Tatskat

Mitäs tuo teksti meinaa?

Menikö oikein J_ones1 ? "Walk With Me In Hell"

edit: Hieno kuva!

edit 2. Aavistelin sitten ihan oikein....Trash polka paljasti!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2wqrh4g.jpg

Paljonkohan tollasen tekemisee menee aikaa? Entä missäköhän hinnoissa pyöritää?

Ei oo mitenkään erikoisen hyvin tehty mut veikkaisin jotain 3-4h väliin ja n 300-400e. Paremmalla artistisilla ja yksityiskohtaisempi varmaan pari sataa kalliimpi.

Oliskohan antaa jotain varovaista tunti- ja hinta-arviota jos tällästä kyynärvarteen lätkäsis:

images

Kuva vaan nopeesti googlattu mutta suuntaa antava

2wqrh4g.jpg

Paljonkohan tollasen tekemisee menee aikaa? Entä missäköhän hinnoissa pyöritää?

Toivottavasti erittäin suuntaa antava kuva kyseessä. Tuon kun joku asiansa osaava artisti pystyy tekemään tuhat kertaa paremminkin. Jos otat joltain kuka tekee oikeasti realistista jälkeä veikkaisin hinnaksi jossain 500 euron hujakoilla. Vinkkinä vielä ettei kannata satasen säästön takia ottaa huonommalla artistilla.

Reilu 2 timmaa ja 300-400€. Jos siis kyynärvarren kokoinen ja olettaen että ottaa joltain legiitiltä old school-tapsaajalta. Ja siis tuo pantteri kyseessä.

Olen tuollaista kotkaa ajatellut sisällyttää tatuointiin, mutta hieman mietityttää leimataanko nyt sitten natsiksi joka paikassa? Vai onko tuolla pelkällä linnulla niin suoraa yhteyttä? En niin natseista välitä, mutta itse kotka on kuvana hieno.

Itse eräältä tatuoijalta kuulin seuraavanlaisen vinkin: "Jos mietityttää (leimautuuko, tykkääkö porukka, tykkäänkö ite viiden vuoden päästä jne. jne.) niin älä ota. Jos otat, ota itelles eläkä välitä siitä mitä muut ajattelee". Ihmiset kuitenkin ovat lapsellisen loukkaantumisen- ja muutenkin niuhottamisen vahvoja ammattilaisia, eli joku jossain aivan varmasti tulee tuon kotkan jossain vaiheessa natseihin yhdistämään sanoi tätä sitten ääneen tai ei.

Kuvana itsekin tuosta kotkasta tykkään (hakaristillä ja ilman vaikken natsi olekaan), ja tuohonhan voi helposti lisätä vaikka jonkun itse haluamansa symbolin sen hakaristin tilalle, jos näin mielii. Shining-yhtyeen Niklaksella siinä esim. komeilee pentagrammi.

Osaakos joku suositella Turussa (tai lähistöllä) laadukasta paikkaa, jonne ei kuitenkaan joudu vuotta jonottamaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom