Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee vuoden päästä keväällä näillä näkymin Suomeen. Ei muutakun Sveitsiin reissua ja kuvaa ottamaan!

Noh jos mä nyt ulkomaille lähtisin tatskaa ottamaan niin en mä suomalaisen luo lähtis.. Varsinkin jos kaveri on suomeen vielä takas tulossa, niin kiire ei tatuoinnin ottamisella oo ettei vuotta pysty odottelee. Esim. Ukrainassa ja Puolassa on aikas kovia tekijöitä.

Tässä kuussa tulee ensimmäinen vähän isompi tili viikonloppuhommista, täytyy katsoa laskujen maksamisten jälkeen jos jäis säästöön rahaa niin vois alkaa ajattelemaan taas tatskaa :) Aiemmat säästöt kun jouduin käyttämään rahapulassa niin nyt 4kk myöhemmin on alkanut talous tasaantua plussan puolelle :D

Lidocain 10mg/ml liuosta. 30min ennen iholle ja kelmu päälle. Ihossa ei tuntoa 2-3h.

Muakin kiinnostaisi kuulla enemmän tästä liemestä. Yritin netistä etsiskellä tietoa tällä tuotenimellä, ilmeisesti kyseessä on injektioneste? Millä hinnoin olet ostanut tarvittavan määrän? Saako tosiaan ilman reseptejä normiapteekista? Itse olen käyttänyt Emla-geeliä (vaikuttavana aineena lidokaiini siinäkin), se kyllä pelittää hyvin, mutta hinta on hieman suolainen.

Tuo Emla on tosiaan reseptivapaa, jos joku puudutuksesta innostui eikä viitsi lääkärin pakeille mennä. Voi olla kätevämpikin, kun injektioneste kuulostaa maallikon korvaan vähän epäkäytännölliseltä. Käytännön käyttökokemuksia saa kyllä minun puolestani edelleen jakaa, jos niitä jollain sattuu olemaan.

Arvon foorumilaiset, suositelkaa artisteja suomesta jotka erikoistuneita fotorealismiin (erityisesti b&g) ja varsinkin eläinten kuvien tekoon. Hinnalla ei oikeestaa mitään väliä, kunhan laatu on maailmanluokkaa. Susia pitäis saada lisää tohon toiseen jalkaan, 1 susi siinä jo on, jonka Antti Rossi on tehnyt, jälkeen enemmän kuin tyytyväinen. Mutta mielummin ottaisin ihoni täyteen niin monelta artistilta kuin mahdollista.

Tosi harmi, että Petri Syrjälä kuoli jokin aika sitten, siinä oli maailmanluokan artisti.

Onko väliä kaupungilla ?

- - - Updated - - -

Tuo Emla on tosiaan reseptivapaa, jos joku puudutuksesta innostui eikä viitsi lääkärin pakeille mennä. Voi olla kätevämpikin, kun injektioneste kuulostaa maallikon korvaan vähän epäkäytännölliseltä. Käytännön käyttökokemuksia saa kyllä minun puolestani edelleen jakaa, jos niitä jollain sattuu olemaan.

Injektionestettä ei määrätä, sillä sen ottaessa pitää olla lääkäri/sairaanhoitaja läsnä. Xylocain suihketta kyllä voidaan määrätä. 50ml / 17€. Hieno aine !
Emla on paskaa. Kylkeen laitoin kolme tuubia 45min ennen tatskaamista. Tatskaaja pyyhki ihon ja puudutus hävis kokonaan. Xylocaiinilla iho pysyy melkein tunnottomana 2-3h.

- - - Updated - - -

Muakin kiinnostaisi kuulla enemmän tästä liemestä. Yritin netistä etsiskellä tietoa tällä tuotenimellä, ilmeisesti kyseessä on injektioneste? Millä hinnoin olet ostanut tarvittavan määrän? Saako tosiaan ilman reseptejä normiapteekista? Itse olen käyttänyt Emla-geeliä (vaikuttavana aineena lidokaiini siinäkin), se kyllä pelittää hyvin, mutta hinta on hieman suolainen.

Tuotetta on injektiona,suihkeena ja geelinä. Injektion muodossa ei määrätä. Tatskaamiseen sumute paras vaihtoehto. Reseptillä 17€/kpl.

http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/humpil/8/1076198.pdf

- - - Updated - - -

Viime viikolla tehtiin reiden taustaa 3h ja huomenna tulee tausta valmiiksi.

Itse jättäisin suosiolla kaiken maailman puudutusvoiteet/nesteet väliin. Se tikkaamisen kipu on kuitenkin täysin kestettävissä ja kuuluu siihen kuvan ottamiseen.
On vaan jotain asioita jonka puolesta on kärsittävä.

Nimim. Ensimmäinen tatska fullsleevenä ja duunia 3x7h.
Enkä edes omista mielestäni mitään ihmeellisen korkeeta kipukynnystä.

Vaikuttaako nuo puudutusnesteet itse tatuoimiseen mitenkään, värin pysyvyyteen, laatuun? Xylocainia löytyis kaapista parikin putelia, mutta taidan kyllä mennä ihan luomulla edelleen. Ainakaan en ilkeis tunnustaa käyttäneeni :lol2: Suuhun jouduin käyttämään, kun oli kaikenmoista probleemaa ja vaikutusaika oli joitain minuutteja lähinnä. Tehokin on suussa melko heikko, jos on isosti vereslihalla. Tosin paikka vaikuttanee paljon tehoon ja vaikutusaikaan.

Yllätyin kuinka kipeetä teki 4h kohdalla käsivarren sisäpuoli. Kyllähän tossa vaiheessa jo vähän tuntuu missä kohtaa vaan, mut oli tää tuplat verrattuna ulkopuoleen.

Kyllä sitä kipua hammasta poratessakin tuntee, mutta ei sitä ole pakko kestää?!

Hampaan poraaminen on yleensä välttämättömyys, tatskan ottaminen ei. Hampaan poraamisesta aiheutuva kipu on myös miun mielestä huomattavasti kovempi mitä tatskaamisen.

Jotenkin tuntuu myös paljon palkitsevammalta se valmis kuva kun sen eteen on vähän joutunut kärsimäänkin :D
Kukin toki tyylillään.

Arvon foorumilaiset, suositelkaa artisteja suomesta jotka erikoistuneita fotorealismiin (erityisesti b&g) ja varsinkin eläinten kuvien tekoon. Hinnalla ei oikeestaa mitään väliä, kunhan laatu on maailmanluokkaa. Susia pitäis saada lisää tohon toiseen jalkaan, 1 susi siinä jo on, jonka Antti Rossi on tehnyt, jälkeen enemmän kuin tyytyväinen. Mutta mielummin ottaisin ihoni täyteen niin monelta artistilta kuin mahdollista.

Jos kaivellaan vähän vanhoja, niin itse haluaisin ottaa vielä joskus jonkun realistisen kuvan One Eye Peteltä. Työnjälki miellyttää ainakin mun silmää, mutta maailmanluokasta tai ei en osaa arvioida. Facebookista löytyy kuvia miehen tekemistä tatuoinneista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom