Kah, itsellä löytyy maakoodilla (64-alku) ja syntymäpäivällä varustettu viivakoodi. Mietin tota sotua, mutta telläsin tatuoinnin sen verran näkyvään paikkaan, että aattelin jonkun nappaavan sen sieltä ja käyttävän sitä johonkin. (Ja kuinka todennäköistä tämä olisi, on eri asia... :D) Vaikkei se iso olekaan. Sit ihan vinkkinä, siitä ei saa kunnollla luettavaa siitä koodista, koska se tehdään käsin ja iho vähä eri materiaalia, kun paperi. Nyt jos viivakoodin ottaisin voisin ottaa sellaisen QR-koodin tapaisen...
Mut ihan vinkkinä, älä tee niin kuin minä teen, ja laita sitä viivakoodia niskaan. Baarissa noin joka toinen tietyn habituksen omaava yleensä sälli tulee kysymään, et onks toi Dark Angel tatuointi. Ellet tietenkin pidä tästä kulttisarjasta tai tämä ei sinua haittaa. Itse olen niin junnu, että ekan kysymyksen jälkeen piti googlettaa ko. ohjelma... ehheheh.
Mut viisi pikkuista kuvaa, tuo viivakoodi mukaanlukien, on nahassa itsellä. Koko ajan sitä pohtii, että mitäpä leimailisi lisää. Noin vuoden välein on uutta kuvaa tullut otettua. Ensimmäinen oli 18-vuotislahja, kun isä halusi antaa jotain pysyvämpää kuin ajokortin..