. Nyt tulee koko forkun kokonen, eli ranteesta tuohon taipeeseen saakka. Ympäri käden. Varas 4 tunnin session.

Ton mittanen sessio = PAIN. I love it!

Kattoo jos laittas kuvaa näytille sitten.

Mitäs sille Pakkotoiston tatska-gallerialle muuten tapahtui? Eikös semmoinen jossain vaihteessa ollut suunnitteilla?

Nyt on tainnut mopo karata... Kuukausi sitten oikeaan hanskaan ilmestyi iso tribaali ja huomenna vasurista peitetään vanha kuva uudella komeammalla kuvalla. :hyper: Jos sen jälkeen malttais pysyä hetken pois...

Joo, parhaimman näköinen tatuointi on juuri sellainen kärpäsenpaska jossain epämääräisessä kohdassa kehoa. Itse asiassa ainoa hienompi on monta kärpäsenpaskaa, jotka eivät sovi mitenkään yhteen toistensa kanssa.

Toisaalta, mun maailmassa tuollainen hiha ei edes ole iso tatuointi, joten mitäs tätä ruotimaan.

edit. piti vielä lisätä, että näkemättähän on helvetin hyvä sanoa mikä on kenelläkin ruma ja mikä ei. Jos ei ihmisessä ole kamalasti pinta-alaa, ei esim. olkapäähän saa mahtumaan samanlaista kuvaa kuin jollekin kaapille. Omaan kroppaan sopiva koko on tietysti paras, mutta en osaa kuvitella liian isoa tatuointia. Ainakaan niin, että se olisi ruma sen koon takia aiheesta ja tekijän taidosta riippumatta. Mutta joo, makuasia.

Kävin ottaa tatuoinnin Jyväskylässä Fireline tattoossa ja ihan tyytyväinen oon. Artisti kertoi että muista Jyväskylän paikoista tatuoinnit onnistuu vähän päivästä riippuen. Itse en muualle sen perusteella menisi.
En nyt tiedä onko toi oikeasti hyvä mutta oikeasti hyvien harvemmin tarvii toisia dissata.

edit:
Ja helvetin rumia...
Ite oot. Vittu mikä kommentti.

Ultimecialla hyvää pointtia. Taas. Kai taas.

edit2: Oma aika lähenee, 2.5. olis se eka sessio niin kohta puolin pitää alkaa soittelemaan josko olis kuvan muokkaus tehtynä.

Moni sano tossa, että ei tarvii pitää taukoa salilta kuvan ottamisen jälkeen, niin sanoisin että se riippuu täysin siitä paikasta missä se on. Jos kyseinen kohta hikoaa ihan sikana niin se on ihan sama ku liottais sitä ja oma oma tatuoitsija ei ainakaan suositellu treenaamista muutamaan päivään sillon kun kuva on kohdassa missä "iho venyy suorituksen aikana" eli esim. rinta punnerrusliikkeissä ja tietty sitten kohdat mihin osuu hankausta treenatessa.

Ainiin toi olis taas.
Toissavuonna olin paikalla. Olin vaan aika humalassa kun tulin paikalle, mutta kyllä se siitä sitten.
Nyt en oo pahemmin ryyppinyt pitkiin aikoihin. Ainakaan vuoteen. Ainakaan liikaa.
Viimevuonna jostain käsittämättömästä syystä en päässyt mukaan vaikka olis ollut kyyti ja kaikkee.

Tänä vuonna vois taas mennä.
Onko moni tulossa paikalle?

EDIT: tarkemmin katottua päivämäärää olen Riikassa tuona viikonloppuna vielä... :( :)
HC76 vois osallistua sillä uudella kuvallaan sitten johonkin sarjaan tuolla messuilla?! :)

Joo, parhaimman näköinen tatuointi on juuri sellainen kärpäsenpaska jossain epämääräisessä kohdassa kehoa. Itse asiassa ainoa hienompi on monta kärpäsenpaskaa, jotka eivät sovi mitenkään yhteen toistensa kanssa.

Näin o. :D

HC76 vois osallistua sillä uudella kuvallaan sitten johonkin sarjaan tuolla messuilla?! :)

Heh. No enpä taida kuitenkaan. :) Se ei tule erikoisuudellaan erottumaan, vaikka hieno siitä varmasti tulee.

Kuvia vaan kehiin tänne jos ootte käyny uusia ottamassa. Hienojahan noi on ei siitä mihkään pääse. Tarkotuksena syksymmällä käydä vielä yks kuva ottamassa ite.

Tatuointini

Aikaa on itse työhön kulunut toistaiseksi 26 h. Leimauksiin ja valmisteluihin varmasti 10-15 tuntia päälle. Alkuperäinen arvo meni sinne 16h nurkille, tuli kuitenkin lisää yksityiskohtia ja uusia ideoita projektin varrella.

Loppuun kuva on tarkoitus saattaa ens kerralla.

Liitteet

• Tatska uusin kuva.jpg
    Tatska uusin kuva.jpg
    63 KB · Katsottu: 876
Aikaa on itse työhön kulunut toistaiseksi 26 h. Leimauksiin ja valmisteluihin varmasti 10-15 tuntia päälle. Alkuperäinen arvo meni sinne 16h nurkille, tuli kuitenkin lisää yksityiskohtia ja uusia ideoita projektin varrella.

Loppuun kuva on tarkoitus saattaa ens kerralla.

Tyhmä kysymys mutta, kuka toi tyyppi on tossa tatuoinnissa? Kysyn eka ennen kuin kommentoin sen enempää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom