www.skincraft.netOsaakos joku suositella Turussa (tai lähistöllä) laadukasta paikkaa, jonne ei kuitenkaan joudu vuotta jonottamaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
www.skincraft.netOsaakos joku suositella Turussa (tai lähistöllä) laadukasta paikkaa, jonne ei kuitenkaan joudu vuotta jonottamaan?
Facebookissa on sitten tuoreempia kuvia.Kiitos!
Pitääpä katsella sivuilta, että millaista jälkeä tekevät.
Facebookissa on sitten tuoreempia kuvia.
En ole, mutta arvasin että paavinhattuisen henkilöön minut joku yhdistää. Itse olen Ollilta kuvan ottanut, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.Oletko muuten itse tuolla töissä?
Katselin nettisivuilta, että yhden henkilön kuva täsmäisi hyvin tuohon nimimerkkiin ;)
En ole, mutta arvasin että paavinhattuisen henkilöön minut joku yhdistää. Itse olen Ollilta kuvan ottanut, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
En niin kauheesti turun liikkeitä tunne, mut ite oon ottanut kuvaa turku tattoo parlourissa. Hyvää oldskool ja burleski-tyyppistä kuvaa mut tekevät kyllä muutakin. Itsellä suht pienellä fontilla olevaa tekstiä Tutan hakkaamana, eikä pahemmin virheitä ole. Jonoa ei viimevuonna ollut kuin muutama viikko, tosin, mun leimaan kului vaan 1,5h suunnitteluineen. Eikä oo kauheen kalliskaan, 130e maksoi mulla toi puoltoistatuntinen.
Facebookissa: https://www.facebook.com/pages/Turku-Tattoo-Parlour/124994177605306?fref=ts
Kompataan nyt lisää vaikka selväksi tulikin... mutta vähän sama asia (ei tietenkään yhtä vahvasti, mutta kuitenkin) kuin ottaisi hakaristin (siis sen väärinpäin olevan natsisymbolin) ja kysyis että leimaantuuko natsiksi...
Mietin sittenkin ekaksi tatskaksi jotain tommosta olkapäähän. Varmaan kaikkien mielestä ihan paska idea kun tribaali tyylinentatuointi kuitenkin mutta jos unohdetaan se niin onko toi kenekään mielestä hieno?
Ihan nyt näin vinkkinä jos kerta ekaa tatuointia olet ottamassa, niin et osa sitä muita ihmisiä varten vaan itseäsi varten.
Tietenkin itse päätän viime kädessämitä tatuoin itseeni ja mitä en. Tottakai itseäni silti kiinnostaa mitä muut ajattelevat siitä.
Älä nyt ota itteesi, mutta IMO toi kuva näyttää vähän sellaselta Kanarialta saatavalta feikkitatskalta.
Kehittelet vähän ja jotain yksityiskohtia you know.