Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään ideoita miten tätä jatkaisi hauiksen puolelle?
Miltä näyttää nyt se edellinen? Onko haalistunut?Jee. Kahden viikon kuluttua tulee uusi tatska! Edellisten ottamisesta taitaa olla rapiat 20 vuotta.
Miltä näyttää nyt se edellinen? Onko haalistunut?
Oma mielipide on ollut, että ois hyvä saada kauluspaidalla tms tatskat piiloon tarvittaessa, mutta sun ei tietty sitä tarvii enää miettiä. Tosin Artturi Kallion videoita katseltuani oon huomannut, että ei ne kämmenselkien ja niskan kuvat niin paha turn off olekaan . Eli riippuu henkilöstä, kuvista ja siitä miten ne sopivat. Kädet varmasti herättävät myös huomiota, joten jotain kokemusta pitäisi jo siellä olla. Jos duuni ei ole alalla, jossa nuo voivat vaikuttaa, niin mikäs siinä sitten...Mitä sanotte kaulatatuoinnista?
Olen päässyt tilanteeseen, jossa koko ylävartalo on tehty sormenpäistä vyötäröön, ja nyt en osaa päättää mitä kaulan kanssa. Olen kavereilta kysellyt ja noin 70% on täysin sen puolella, varsinkin naispuoliset. Tyyli jatkuisi yhtenäisenä koko kehon alueella. Naamaan en mitään ole laittamassa. Kaula tuntuu niin tabulta, että edes vuoden miettiminen ei ole antanut täyttä varmuutta asiasta.
Olen lueskellut netistä että punainen väri aiheuttaisi helpoiten allergisia reaktioita kuten kutinaa. Syyskuussa aika tatskaajalle ja kyseli että onko nikkeliallergiaa tms johtuen siitä kun tulevassa kuvassa on pari pientä kohtaa punaisella. Voiko tuota mahdollista allergiaa testata mitenkään?
Onko täällä kellään vesiväritatuointia? Ja jos ei tiiä mistä puhutaan niin sorttia tällänen. Onko tiedossa ketään joka olis hyvä tekemään noita?