Tatskat

Suosittelen että käyt ihan paikanpäällä keskustelemassa jos on mahdollista, itsekkään en saanut aikoinaan puhelimella ollenkaan kiinni. Mutta suosittelen kyllä , varmasti yksi Suomen ellei tämän planeetan parhaista alallaan! Kannattaa tsekata vaikka googlesta lisää galleriaa haulla "mikko inksanity tattoo"

Ei oikein ole helppoa täältä pkseudulta lähteä Tampereelle vaan käymään randomisti. Hienoa jälkeä kaveri tekee mutta tuntuu olevan mahdotonta saada miestä kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinkas nopeasti jengi on mennyt kuvan ottamisen jälkeen saunomaan? Tänään pitäisi kuvaa naputella ja viikon päästä lauantaina ois saunailta. Runsaasti rasvaa päälle ja äijien kanssa lauteille?

Kuinkas nopeasti jengi on mennyt kuvan ottamisen jälkeen saunomaan? Tänään pitäisi kuvaa naputella ja viikon päästä lauantaina ois saunailta. Runsaasti rasvaa päälle ja äijien kanssa lauteille?

Kyllä suosittelisin sen muutaman viikon olemaan saunomatta... itse ainakaan en saunaan mennyt pariin viikkoon.

Puoltoista viikkoa oon ite ollu ja silti rasvaillu ennen ja jälkeen saunan, ni eipä tuosta mitään haittaa tullu.

Mites toi treenaaminen, kauan täytyy pitää paussii et pääsee taas jumppailee?

..takakyykky taitaa vaihtua kokonaan hetkeksi etukyykkyyn, kun niska alkaa täyttymään

Mites toi treenaaminen, kauan täytyy pitää paussii et pääsee taas jumppailee?

..takakyykky taitaa vaihtua kokonaan hetkeksi etukyykkyyn, kun niska alkaa täyttymään

Itse olen pitänyt pari viikkoa, riippuu myös minkä kokoinen kuva jne. Tatuoijalta kannattaa kysyä asiasta, osaa vastata parhaiten.

Mä kysyin leimattaessa tosta tauosta. Tatskaaja vastas, että mene vaikka huomenna kunhan teet vapailla painoilla ettet pääse hinkkaamaan tatuoitua kohtaa mihinkään pehmusteisiin jne. Rasvaa vaan huolella kehiin ja on vähän normaalia varovaisempi ni hyvä tulee.

Viimeisin kuva tuli kyynärvarteen 22.12.2013, kävin jo jouluna saunassa. Pyyhe kylmään veteen ja sen jälkeen käden ympärille, kun alkaa lämpenemään niin pyyhkeen uudelleen kastelu.

Tietysti rippuu siitä missä tatuointi on että voiko peittää..

perkele, jääköhän treenit kokonaan välistä? olis 6 aikaa varattuna, jokainen kahden viikon välein :D

Jos nyt salilla päädyt käymään niin huolehdi tatuoinnin hygieniasta ja rasvauksesta. Itse pitäisin kumminkin totaalitaukoa viikon ja sen jälkeen jtn kevyttä. Tuo pari viikkoa on varman päälle pelattua, itselle tullut kuvia sen verran harvoin että se ei ole haitannut treenejä.

Ei sitä reenausta tartte pelätä, tärkeintä on ettei tuore kuva hierrä mihinkään. Ite pitäny sen päivän kaks taukoa ja sitten reenaamaan kledjuissa mitkä ei purista kuvan päältä.

Hetken mielijohteesta tuli eilen illalla väkerrettyy meijän toisesta vaavista kuva,ittelle jalkaan ....
1932339_10203403158145482_1060866983_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom