Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin ite ottaa tänää aamul tatuoinnin. Piikkilangan käsivarren ympärille. Pitäskö pitää vähän taukoa salilla käynnissä? Miten muut ovat tehneet? Taukoa vai ei?

Ei tarvi mitään taukoja pidellä, rasvaa paksu kerros ja salille. Peset hiet heti salin jälkeen pois, ja taas rasvaa.

Venyykö nuo tatuoinnit jos alla oleva lihas kasvaa? Tai jos esimerkiksi laihtuu niin kutistuuko tatska?

No siis tietenkin se iho venyy ku patti kasvaa. Ja ku iho venyy ni kyllä se tatska seuraa siinä mukana. Mutta aika helvetin isot lihakset saat kasvattaa että se mitenkää "pilais" sitä kuvaa.

Kävin ite ottaa tänää aamul tatuoinnin. Piikkilangan käsivarren ympärille. Pitäskö pitää vähän taukoa salilla käynnissä? Miten muut ovat tehneet? Taukoa vai ei?

Itse pidin "reilun väliviikon" tatskan otonjälkeen, tosin viimeisin tatska oli isohko. 2 tunnin työn jäljiltä pidin 5 päivää taukoa. Ihan ok kunhan vetäsee treenit kevyemmin ja pesee hiet pois ja mennen tullen paljon rasvaa.

Tiistaina kuvaa pohkeeseen. Itse piirretty tribal, senkin tekemiseen meni kauan ennen kuin tuli mieleinen.. Vähän jänskättää!

Ei se juu niin pahalta tunnu kun sitä eka luulis.

itellä on ollu nyt joulukuusta saakka tribaali olkapäässä ja kävin värjäyttämässä sen uudestaan kuukausi sitten. olis tarkotus jatkaa sitä tonne selkään vähän enempi:evil:

Heh.. just tuossa naurettiin ku väritettii kaverin kuvaa ~5 tuntia melko pienellä alueella, että on se aika suhteetonta sanoa, ettei tatuointi muka sattuis :) Se riippuu niin monesta asiasta ja pahimmillaa sattuu ihan vitusti, mut just joku peruskuva rauhallisen tekijän tekemänä vaikka olkapäähän ei tosiaan paljo tunnu.

Mul tulee tuossa parin viikon päässä kyynärtaipeen kohdalle, eli ainoo kohta käsivarressa, jota vielä ei oo kokeiltu :) Onneks tekijällä on kuitenki rauhallinen tyyli.

tuo kipu nyt riippuu paljon myös siitä kenelle se tehdään eikä pelkästään kipu kynnyksestä. kyllä minä voin sanoa että itellä joka tatuointi on kipeää käynyt. kaks eri hakkaajaa on sanonut että mulla on sen verran paksu nahka, että joutuu lyömään syvälle jos meinaa että väri jää iholle ja mitä' syvemmälle joudutaan lyömään sen kipeämpää se käy. viimeksi oleva hakkaaja sanoi että vituttaa lyödä sulle kuvaa kun saa tupla työn tehdä "normaali" ihoiseen verrattuna.

itellä on ollu nyt joulukuusta saakka tribaali olkapäässä ja kävin värjäyttämässä sen uudestaan kuukausi sitten. olis tarkotus jatkaa sitä tonne selkään vähän enempi:evil:
Siis täh? Sulla ollu joulukuusta josta on aikaa 2 kuukautta tribaali olkapäässä ja jo nyt kävit sen uudestaan värjäyttämässä? Milläs vesiväreillä se siihen on tehty?

Onks oi faben avatar joku vitsi?
Just tollaset suttuset tatuoinnit näyttää suomalaisessa kananlihassa joko mustelmalta tai asfaltti-ihottumalta.
Ei kai sulla o ihossa tollasta?
Tai no kaikki tyylillään.:offtopic:

Kuinkas nuorena on porukat ottanu tatskoja?
Ja onks kenelläkään skorpparia?

Itseä on viehättäny ottaa jo jonkun aikaa skorpparia pohkeeseen. Mut ikä on vielä alhane;)

Just tollaset suttuset tatuoinnit näyttää suomalaisessa kananlihassa joko mustelmalta tai asfaltti-ihottumalta.

Jos sä kuvittelet että värit pysyy kirkkaina vuodesta toiseen ni älä ikän ota tatskaa. Jo alle 10 vuodessa; musta -> harmaa.

Suosittelen niitä muropaketista saatavia feikki tatskoja, ne pysyy kirkkaana. Koko päivän. ;)

Jos sä kuvittelet että värit pysyy kirkkaina vuodesta toiseen ni älä ikän ota tatskaa. Jo alle 10 vuodessa; musta -> harmaa.

Suosittelen niitä muropaketista saatavia feikki tatskoja, ne pysyy kirkkaana. Koko päivän. ;)

Joo on mulla useampi tatska, mutta sä et nyt oikein tainnut tajuta mun pointtia. Mä kun luulin kirjoittaneeni sen suhteellisen selkeästi.
Suttunen tatuointi voi olla vaikka pikimusta tai punainen, mutta ei sellanen joka on läiskästy keskellä kättä yhdeksi isoksi palloksi/läiskäksi jossa on paljon kaikkia pientä silppua.
Tuollaisista kuvista kun ei juurikaan saa selvää edes livenä jos katsoo muutamien metrien päästä. Se näyttää siltä että siinä on vaan jotain suttua.
Se ei ole edes osa isompaa kokonaisuutta, tai jotenkin yhteyksissä johonkin ruumiinosaan.
Vitivalkoisessa ihossa iso musta läntti josta ei saa selvää kuin ihan vierestä näyttää aika suttuselta.
Laitan tossa seuraavaan postiin pari esimerkkiä kuvina vielä mielestäni hyvistä/hienoista/toimivista tatuoinneista, sekä pari esimerkkiä ei niin toimivista.
Siis ihan mun mielipiteitäni...älkää nyt vetäkö herneitä nenään kauheesti.

Edit: Fabe, onko sulla joku toinen kuva tasapainottamassa tota edellistä toisessa kädessä?
Se auttaa asiaa.

Joo on mulla useampi tatska, mutta sä et nyt oikein tainnut tajuta mun pointtia. Mä kun luulin kirjoittaneeni sen suhteellisen selkeästi.

Nii, tatskat tuppaavat myös "suttaantua" vuosien saatossa. Eli eivät ole niin teräväpiirtoisia kuin heti liikkeestä tullessa. Ja myös värit haalenevat aika lailla. Tarkotin vaan että kyllä ihan selkeäkin kuva suttaantuu ajan saatossa ihoon. Enemmän tai vähemmän. Halusit tai et.

En tiedä koska olet omat kuvasi ottanut mutta voit olla varma että 10v päästä ne ei vaan ole saman näkösiä enää. Niitähän voi tietenkin käydä värittämässä uusiksi jos siltä tuntuu. Siltikään ei välttämättä päästä samaan lopputulokseen kuin alkuperäinen.

Jos tässä olikin vaan kyse siitä ettet pidä kyseisestä kuvasta niin fine, eihän sun tarvikkaan ;)

Tää o aika magee

pic_1575_main.jpg

Kuinkas nuorena on porukat ottanu tatskoja?
Ja onks kenelläkään skorpparia?

Itseä on viehättäny ottaa jo jonkun aikaa skorpparia pohkeeseen. Mut ikä on vielä alhane;)

itse otin ensimmäisen tatuointini 15 vuotiaana ja se oli vähän yli nyrkin kokonen tribal scorppari toiseen olkapäähän vieläki se siinä komeilee :)

Siis täh? Sulla ollu joulukuusta josta on aikaa 2 kuukautta tribaali olkapäässä ja jo nyt kävit sen uudestaan värjäyttämässä? Milläs vesiväreillä se siihen on tehty?
Kun aikanaan jalkaan otin kuvan niin oli jo tehdessä tiedossa että käyn parin kk päästä fixauttamassa. 5 tuntia kun hakataan kuvaa jossa paljon sentin vahvaa mustaa viivaa niin väkisin jää alueita joissa väri on epätasaista, siinä on nahka niin turvoksissakin jo ettei helpolla saa kerrasta hyvää.

Nii, tatskat tuppaavat myös "suttaantua" vuosien saatossa. Eli eivät ole niin teräväpiirtoisia kuin heti liikkeestä tullessa. Ja myös värit haalenevat aika lailla. Tarkotin vaan että kyllä ihan selkeäkin kuva suttaantuu ajan saatossa ihoon. Enemmän tai vähemmän. Halusit tai et.

En tiedä koska olet omat kuvasi ottanut mutta voit olla varma että 10v päästä ne ei vaan ole saman näkösiä enää. Niitähän voi tietenkin käydä värittämässä uusiksi jos siltä tuntuu. Siltikään ei välttämättä päästä samaan lopputulokseen kuin alkuperäinen.

Jos tässä olikin vaan kyse siitä ettet pidä kyseisestä kuvasta niin fine, eihän sun tarvikkaan ;)

Mä ymmärsin pointin olevan sen, että alunperin kun sitä tatuointia ottaa, niin se pitäisi suunnitella tarpeeksi selkeäksi. Ja nimenomaan se pitää ottaa huomioon, että aikaa jättää jälkensä, mutta tatuoinnin pitää olla selkeä vielä 10 vuoden kuluttuakin. Tää on mun mielestä pointti, mitä tietämättömät asiakkaat ja ammattitaidottomat tatuoijat ei tarpeeksi mieti.

Työkaverilla on olkapäässä noin 10*10 cm kokoinen bg yksisarvinen. Yli 10 vuotta vanha ja edelleen aivan selvä kuva :O Hyvin on toki tehty, mut kaikkien ihon ei vaan tommosta kuvaa pidä. Ja varsinki ku tää henkilö kertoo joka kesä vetelevänsä hihattomassa paidassa ym..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom