Tatskat

Mistö sitä saa? Mulle ovat ennen liikkeestä aina suositelleet sitä bepantheniä, mutta se on tosiaan aika paskaa.

Allekirjotan ton Sementin kommentin aivan täysin, kaikista mun kokeilemista rasvoista Bepanthen on kaikista paskinta. Ite oon aina saanu muutaman näytepussin mukaan tuota kun oon käyny leimaa ottamassa ja kolmella tommosella 4ml pikkupussukalla on parannellu lähes olkapään kokosen kuvan mainiosti, erittäin riittoisaa siis. Miinuksena tosiaan tuo saatavuus, eli en oo nähny tota vielä missän myynnissä.. Ilmeisesti jotkut tatskaliikkeet tota kaupittelee.

Tämmönen linkki kuitenkin löyty: EasyTattoo hoitorasva 50ml [80-15512] - 8.70? : Tefor Oy, Merkintätuotteiden erikoisliike

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Easy tattoo rasvaa suosin minäkin. Ei sotke vaatteita, riittoisa ja tatuointi paranee hyvin. Ainakin Oulussa sitä saa tatuointikaupasta (Pit bull). Toki verkkokaupoista saa myös. Tatuoinnin parannuttua olen käyttänyt ihan perusrasvaa (Aqualan L) jottei pääse kuivumaan.

Pikkuhiljaa alkanut kuumottamaan kun kuukauden päästä tikattais kaksi 6tunnin settiä kylkeen ja kylkiluiden päälle. Onhan tota kyljessä jo aiemminkin ja puol kroppaa täynnä muutenkin mutta silti ajatus tosta neulasta kylkiluiden päällä kuumottaa aika pahasti.

nilkan ja jalkapöydän tatuointi ei edes kutittanut verrattuna 8 tuntia kylkeä. ei tsiisus. sillon jo sattu. mitä lähempänä kainaloa, sen namimpi. aika kultaa tosin muistot, ei varmaan viimeksikään sattunu, eihän? ;) mmm-mm!

- - - Updated - - -

Mistö sitä saa? Mulle ovat ennen liikkeestä aina suositelleet sitä bepantheniä, mutta se on tosiaan aika paskaa.

no joo, tosiaan niinku joku täällä sanokin, toihan on paskinta ikinä, ihan liian rasvasta. makuja sitten onkin monia, ite suosin helosania. saa ihan apteekista, eikä oo arvokasta.

Tulipa taas Tonin piinapenkissä istuttua kun jatkettiin käden tekoa, vielä olisi yksi sessio jäljellä niin pitäisi olla valmis. :dance:

On kyllä upea. Ihan veti hiljaiseksi. Onnea.

Mitä mieltä porukka on lähtökohtasesti tatuoinneista, jotka on suoria kopioita leffoissa/sarjoissa/peleissä yms. nähdyistä tatuoinneista ? Onko tälläsen tatuoinnin ottaminen vitun noloa ? Muutamia vuosia sitten satuin törmäämään mielestäni hienoon tatuointiin, ainoa syy miks en sitä ole vielä ottanut on just se, että mietityttää tulisko kaikki sankarit vittuilemaan ja huomauttelemaan jos sattuisivat tunnistamaan tatuoinnin ?

Tää olis tarkotus ottaa käteen(pääkallo tulee olkapään kohdalle, olkapäästä kämmeniin saakka ulottuva, käden ympäri menevä). Rispektit sille joka tunnistaa mistä tatuointi on peräisin :)
22e8314e268c07f201852ddd8577a352-mass-effect-jack-tattoo.jpg

mitä lähempänä kainaloa, sen namimpi. aika kultaa tosin muistot, ei varmaan viimeksikään sattunu, eihän? ;)
Mä itseasiassa muistan yllättävän hyvin ja subjektiivisesti mitkä on itelle ollut kipeitä paikkoja. Yläselän parit spotit ja rinta ollut ehdottomasti pahimmat. Kainalo ja mitä tähän mennessä kyljessä on sitten ollut paljon helpompia mitä ite odotin. Kivuttomin paikka ollut tähän mennessä alaselkä. Toi ens viikon kylkisetti on kuitenkin aika isoa linjaa ja kylkiluiden päällä niin eiköhän tosta muodostu uus TOP3 tonne kivuliaimpiin paikkoihin.

Ite käytän Bepanthenia mutta se on tietysti kuka tykkää mistäkin. Itellä skulaa paljon paremmin kun helosan ja värit jää hiton hyvin ja paranee nopeasti. Sottastahan toi on mutta vaihdan aina lakanat sitten kun on kokonaan parantunut ja on noi rasvat aina vaatteistakin pesussa lähtenyt.

Uutta projektia olisi tarkoitus aloitella, mutta en ole vielä onnistunut varaamaan aikaa haluamaltani artistilta. Voi kökkö, vihdoin kun keksin mitä haluan ja minne, niin toteutusvaiheen mahdollistaminen tuntuu turhan mutkikkaalta.

Mitä mieltä porukka on lähtökohtasesti tatuoinneista, jotka on suoria kopioita leffoissa/sarjoissa/peleissä yms. nähdyistä tatuoinneista ? Onko tälläsen tatuoinnin ottaminen vitun noloa ? Muutamia vuosia sitten satuin törmäämään mielestäni hienoon tatuointiin, ainoa syy miks en sitä ole vielä ottanut on just se, että mietityttää tulisko kaikki sankarit vittuilemaan ja huomauttelemaan jos sattuisivat tunnistamaan tatuoinnin ?

Joku on joskus sanonut että se kuva otetaan itseä eikä muita varten. Jos tykkää jostain kuvasta niin eikö se ole ihan vitun sama mitä muut on siitä mieltä?

Joku on joskus sanonut että se kuva otetaan itseä eikä muita varten. Jos tykkää jostain kuvasta niin eikö se ole ihan vitun sama mitä muut on siitä mieltä?

Juuri näin!

Multa kysytään joskus että mitä tuo teksti tarkoittaa, vastaan vaan että sitä on vaikea selittää ja ei se välttämättä aukea sulle(kysyjälle), ja tatskat on lisäksi niin henk.kohtaisia että harva niistä loppujen lopuksi mitään kyselee. Ja puheen aihetta voi vaihtaa aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom