Tatskat

Tuntuu että ihmiset tekee jotain tähtitiedettä tosta tatuointien hoidosta, itse otin viimeksi tatskan Vegasissa ja cholo teki Sig Sauer takataskussa sen tunnissa minulle 80 taalalla ku hotellin alakerrassa pyysi yli tuhat taalaa tatskasta ja sitten jatkoin vain pelaamista, vähän rasvaa se laittoi ja elmu kelmua siihen ja sit ne otin illalla helvettiin.

Hoito vähän kuvan vaativuuden mukaan, tunnin kuva paranee helpommin eikä ole niin arka kun 12 tunnin kuva joka on väritetty moneen kertaan ja hakattu isolta alueelta läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on kuvat parantunu aina hyvin ja nopeesti. Oon vaihtelevasti käyttänyt helosania, tatskaliikkeestä saatavaa "salvaa", kevyempää voidetta sekä pesuainetta. Bebantheniakin on tullut joskus laitettua. 10 kuvaa ja voi olla kiitollinen että kaikki hyvässä kuosissa huolellisen hoidon ansiosta :)

E: Ja usein peseminen ja sen jälkeen puhtaalle iholle voide, niin hyvä tulee :)

Eilen väriteltiin tuota vasemman hihan rusettia, josta alkuvuodesta puski kudosnesteet pihalle jostain syystä. Käytiin paljon keskustelua siitä, miksi näin pääsi käymään eikä me oikein kunnolla päästy mihinkään lopputulokseen siitä. Mutta, kun olen nyt aina aikaisemmin käyttänyt Helosania, niin kävin tatskaajan toiveesta hakemassa putilon punaista Bebistä ja sillä nyt hoidan tuon kuntoon. Alustavasti vaikuttaa ihan hyvältä, ei kiristele tai kutita samoin kuin Helo, mutta nyt ollaan kuitenkin vasta seuraavassa päivässä. Kahtellaan...

Pistin tiskille kans tulevat suunnitelmat ja hyvin näytti innostuvan niistä. Oli sillä jopa kunnon taidekirja, jossa oli toinen niistä mun kuvista kirjan kannessa. Se läntätään sitten tuohon toiseen reiteen heti kun on taas joskus hamassa tulevaisuudessa varaa. Toinen oli sitten selkäkuva, ja sitä joutuu vähän tuunaamaan koska mulla selässä jo yksi pieni kuva toisen lavan päällä, joka sitten jää tuon uudemman alle. Mutta ai että noista tulee nättejä - siis kirjaimellisesti, koko vartalo täynnä kauniita naisia.

Oi että T-Byrd kun kuulostaa kivoilta! Onko sulla molemmissa reisissä?

Oikeassa reidessä on iso pinup-tyttö ja vasemmassa takareidessä on yksi pieni kuva (pitää se vielä viimeistellä loppuun), mutta vasempaan etureiteen tulee sitten tämä:

boris_vallejo_99madmara.jpg

Pidemmän aikaa on jo ajatuksissa ollut ottaa tatuointi pohkeeseen, ei mikään iso hirveän iso. Ideoita on pyörinyt päässä ja aihealue on varma jo ja melko varmasti itse kuvakin, mutta se vaatisi jonkunlaisen taiteellisen näkökulman/suunnittelun. Piirtävätkö nuo tatuoijat paperille luomuksen, jos vie mallikuvan ja antaa oman näkemyksen? Ja tämän jälkeen ilmeisesti siirtopaperille ja ihoon? Kuka olisi Helsingissä/lähialueella paras tatuoija, kun aihealueena on piirroshahmo/henkilöhahmo? Hinnalla ei väliä, jälki ratkaisee.

Mites tommonen kuva pysyy jalkapöydässä? ois tarkotus nilkkaan piirtää ja siitä vähän alemmas, mallilta vähän niinkuin ois sukka kokoajan jalassa muttei varpaisiin asti jne.
Fudista tulee höntsäiltyä kerran viikkoon, miten kuva tykkää hikoilla sukka+säärisuoja yhtälön kanssa kengässä? en tuoreella kuvalla tietenkään ajatellut lähteä hikoamaan :)

Jos ei omaa kokemusta niin kaverinkaverinisänveli kokemuksetkin kelpaisivat... :D

Mites tommonen kuva pysyy jalkapöydässä? ois tarkotus nilkkaan piirtää ja siitä vähän alemmas, mallilta vähän niinkuin ois sukka kokoajan jalassa muttei varpaisiin asti jne.
Fudista tulee höntsäiltyä kerran viikkoon, miten kuva tykkää hikoilla sukka+säärisuoja yhtälön kanssa kengässä? en tuoreella kuvalla tietenkään ajatellut lähteä hikoamaan :)

Jos ei omaa kokemusta niin kaverinkaverinisänveli kokemuksetkin kelpaisivat... :D

Siinähän se pysyy niinkun missä tahansa muuallakin ihossa. Mutta et sä tosiaan voi sitä sukka+säärisuoja+hikoilu komboa tehä ennenkun se on parantunut. Noi nilkkakuvat on aina vähän hankalia parannella kun pitäs olla mahdollisimman paljon paljain jaloin. Eli siirtäsin ainakin fudiskauden ulkopuolelle.

Eli siirtäsin ainakin fudiskauden ulkopuolelle.
sehän täs on, fudishan on talvilaji kaikkialla muualla maailmassa paitsi Suomessa ;) Mut iso kiitos vastauksesta! vajaa kolme vuotta ollu mielessä ottaa toi sama setti jalkaan, jos sitä nyt uskaltais käydä ajan varaamassa :)

Edittiä kun jäi vaivaamaan: kuis kauan tommosessa menee parantua? eka leima tosiaan tulossa... :)

Hauska sinäänsä että mulla lähti vielä mikroskooppisen pientä nahansäiettä ja jopa näytti siltä että sinistä sellaista jopa kuukauden päästä hihan otosta, tosin ihan puhtaasti karkeiden vetoremmien ansiosta. Ohkasta se iho on että ei sitä kantsi hangata millään pariin kuukauteen, en ole antanut edes hierojan hieroa silloin.

mites porukoilla on tatskat venyny/ kärsiny siitä? tästä varmaan aikapaljon täällä keskusteltu mutta ajattelinpas kysyä. itsellä olkavarressa 15 cm kuva jonka otin 17 vuotiaana nyt siit 18 ja puoli, käsi kasvanu <30cm---> 43cm eikä mitään kummempia ole tapahtunut? vähän haalistunut ja äijänilme kuvasa venynyt :D mutta olen kuullut että joillain olisi mennyt ihan epämuodostuneiksi?

mites porukoilla on tatskat venyny/ kärsiny siitä? tästä varmaan aikapaljon täällä keskusteltu mutta ajattelinpas kysyä. itsellä olkavarressa 15 cm kuva jonka otin 17 vuotiaana nyt siit 18 ja puoli, käsi kasvanu <30cm---> 43cm eikä mitään kummempia ole tapahtunut? vähän haalistunut ja äijänilme kuvasa venynyt :D mutta olen kuullut että joillain olisi mennyt ihan epämuodostuneiksi?
Toihan riippuu täysin tatuoinnisti. Joku tatuointi missä on ohuita viivoja voi näyttää aika hirveältä jos venyy.

Mulla ei ainakaa kuvalle tapahtunu mitää vaikka reilu 10kg on painoa enemmän ku sillon ku kuvan otin puolitoista vuotta sitten. Selässä siis kuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom