Tatskat

Itellä autto tuohon kuumeiluun ja hiukan jopa kipuun kun nappasin2x 600 buranaa ennen sessiota. Itellä puski kunnon kuume kahdella kertaa ennen ku tajusin ottaa buranaa ennnen sessiota. En tiä onko siitä haittaakaan koska useat tatuoitsijat sitä jopa suosittelee pitkiin sessioihin.?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itel on nyt muutaman kuukauden ajan ollu kova hinku tikattavaks.. eka leima, ja pitäis koko selkä täyttää. Ajattelin hautoa ideaa vielä noin puoli vuotta että on sitte ainaki varma asiasta :) tatuoijankaa jo juttelin.. kalliiks tulis, mutta paskaa en halua. Kauan suunnilleen kestää täyttää koko selkä? yksityiskohtainen kuva on kyllä, mutta noin yleisesti.. :D

Mulla on nyt n. 3/4 (tai hieman vähemmän) selästä tehtynä ja aikaa on kulunut tähän mennessä n. 18h. Veikkaan että n. 10h tai hieman vähemmän on vielä jäljellä. Koko selkä tatuoidaan mutta yläosasta jätetään "ilmavaksi", eli ei ole ihan täynnä kuvaa.

961995_10200836014639798_688955487_n.jpg983287_10200836014919805_796684079_n.jpg

Tuommoinen laitettiin olkapäähän.

Mä tulen täältä mun typerien kysymysten kanssa, Anteeksi jo etukäteen.

Mä olen varmaan viimeiset 15 vuotta haaveillut tatuoinnista ja nyt tänä vuonna päätin uudenvuodenlupauksena että menen ajan varaamaan. Syy miksi tää homma on kestänyt 15 vuotta on, että pelkään valitsevani huonon tatuoijan ja saavani paskaa jälkeä. Nyt olen sinut valintani kanssa ja uskon saavani hyvän kuvan.
Paikaksi ajattelin Dragon Blue Tattoon, mutta mulla ei ole hajuakaan ketä sieltä. Onko siellä joku erityisen hyvä vai onko kaikki samalla viivalla? Tekeekö kaikki kaikkia kuvia vai rajaako mun kuva heti jonkun tatuoijan pois? Mä en halua mitään puolta kättä nyt heti alkuun ( tästä syystä esim. Mitzu putos laskuista kun sillä on ilmeisesti tapana tehdä kuvista aina jättisuuria).
Mun mini spagettikäsi haluas olkavarteen kuvan, mutta voi olla että se on niin kaponen että pitää laittaa selän puolelle.

Minkä tyylistä kuvaa olisi sitten niinkuin hakusessa?

Jos noin pitkään on harkinnut ja pelkää että saa paskan kuvan, niin kannattaa surffata netissä ja ostaa muutamia tatuointilehtiä, niin saa käsitystä mikä kaikki on mahdollista. Suomessa on huippuja, hyviä ja sitten aika paljon sitä keskinkertaista massaa, joten pelko ei ihan aiheeton ole.

Googlaa nyt vaikka ensiksi: Shige (Yellow Blaze tattoo), Calle (King Carlos Tattoo), Jarno Kantanen, Samuli-1, Guy Aitchison, Juha Lensu, Petri Syrjälä, Lasse Sjöroos, Jondix, Chris Garver, Nikko Hurtado, Bob Tyrell, Paul Booth...
...lisäksi jostain Italiasta löytyy esim. B&G velhoja aika paljon. Kannattaa mielestäni selvittää ensiksi, mikä kaikki on mahdollista ja sen jälkeen miettiä mikä se oma idea on ja kuka olisi paras sen toteuttamaan. Itse en tyytyisi tekemään päätöstä pelkästään kavereiden mielipiteiden perusteella, sillä vaatimustasot ja kuvat on niin erilaisia, ettei muiden mielipiteistä voi vetää ihan lopullisia johtopäätöksiä oman projektin suhteen.

Opeth bändin O johon tatuoija sais lisätä jotain mikä tekee siitä uniikimman ja osan mua. Niiden viivojen on oltava just eikä melkein, niin tässä tulee vähän paineita tehdä oikea ratkaisu.
Sukulaiset ja tuttavat on jo "suositelleet" kaikennäköisiä töhertelijöitä jotka olen kaikki Mitzua lukuunottamatta hyllyttänyt epäpätevinä tekemään mun ihoon mitään pysyvää.
Jos jossain vaiheessa otan fotorealistisenkuvan niin sen tekee Lasse.

Tuleeko kellään muulla kuume session jälkeen? Meikäläisellä puskenut kahdesti aika ärhäkästi, vaikka koskaan ei oo rupea tms. tullu.

Isojen kuvien kanssa ilmenee itseällä kuumeilua. Tulee otettua tottumuksesta yöksi lääkettä.

Aamulla alkais kolmen päivän tatuointi putki. Ainakin 15h inkkaamista.

Mul on suh iso tatska, netistä otettu kuva ja siihen tyhty vähän muutoksia, ja tarkoitus olis jatkaa sitä niin että se peittäis puolet kädestä (halv sleeve). Onko kokemuksia että miten siinä käy jos tatuoija alkaa rakenta kuvaa jota se ei ole ite tehnyt?

Mul on suh iso tatska, netistä otettu kuva ja siihen tyhty vähän muutoksia, ja tarkoitus olis jatkaa sitä niin että se peittäis puolet kädestä (halv sleeve). Onko kokemuksia että miten siinä käy jos tatuoija alkaa rakenta kuvaa jota se ei ole ite tehnyt?

Valitset artistin, jolla on silmää ja on tehnyt saman tyylistä aikaisemmin. Paskat tekee paskaa.

- - - Updated - - -

Tehty 11h. Huomenna vielä reilu tunti.

Ensiviikolla taas neulan alle, naisellista kuvaa selkään..kenties kuvaa myöhemmin :)

Tarkoitatko taustalla, syytä miksi juuri tämä kuva,( syyt kuvalle) vai kuka on kuvan tehnyt ja missä, va kenties, miiksi kuvassa ei ole taustaa vai minun takana taustaa....Joo, liian kauan tuli kalassa oltua.

Ah, keksin seuraavaa leimaa, joka on sopivan pieni projekti että vois vaikka syksyllä ottaa. Sellanen vähän jopa arkielämässä hyödyllinen leima, jos sattuu vaikka ulkomailla käymään jotain niin ajattelin viivakoodia ja alle sosiaaliturvatunnus ja veriryhmä numerokoodiksi, vähän tollasta pientä helpotusta leimakuumeeseen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom