Tatskat

Aika kumma juttu, oon kasvanu muutamassa vuodessa ihan hitosti ja ikinä ei oo mihinkään muualle tullu raskausarpia kun reisien yläosaan lantion kohtaan. Niiltä ajoilta kun alotti treenaamaan 6 vuotta sitten niin joku 25 kiloa tullu lisää tiukahkoa massaa, lähtötila vinkuheinä ex voimistelija/uimari/kamppailulajiharrastaja/juoksija :D Ja ei oo tatskakaan juuri kärsiny rinta+käsi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuinka hyvin on kämmenissä pysynyt värit porukalla? oon tässä pari viikon sisään ottamassa kuvat molempiin että ehtis parantua ennen helteitä ja arskakelejä. paljon värejä molempiin siis tulossa. huomanut monilta, että nuista kämmenkuvista värit lähtenyt/ei oo oikeen muste tarttunut, tiä sit johtuuko huolimattomasta parantelusta tai jtn.
muissa kuvissa kyllä aina värit hyvin pysyny.

Kyllä.
Oli meinaan kova paikka ottaa kuva. Mutta fiilis kuvan ottamisen jälkeen mahtava.
Kiitokset Kinky Mouse Tattoolle ja erioten perustajalle ja tekijälle Wallulle.
Helvetin hyvää jälkeä ja muutenkin saatanan mukava jätkä!
untitled.jpg

Suoraan otettu kuva. Sai raskausarvet peittoon myös, mikä on plussaa! Tosin koholla ne ovat nyt mutta parantuessa häviää.
Nyt vaan saa antaa aiheita, millä jatkaisi. :)

kuinka hyvin on kämmenissä pysynyt värit porukalla? oon tässä pari viikon sisään ottamassa kuvat molempiin että ehtis parantua ennen helteitä ja arskakelejä. paljon värejä molempiin siis tulossa. huomanut monilta, että nuista kämmenkuvista värit lähtenyt/ei oo oikeen muste tarttunut, tiä sit johtuuko huolimattomasta parantelusta tai jtn.
muissa kuvissa kyllä aina värit hyvin pysyny.

Mulla on iha hyvi pysynyt värit, parantelu aika oli ihan perseestä ku töissä käytin hanskoja jotka sit hinkkas kuvaa puettaessa/riisuessa. Myös jos taskusta otti lompakkoa nii housut tais vähä hinkata kuvaa. Mut muute iha ok, rystysissäki yllättävän hyvi pysynyt väri.

Ps: puhutko kämmenselästä vai iha kämmenestä? :D

On tullu oltua selvinpäin ja kännissä tatuointia ottaessa, mut ei se oo viel ikinä kovinkaan nautinnollista ollut. Sitten kyllä kun se kuva on valmis niin on hieno fiilis, mutta ei itse tekemisen aikana.

Onko tatuoinneissa selkeitä trendejä jotka tulee ja menee?
Siitä tuli mieleen, kun yhteen aikaan piti jokaisen saada niitä tribaleja (joita nyt suuri osa tutuista tuntuu enemmän tai vähemmän katuvan) ja nyt taas tuntuu, että tosi moni mies takoo kehoonsa jotain demonien / hirviöiden tai sen tyylisiä kuvia.

Onko tatuoinneissa selkeitä trendejä jotka tulee ja menee?
Siitä tuli mieleen, kun yhteen aikaan piti jokaisen saada niitä tribaleja (joita nyt suuri osa tutuista tuntuu enemmän tai vähemmän katuvan) ja nyt taas tuntuu, että tosi moni mies takoo kehoonsa jotain demonien / hirviöiden tai sen tyylisiä kuvia.

Onhan niitä ollut, ja varmaan jollain tasolla tulee aina olemaankin. Mutta tässä on kyse enemmänkin tästä yleismassasta, joilla on yksi, kaksi tai muutama leima otettuna. Sitten taas ne, joilla on useampia kuvia/kokonaisuuksia kehossaan, niin se ei enää mun mielestä päde. Itse olen huomioinut pääkallojen lisääntymisen, kämmenselkien ja rystysten täytön, photorealismin ja kunnon old schoolin paluun. Nykyään halutaan oikeasti jotain uniikkia, jotain sellaista mitä ei tule heti kadulla vastaan, isoja ja yhdistettyjä kokonaisuuksia joiden eteen on uhrattu useita tunteja ja tonneja.

Joku toinen voi olla tietty eri mieltä tästä.

^Varmasti tietyn kuva-aineksen käyttö on lisääntynyt, mutta tosiaan paljon useampi tuntuu ottavan nykyisin ideasta lähteneitä, huolella suunniteltuja uniikkikuvia tai vähintään itse jostain kaivettuja eikä valkkaa vain katalogista jotain. En tiedä kuinka moni kunnon tatuoija suostuu sellaista edes tekemään, sarjatuotantoa.

Itse alkaa olla sen ikäinen, että tovereilla on enemmän rahaa käytössä, sekin voi olla yksi syy siihen, että moni ottaa isompia kuvia.

Onko kokemuksia Inky Queenistä? Googlella löytyy aika ristiriitaista palautetta. CityDealin lahjakortti eksynyt nurkkiin ja mietin, että käyttääkkö vaiko ei.

Muistasko kukaan linkkiä sivustolle jossa oli semmonen sanojen ja nimien kääntäjä riimukirjoitukseksi tai vastaavaksi..? Aattelin ottaa minulle tärkeää tekstiä kehooni.

Onko kokemuksia Inky Queenistä? Googlella löytyy aika ristiriitaista palautetta. CityDealin lahjakortti eksynyt nurkkiin ja mietin, että käyttääkkö vaiko ei.

Oon aina ollu sitä mieltä että kukaan oikeasti hyvä tatskaaja ei kalastele asiakkaita millään Citydiileillä kun niillä on muutenkin kalenterit buukattu jo vuodeks eteenpäin parhaassa tapauksessa, sen huomas tässä viimesessä keississäkin mitä nyt on tän päivän uutisissa ollu että halvalla ei hyvää saanu.. Ja mitä tohon lafkaan tulee niin olen kuullut ihan hitosti huonoa, lähinnä liian syvälle hakattuja kuvia.yms on jollain ollu että ei kyllä vakuuta.

Oon aina ollu sitä mieltä että kukaan oikeasti hyvä tatskaaja ei kalastele asiakkaita millään Citydiileillä kun niillä on muutenkin kalenterit buukattu jo vuodeks eteenpäin parhaassa tapauksessa, sen huomas tässä viimesessä keississäkin mitä nyt on tän päivän uutisissa ollu että halvalla ei hyvää saanu.. Ja mitä tohon lafkaan tulee niin olen kuullut ihan hitosti huonoa, lähinnä liian syvälle hakattuja kuvia.yms on jollain ollu että ei kyllä vakuuta.

Itseasiassa Citydiili ja vastaavat kalastelee noita tatuointipaikkoja. Tietysti jos on joku yhden tatuoijan liike niin aika turhaa tosiaan kun jonoa voi olla reilumminkin. Usein noilla kovilla tatuoijilla on kuitenkin oppipoikia jotka on ihan päteviä mutta ei nimeä niin hyvä niille on asiakkaita "kalastella" että saa kokemusta. Samaa mieltä Inky Queenista. Jotain ihan jees töitä tehnyt mutta vastaavasti todella paljon korjattavia leimoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom