Tatskat

Oon nähnyt tota kalvoa tai mikä lie laitettavan pienempien tatuointien päälle. Oon vaan miettinyt, että jos se pysyy niin hyvin paikallaan, niin minkälaista se on vetää tatuoinnin päältä pois sitten muutaman päivän jälkeen. Onko hankala saada pois? Puolet tatuoinnista jää siihen kalvoon?

Rasvoista. Itse olen viime aikoina käyttänyt sinistä bepanthenia. Se on suht ohutta, leviää hyvin ja imeytyy nopeasti. Siinä mielessä mukava käyttää, kun ei vaatteet tartu rasvaan kiinni yms. Välillä miettinyt, että onko se jo lliankin ohutta, mutta hyvinhän noi tatuoinnit on parantunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi se olla ihan tosiaan sairaaloidenkin käyttämää keinoihoa. Mutta varmaan tatuointibisneksessä on omat ja moninkertaisesti kalliimmat kalvot jo kehitetty? Sama periaate enivei. :)
Itse hoidin irroittamisen niin, että ennen suihkuunmenoa tein kalvoon reiän josta vesi pääsi sisään. Hetken liottua otin kalvon irti. Kalvo täyttyy kyllä muutenkin päivien saatossa sillä "tatskamehulla", joten se tuskin on tatskassa kiinni, eikä tatska lähde mukana kun sitä repii irti. Terveeseen ihoon tatskan vieressä se kalvo puree kiinni tosi hyvin.

Ideaalitilanteessahan tatuointia ei peitetä paranemisaikana kuin rasvalla, jotta iho pääsee hengittämään, ei hikoile turhaan ja paranee nopeammin väriä vähemmän ulos työntäen. Bepanthenia alkuun ja tummelilla jatkuu rasvaus. Tummelissa on hinta/laatu -suhde kohdallaan kriittisen paranemisvaiheen jälkeen.

Toi Easy tattoo on kyllä parasta rasvaa mitä on tuorreen leiman hoitoon. Toimii myös palovammoihin aika hyvin. Tullu kokeiltua ku lapsukainen päätti kokeilla onko hella kuumma.
Helosania ei nykyään kannata enään käyttää. Sen koostumusta on ilmeisesti muutettu ja siitä on enemmän haittaa kun hyötyä. Näin on todennut myös muutama liikkeen omistaja tatuointi setä. Eikä ollu kyse siitä että olis oma lehmä ojassa.

Eli easy tattoota siis kannattaa näköjään käyttää kun niin moni suosittelee. Mistäs sitä sais Suomessa ja mihin hintaan? Vai pitääkö vaan suoraan tilata netistä?

Eli easy tattoota siis kannattaa näköjään käyttää kun niin moni suosittelee. Mistäs sitä sais Suomessa ja mihin hintaan? Vai pitääkö vaan suoraan tilata netistä?

Tatuoijalta tai laita Googleen hakusanaksi, sieltä kun klikkaat vielä "etsi tuloksia SUOMEKSI". Löytyy mistä valita. :thumbs:

Missä Helsingistä löytyis jengin mielestä hinta/laatusuhteeltaan paras tatuointiliike? Ajattelin ottaa ensimmäisen tatuointini; "La Vecchia Signora" teksti kaunolla ranteeseen.
Paljon tälläsestä suurin piirtein voi joutua pulittamaan?

Eiköhän se vähän mee sillai et good tattoos aint cheap and cheap tattoos aint good.
Mut itse asiaan, ainakin Taneli Jarva tekee hyvää jälkeä jos teksti tatuoinnin oot ottamassa, hinta varmaan semmonen 100-200€.

Kokonainen päivä tatska-aikaa varattuna. :haart:

Kai saadaan kuvia? :)
Eijei ei, ei ole tulossa tatska-, jääkaappi-, treeni-, perse- tai puurokuvia. Eiii!
...Kunhan muuten vaan retostelin tatska-ajalla kun olen niin innoissani. :)

Mäki varasin vähän aikaa sit vähän aikoja, tosin täl kertaa pitäis istuu yhteensä 5 päivää. Ekat 2 aikaa heinäkuun alussa ja tosiaan 2 päivää putkeen joku 6-8 per päivä. Voi olla noitten päivien jälkeen äijä aika loppu.

Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä pitämään suunnittelusessio seuraavaa tatskaa varten. Olisi siis vuorossa nro 4.
Aikaisemmin ajattelin, että jos nyt sen 1-2 ottaa, mutta nyt on sellainen fiilis, että tuskin tuo neljäskään viimeiseksi jää.

Eijei ei, ei ole tulossa tatska-, jääkaappi-, treeni-, perse- tai puurokuvia. Eiii!
...Kunhan muuten vaan retostelin tatska-ajalla kun olen niin innoissani. :)

Mun mielestä toi on vaan periaatteesta perseestä, että täällä eka retostellaan että kohta tulee taas uutta tatskaa, mutta sitten ei kuitenkaan laiteta siitä tänne kuvaa.

Terveisin: tatuoitujen naisten fani

Terveisin: tatuoitujen naisten fani
Ooh! Sellaisiakin on siis olemassa?! Kiitos tiedosta, ilahduin. :)
Mulla tuota tatskaa alkaa olla sen verran (ja lisää tulee), että useimmat kundit on silleen "yäk" ja loput silleen "no yritän olla näkemättä niitä/oothan sä muuten ihan ok mutta...", mutta harvoin kukaan sanoo, että onpas tatskat hotteja.
Edit: harkitsen kuvallista retostelua ehkä joskus sitten kun tatskoja on mielestäni riittävästi, tai ne ovat edes valmiit. :D

on tatuointeja ja tatuointeja. niin miehillä kuin naisilla.
huonosti sutatut tribaali tramp-stampit ym. kategoriaan kuuluvat harvemmin aiheuttavat ihailunväristyksiä kenessäkään.

Tänään saatiin uusi tatska hyvään alkuun. 16 päivä jatkuu tekeminen.
Voi olla, että saadaan seuraavassa sessiossa jo valmiiksi tai sitten tarvitsee vielä kolmannen.

Alku näyttää jo siltä, että hyvä tulee :)

Ja huomenna jatkuu tämä uusin projekti. Toivoisin, että tulee valmiiksi, mutta lähes varmasti ei tule.
Kuvan laittamista tänne harkitsen sitten siinä vaiheessa, kun tuo on kokonaan valmis. Keskeneräistä työtä ei viitsi esitellä :)

Uutta leimaa käytiin tännään parisen kappaletta, kaksi noita on ennestäänkin vain. Oli jännä kokemus kun kaksi ihmistä hakkaa mustetta iholle yhtaikaa! 30 päivä taas uutta hakemaan. :)

Eilen kävin näyttämässä kuvaa tatuoijalle ja varasin ajan syyskuulle. Ensimmäinen tatska kyseessä ja pohkeeseen hakataan. Käden osalta vasta suunnittelu asteella mutta eiköhän sekin toteuteta talven aikana.

Referenssikuvat lähetetty ja ajan otan elokuun vikalle viikolle jos saan, vastausta odotellessa:) Eka kuva tulossa, niskaan/yläselkään. Vuosikausia olen tatuointia miettinyt, mutta vasta kun sain pettämättömän vision aiheesta ja paikasta, ajatuksesta tekoihin:D

Eteläsuomen tai itä uusimaan paras tatskapaikka?
Parasta ny ei oikeen voi sanoo ku tekijöitä ja tyylejä on niin paljo erilaisia ja ihmisillä ny kuitenki on erilainen maku. Mutta jos hyviä tekijöitä hakee etelästä niin Jarvan Taneli on aika vitun hyvä veisteliä. Muistaakseni Tatuata nimisessä liikkeessä toimii tällä hetkellä. Voi olla että muistan väärinki.
Toinen kuka on niin Matte Saari en nyt muista missä liikkeessä oli mutta eiköhän netistä löydy tietoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom