Tatskat

Onko kellään ideoita miten tätä jatkaisi hauiksen puolelle?

Liitteet

• 20150714_135244-1-1-1-1-1.jpg
    20150714_135244-1-1-1-1-1.jpg
    1,1 MB · Katsottu: 698
  • 20150714_135244-1-1-1-1-1.jpg
    20150714_135244-1-1-1-1-1.jpg
    1,1 MB · Katsottu: 633
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee. Kahden viikon kuluttua tulee uusi tatska! Edellisten ottamisesta taitaa olla rapiat 20 vuotta.

Miltä näyttää nyt se edellinen? Onko haalistunut?

Tatskat on tehty pelkästään mustalla. Mielestäni väri on jonkunverran haalistunut ja harmaantunut. Ei enää niin terävän musta.

Mitä sanotte kaulatatuoinnista?
Olen päässyt tilanteeseen, jossa koko ylävartalo on tehty sormenpäistä vyötäröön, ja nyt en osaa päättää mitä kaulan kanssa. Olen kavereilta kysellyt ja noin 70% on täysin sen puolella, varsinkin naispuoliset. Tyyli jatkuisi yhtenäisenä koko kehon alueella. Naamaan en mitään ole laittamassa. Kaula tuntuu niin tabulta, että edes vuoden miettiminen ei ole antanut täyttä varmuutta asiasta.

Hih. Nyt on viikinkikompassi käsivarressa. Tekijänä Helena Tino's Tattoosta.

Kaulatatuointi varmaan herättää huomiota, mutta jos jo sormenpäistä lähtien mustetta on, niin eipä taida vene keikkua lisäyksestä. Olet jo valmiiksi epäilyttävä ;)

Mitä sanotte kaulatatuoinnista?
Olen päässyt tilanteeseen, jossa koko ylävartalo on tehty sormenpäistä vyötäröön, ja nyt en osaa päättää mitä kaulan kanssa. Olen kavereilta kysellyt ja noin 70% on täysin sen puolella, varsinkin naispuoliset. Tyyli jatkuisi yhtenäisenä koko kehon alueella. Naamaan en mitään ole laittamassa. Kaula tuntuu niin tabulta, että edes vuoden miettiminen ei ole antanut täyttä varmuutta asiasta.
Oma mielipide on ollut, että ois hyvä saada kauluspaidalla tms tatskat piiloon tarvittaessa, mutta sun ei tietty sitä tarvii enää miettiä. Tosin Artturi Kallion videoita katseltuani oon huomannut, että ei ne kämmenselkien ja niskan kuvat niin paha turn off olekaan :rolleyes:. Eli riippuu henkilöstä, kuvista ja siitä miten ne sopivat. Kädet varmasti herättävät myös huomiota, joten jotain kokemusta pitäisi jo siellä olla. Jos duuni ei ole alalla, jossa nuo voivat vaikuttaa, niin mikäs siinä sitten...

Olen lueskellut netistä että punainen väri aiheuttaisi helpoiten allergisia reaktioita kuten kutinaa. Syyskuussa aika tatskaajalle ja kyseli että onko nikkeliallergiaa tms johtuen siitä kun tulevassa kuvassa on pari pientä kohtaa punaisella. Voiko tuota mahdollista allergiaa testata mitenkään?

Olen lueskellut netistä että punainen väri aiheuttaisi helpoiten allergisia reaktioita kuten kutinaa. Syyskuussa aika tatskaajalle ja kyseli että onko nikkeliallergiaa tms johtuen siitä kun tulevassa kuvassa on pari pientä kohtaa punaisella. Voiko tuota mahdollista allergiaa testata mitenkään?

Kyllä nikkeliallergian pystyy testaamaan.
Taitaa olla parikin vaihtoehtoa, eli se prick testi (ihopistokoe) tai sitten sellainen, että ihoon kiinnitetään "tarra", jossa ko. ainetta ja parin päivän päästä katsotaan tuliko reaktiota.
Eli ei muutakuin terveyskeskuksen tai yksityisen lääkärin kautta testeihin.

Nikkeliallergiaa punasesta väristä..? Itsellä nikkeliallergia (ja aika pahakin semmoinen) ja paljon punaista tatuoinneissa eikä mitään reaktioita. Mitähän myrkkyjä sun tatuoija käyttää..?

Tarkoituksena olisi ottaa värikästä leimaa olkapää-käsivarsi alueelle, ja mahdollisesti jatkaa sitä sitten half/full sleeviks jossain vaiheessa.
Tatuointi olisi värikäs japanilais tai old school tyylinen kokonaisuus, en oikein tiedä kumpaa lajia tuo minun suunitelma on lähempänä vivahteita löytyy molemmista lajeista.

Olisiko suositella jotain osaavaa tatuoijaa tai studiota tuollaiseen tarkoitukseen. Mielellään saisi löytyä Turun suunnilta, mutta hienon leiman takia ajelee myös pidemmänkin matkan.
Hyviä tatskaajia löytyy kyllä Turusta, mutta haluaisin mennä semmoiselle henkilölle joka tykkää ja osaa tehdä sen tyylistä leimaa mitä itse haluaisin.

Meinasin laittaa kuvan mutta en tohdikaan kun tää on kaikille avoin ketju:oops:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko täällä kellään vesiväritatuointia? Ja jos ei tiiä mistä puhutaan niin sorttia tällänen. Onko tiedossa ketään joka olis hyvä tekemään noita?

Rovaniemellä Royal North Tattoo Clubilla Ilja on tehnyt tuon tyylisiä. Iljan mielikuvitus ja tatuointitaidot on jotain ihan käsittämätöntä! Kannattaa käydä kattoon Royal North Tattoo Club facebookista tai iljan omasta instagram profiilista nimimerkillä demoni666 :)

Mullakin on nikkeliallergia ja ei kyllä ole punaisesta mitään tullut, vaikka tehty vajaa 10v sitten eli musteet saattaa olla uudistuneet sen jälkeen? Hyvähän se tietysti on varman päälle testata jos epäilyttää.

Tänään olis peitekuvan eka sessio kolmesta. Vähän jänskättää meneekö vanha kuva kunnolla piiloon... Noh, eiköhän artisti tiedä mitä tekee. :)

Mä kuolaan instasta tua53tattoo:n kuvia, on vähän vesivärimäistä värittelyä ja hieno oma tyyli. Jos mä joskus luovun tästä "T-paitarajasta" niin otan koipeen Tuan tekemän kuvan. Yläkropassa on muutama kuva jo ja ne ei oikein sovi tuon tyylin kanssa yhteen, häiritsisi liikaa esteettistä silmää vaikka vasen lapa onkin vielä tyhjä. :rolleyes: Siihen tulee jossain vaiheessa jotain tekstiä. Ehkä.

Mitkäs studiot / taiteilijat on Suomessa kärkipäätä metallityylisten tatuointien suunnittelussa ja maalaamisessa? Rahaa ja aikaa olisi jonkun verran, lisäksi omia ideoita paljon, joten haluaisi parasta mitä on tarjolla. Lähinnä siis sellaista taiteilijaa haussa, jonka kanssa on helppo suunnitella ja pyöritellä ideoita. Mitään valmista kuvamallia siis ei vielä ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom