Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Facebookissa on sitten tuoreempia kuvia.

Oletko muuten itse tuolla töissä?
Katselin nettisivuilta, että yhden henkilön kuva täsmäisi hyvin tuohon nimimerkkiin ;)

Oletko muuten itse tuolla töissä?
Katselin nettisivuilta, että yhden henkilön kuva täsmäisi hyvin tuohon nimimerkkiin ;)
En ole, mutta arvasin että paavinhattuisen henkilöön minut joku yhdistää. Itse olen Ollilta kuvan ottanut, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

En ole, mutta arvasin että paavinhattuisen henkilöön minut joku yhdistää. Itse olen Ollilta kuvan ottanut, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

Laitoin heille sähköpostilla jo tietoa, että mitä haluaisin.
Kyselin samalla hintaa ja aikataulua, joten katsellaan.

En niin kauheesti turun liikkeitä tunne, mut ite oon ottanut kuvaa turku tattoo parlourissa. Hyvää oldskool ja burleski-tyyppistä kuvaa mut tekevät kyllä muutakin. Itsellä suht pienellä fontilla olevaa tekstiä Tutan hakkaamana, eikä pahemmin virheitä ole. Jonoa ei viimevuonna ollut kuin muutama viikko, tosin, mun leimaan kului vaan 1,5h suunnitteluineen. Eikä oo kauheen kalliskaan, 130e maksoi mulla toi puoltoistatuntinen.
Facebookissa: https://www.facebook.com/pages/Turku-Tattoo-Parlour/124994177605306?fref=ts

En niin kauheesti turun liikkeitä tunne, mut ite oon ottanut kuvaa turku tattoo parlourissa. Hyvää oldskool ja burleski-tyyppistä kuvaa mut tekevät kyllä muutakin. Itsellä suht pienellä fontilla olevaa tekstiä Tutan hakkaamana, eikä pahemmin virheitä ole. Jonoa ei viimevuonna ollut kuin muutama viikko, tosin, mun leimaan kului vaan 1,5h suunnitteluineen. Eikä oo kauheen kalliskaan, 130e maksoi mulla toi puoltoistatuntinen.
Facebookissa: https://www.facebook.com/pages/Turku-Tattoo-Parlour/124994177605306?fref=ts

Täytyypä tutkia tuotakin.
Tekstiä olen itse ottamassa, ainakin tähän ensimmäiseen...

Olen tuollaista kotkaa ajatellut sisällyttää tatuointiin, mutta hieman mietityttää leimataanko nyt sitten natsiksi joka paikassa? Vai onko tuolla pelkällä linnulla niin suoraa yhteyttä? En niin natseista välitä, mutta itse kotka on kuvana hieno.

Kompataan nyt lisää vaikka selväksi tulikin... mutta vähän sama asia (ei tietenkään yhtä vahvasti, mutta kuitenkin) kuin ottaisi hakaristin (siis sen väärinpäin olevan natsisymbolin) ja kysyis että leimaantuuko natsiksi...

Jos nykyään saadaan natsiskandaali aikaiseksi jostain helvetin joulutortusta niin kannattaa ehkä tyytyä siihen tosiasiaan että leimautuminen voi tulla mistä vain.
Kuva vaan käteen (tai mihin tahansa) ja seisot ylpeästi kuvinesi ja aatteinesi.
Ne rasistihysteerikot voi jättää omaan arvoonsa.

16aqlif.jpg

Mietin sittenkin ekaksi tatskaksi jotain tommosta olkapäähän. Varmaan kaikkien mielestä ihan paska idea kun tribaali tyylinentatuointi kuitenkin mutta jos unohdetaan se niin onko toi kenekään mielestä hieno?

EDIT: Ja tuo on feenix jos jäi epäselväksi

Tribaalihan on aina tribaali ei siitä mihinkään pääse. Tosta linnusta saa varmasti osaavan kaverin toimesta paljon hienommankin version(joka ei oo tribaali) jos aihe miellyttää. Esim. joku japskityylinen tms. olis huomattavasti näyttävämpi. Toiseksi tommosen kuvan liittäminen sitten muihin mahdollisiin kuviin on kanssa vaikeeta ellei pysy samalla tribaalilinjalla.

Mietin sittenkin ekaksi tatskaksi jotain tommosta olkapäähän. Varmaan kaikkien mielestä ihan paska idea kun tribaali tyylinentatuointi kuitenkin mutta jos unohdetaan se niin onko toi kenekään mielestä hieno?

Ihan nyt näin vinkkinä jos kerta ekaa tatuointia olet ottamassa, niin et osa sitä muita ihmisiä varten vaan itseäsi varten.

Ihan nyt näin vinkkinä jos kerta ekaa tatuointia olet ottamassa, niin et osa sitä muita ihmisiä varten vaan itseäsi varten.

Tietenkin itse päätän viime kädessämitä tatuoin itseeni ja mitä en. Tottakai itseäni silti kiinnostaa mitä muut ajattelevat siitä.

Tietenkin itse päätän viime kädessämitä tatuoin itseeni ja mitä en. Tottakai itseäni silti kiinnostaa mitä muut ajattelevat siitä.

Älä nyt ota itteesi, mutta IMO toi kuva näyttää vähän sellaselta Kanarialta saatavalta feikkitatskalta.
Kehittelet vähän ja jotain yksityiskohtia you know.

armtattoo,devotiontattoo,innerbiceptattoo,russellbrand,sanskrittattoo,tattoo-05676a0adf95d51eb998a8e113b7022b_h.jpg

Osaisiko joku heittää hinta-arvioo, paljonko tuon tapainen tekstitatuointi maksaisi? Ensimmäinen tatuointi olisi kyseessä, ja kiinnostaa juuri tuollanen varsin yksinkertainen tekstitatuointi hauikseen.

Älä nyt ota itteesi, mutta IMO toi kuva näyttää vähän sellaselta Kanarialta saatavalta feikkitatskalta.
Kehittelet vähän ja jotain yksityiskohtia you know.

Meinasinkin viedä kuvan tatuointi liikkeeseen ja pyytää niitä tekemään oman version.

Eilen 9 tuntia studiolla, josta hakattiin 7,5h. Oli pisin oma sessio tähän asti ja kyllä se tänään siltä tuntuukin, mutta tulipahan valmista. Tuossa ajassa saatiin tehtyä hauiksen sisäpuoli sekä ojentaja kyynärpäähän asti. Puolihihaan meni siis kaikkiaan noin 21,5h. Löytyi selkärangan ohelle uusi inhokkipaikka: hauiksen sisäpuoli, varsinkin sieltä kainalon läheltä. Hyi helvetti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom