Tatskat

Samaa mieltä crommedin kanssa. Asiaan tietenkin saattaa vaikuttaa se, että itselläni on myöskin jokseenkin ympyrän muotoinen tatuointi keskellä rintaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelutapoja kun on monia niin kysäisenpä pois kuleksimasta: Miksi kyselet keskusteluforumilla tatuointisi sisältöä?
Itse miettisin aivan omassa päässäni/keskustelisin ammattilaisen kanssa. Tietysti osalle ihmisistä tatuoinnit ovat vain tapa peittää ihoa, niinkuin tuossa 6D:n ohjelmassakin josta aikaisemmin on puhuttu. Siinä oli se kaveri joka oli ottanut kasvotatuoinninkin vain, koska halusi peittää ihonsa tatuoinneilla. Ihan yhtä hyvä/huono ajattelutapa kuin jokaisen kuvan perusteellinen suunnittelukin toki.

vastaan^

tällä foorumillakin on varmasti ammattitietoista väkeä tatuointeja koskien. On myös hyvä saada muiden ihmisten näkemys asiasta, koska usein tulee sellaisia näkökulmia esiin joita ei itse tule ajatelleeksi. Esim. tuo rinnan keskelle ottaminen. Tämän jälkeen toki voi pohtia itsekseen/ammattilaisen kanssa. Ei ne tatuoijatkaan aina mitään superammattilaisia estetiikan ja mielikuvituksen suhteen ole.

Selvennettäköön että sisällöllä ymmärsin op:n tarkoittaneen lähinnä tatuoinnin teknistä puolta eikä tatuoinnin "henkistä" sisältöä.

WP 20140609 15 31 07 Pro muutaman viikon vanha oma Mjölnir. Pikaisesti napattu kuva. Pitäs käydä vähän korjauttamassa jossakin välissä, kun kerkeää. Parantui vähän kummallisesti, kuten väreistä näkyy. Vaaleammista kohdistä lähti rupi jotenkin itsestään ja tummissa kohdissa jotenkin "imeytyi" rupi takaisin.

Tunnustan, muutamat viivan heilahdukset johtui omasta kädestä, eikä tatuoijasta.

Itsellä viidettä kuvaa tilauksessa, pitäisi löytää hyvä tekijä vaan. Oma vakiotatuoija asuu thaimaassa ja sinne en ole menossa takaisin kun vasta syksyllä. Onko kontakteja full sleeve tekijöiksi ja "kansiot kunnossa" ?

Oma eka. Ja samalla vika. Mutta diggaan. Hyvä että otin.

ba2e6a3y.jpg

mulla on yks mitätön kärpäsenpaska nilkassa ja tää SWTOR logo hartiassa. Lisää tekis mieli mutta onneks ei oo rahaa.

swtortat.jpg

Tässä omani by Spiders tattoo. Kuvan tarina on semmone, että olin edellisessä elämässäni pääkallo.

IMG_0010_zps8e04d7a9.jpg

mrNICEGUY, oliko minkälainen kokemus tuo kämmenselkä? Hieno kallo!

2-3h kokonaisuudessaan ilman taukoja. Rystysen alueet tuntu etenkin valkosella väritellessä kun oltais eka viillelty niitä ristiinrastiin, heitetty suolaa päälle, sytytetty tuleen ja lopuks vetästy oven väliin.

Ainoaksi jäänyt kuva kun tuo ex ei tykännyt tatskoista,
gu4yte7y.jpg

Ehkä pitäis etsiä joku joka siivois tuon kuvan, tehty pelkällä mustalla niin nuo ohuet värittömät kohdat häviää tonne.

Ja nyt kun ei ole muita esteitä kuin taloudelliset niin voisi ottaa lisääkin kuvaa, pitäis vaan harkita tosi tarkkaan kun mulla on taipumusta mopon karkaamiseen..

Tässä omani by Spiders tattoo. Kuvan tarina on semmone, että olin edellisessä elämässäni pääkallo.

*Kämmenkallo*

Todella hieno. Onkos tuosta tarkoitus jatkaa sleeveä ylös käsivartta pitkin? Mahdollisuudethan ainakin on rajattomat.

Sillä vaan kyselen koska yleensä ainakin omilla kavereilla nuo kämmenselät ovat olleet siellä viimeisinä kuvitusvuorossa. Mutta ei siinä, hyvinhän tuo tuollaisenaankin toimii ja tosiaan hienosti tehty kuva.

Pääkallot itseänikin kiehtovat ehkä jopa vähän liikaa, ja niiden ympärillä omakin joko (ainakin) half-sleeve tai pohkeenympärys tullee pyörimään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom