Tatskat

Nyt ois kolmas sessio kädelle ohi, aika lyhyissä pätkissä meinaa valmistua, nyt yhteensä 6,5h takana. Kuva ei ole hirveän iso mutta peitekuva kyseessä, alle jää vanha tribaali kuvio ja päälle tulee pientä yksityiskohtaa täynnä oleva biomekaniikka-tyylinen kuva. Tämän lisäksi tissistä löytyy prisman logo (triforce), selästä iso hämähäkki, jonka selässä pääkallo ja vasemman pohkeen ympäri menee lintuparvi. Tarkoituksena on yhdistää samalla yläkropan tatuoinnit yhdeksi kokonaisuudeksi, kun alkoi näyttämään oudolta kun siellä täällä erilaista kuvaa :)

Kunhan tämä projekti ohi niin saa olla pidempi tauko seuraavaan kuvaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yllättävän moni jos et ole huomannut :wtf:

Voihan noita muoti-ilmiöitä laittaa hyvinkin järjestykseen kuten tribaalit, kiinalaiset merkit yms.

Musta noi on enemmän kestosuosikkeja. Toki jotkin aiheet voi nousta ajoittain enemmän esiin. En ole tarkemmin perehtynyt tatuointiskeneen. Nykyään on kyllä kämmentatuoinnit silmä havaintojen perusteella yleistyneet, mutta epäilen sen johtuvan enemmän tatuointien hyväksytymmästä asemasta yhteiskunnassa. Ja niissäkin aiheet vaihtelee. Voiko sen laskea muodiksi? Kaipa? Ihmettelin asiaa selkeästi liian vähällä miettimisellä.

Toukokuulle on nyt aika varattuna, kuvasta ei ihan vielä varmuutta, jonkin tyyppinen hanya/kabuki kuitenkin.
Tässä tapauksessa mulla on oikeastaan valmiina vain muutama, omasta mielestä hieno maalaus aiheesta,joista voi katsoa suuntaa.
Muuten annan artistin suunnitella kuvan kokonaisuudessaan ja tyydyn itse olemaan vain kangas.

Tatuointeja vastustavat ovat väärässä koska ovat eri mieltä kanssasi?

Ei, vaan se että samat elämäänsä kyllästyneet ankeuttajat tuolla on vauhdissa kuin kaikissa muissakin vastaavanlaisten "uutisten" kommenttiosioissa, koski se sitten tatskoja, bodareita tai mitä tahansa muuta normista poikkeavaa.

Suositelkaas jotain kuka tekee hienoja chicano / santa muerte tyttösten naamoja etelä Suomessa? Tai vähän pidemmälläkin. Nyt ois sellanen hetki että ois varaa nakuttaa eka kuva ja idea on pyöriny jo vuoden verran mielessä :D

Suositelkaas jotain kuka tekee hienoja chicano / santa muerte tyttösten naamoja etelä Suomessa? Tai vähän pidemmälläkin. Nyt ois sellanen hetki että ois varaa nakuttaa eka kuva ja idea on pyöriny jo vuoden verran mielessä :D

Katsoppas Raven Tattoo (Hki) ja Leandro Rossi.
Varmaan ainakin irtoaisi tuollaiset aika hyvin.

Mulle väännettiin "henna"tatuointi taas viimeviikolla :) Eli ei nyt varsinaisesti hennaa, vaan normi tatska (tekstinpätkä) kämmenen sisäpuolelle, se lähtee siitä aika äkkiä kun iho uusiintuu.
Ja tuntuu mielenkiintoiselta :)

Eka tatuointi aika varattu :hyper: 16.3 ois aika mennä tikattavaks! Jokunen viesti ylempänä kyselin hyvää tatuointipaikkaa haluamalleni kuvalle ja Raven tattoon Leandro Rossia suositeltiin ja sinne oon menossakin :)

Eli siis kaks ensimmäistä tatuointia tulossa tossa toukokuun alussa..:dance: Onko kokemuksia jalkapöydän tatuoinnista kenelläkään? Mietin vaan, että kestääkö sen tatuoimista n.puoltoistatuntia vai tuleeko ensimmäisien minuuttien aikana tuskahiki :hyper:

Löytyyköhän mistäänpäin suomenmaata tatuoijaa joka hallitsisi tämän kaltaista tyyliä?:

tumblr_nk5mrj2hjI1s4j88qo1_500.jpg

tumblr_mrc44snCkC1qe4yp7o1_500.jpg

tumblr_mu5r3yk47o1s4j88qo1_500.jpg

tumblr_mujcliK1nl1szkx8mo1_500.png

Muita miekkosen töitä: https://www.tumblr.com/search/justin-hartman

Loppu vuodesta aletaan vääntämään vähän isompaa projektia. Olisin kyselly onko joku kokeillu muita rasvoja tatuoinnin paranteluun ku perus helosania tai bepanthenia? Ite käyttäny aina helosania mut mietin et paranisko tatuointi nopeemmin jos käyttäis jotain siihen tarkoitettua rasvaa?

Loppu vuodesta aletaan vääntämään vähän isompaa projektia. Olisin kyselly onko joku kokeillu muita rasvoja tatuoinnin paranteluun ku perus helosania tai bepanthenia? Ite käyttäny aina helosania mut mietin et paranisko tatuointi nopeemmin jos käyttäis jotain siihen tarkoitettua rasvaa?

Itse en ole huomannut juurikaa eroa, vaikka olisi käyttänyt easy tattoo tai mini derm:iä. Imeytyvät huomattavasti nopeampaa, joten hieman miellyttävämpiä käyttää.

En tiedä paranemiseta, mutta tuo Easty Tattoo on kyllä hiton hyvää rasvaa. Miellyttävää käyttää, kuten _Henkka_ sanoi.
Easy Tattoo on mielestäni kuin Bepanthenin ja Helosanin sekoitusta; siinä on parhaat puolet molemmista. Imeytyy hyvin.
Lisäksi purnukka on sopivan kokoinen; sitä ei jää tähteeksi. Olen kyllä ilomielin ostanut aina Easy Tattoo-purkin jos sellainen on ollut tarjolla!
Lisävinkiksi vielä, olen myös kokeillut tatskansuojakalvoa. Tatska kalvoitetaan heti "pajalla" kuvan valmistuttua ja kalvoa pidetään pari, kolmekin päivää ennenkuin se irroitetaan. Pysyy kiinni kuin tauti, myös suihkussa. Ei haittaa elämistä tai paranemista mitenkään; päin vastoin, tällä saadaan ohitettua se tatskan "mehukkain" ja samalla sotkuisin (ja kivuliain) vaihe. Suosittelen! :)
En tiedä kalvon markkinanimeä, mutta sama periaate kuin keinoihollakin. Hyvää kamaa! Millään elmukelmu-virityksellä en kokeilisi samaa.

Eikös tuo ole sitä aivan sairaaloidenkin käyttämää "keinoihoa", jota käytetään esimerkiksi pahoissa palovammoissa jne? Itse kans nähnyt käytettävän ja tuntuis toimivan helvetin hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom