Anteeks nyt vaan mutta on ehkä ihan v*tun väsynyttä ottaa hämähäkinseitti kyynärpäähän. Oikeesti.
No, meilläpäin kehitys laahaakin pari vuosikymmentä jäljessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeks nyt vaan mutta on ehkä ihan v*tun väsynyttä ottaa hämähäkinseitti kyynärpäähän. Oikeesti.
jos nyt lopetan öljyrasvauksen ja siirryn puhtaudesta huolehtimiseen ja tarvittaessa kevyempään rasvaan?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...3922464078_637234077_8037955_2034465931_n.jpg
Ihan jees paikka ottaa tatuointi. Ei muuten yhtään ota kipeää, kun luuhun hakataan.
No niin, vastaan itse tähän nyt. Heitin punaisen Bepanthenin menemään ja rasvasin sinisellä kevyesti vain aamulla ja illalla. Kuva on jo lähes täysin parantunut ja parani paljon nätimmin kuin aikaisemmat! Yksi uusi kevyemmän hoidon puoltaja täällä siis :thumbs:
Nonni. Seuraavaksi sitten tribaali/piikkilanka olkavarren ympäri.
e: ankkuria unohtamatta.
Hienoa kun ihmiset yksi toisensa jälkeen alkavat ymmärtää, että sillä rasvan lotraamisella saa enemmän pahaa kuin hyvää aikaiseksi
Missähän päin Suomea on hyvät henkilökuvien tekijät? Etelä-Suomessa asun, niin helpoiten olis Helsinki/Lahti/Tampere/Jyväskylä. Mitähän sellanen maksaa, jos kuva olis olkapäästä kyynärpäähän? Noin suunnilleen.
Oikeesti mä toivon ettei tosta joidenkin suosittelemasta hoitamattomuudesta tuu mikää trendi, totta se on että liika lotraaminen on pahasta (Itsekin ekaa kuvaa rasvasin varmaan 5-7 kertaa päivässä, hyvin se silti parantui)
mutta uskon täysin mun 15 vuotta hommia tehnyttä tatskaajaa hoito-ohjeissa. Bepanthenista tosin varotuksen sana että se on oikeasti vahvaa kamaa ja esim mun iholle se ei tatskan paranemisen alkuvaiheessa sovi vaan värit alkavat suorastaan kiehumaan ja nousevat pintaan sellaiseksi sulaneeksi kokkareeksi. Helosanilla siis mennään ja se toimii.
Miksi haittaisi vaikka siitä tulisikin trendi, kun se kerran toimii? Eikä siinä kyse ole mistään hoitamatta jättämisestä , vaan siitä että kuvaa pestään ja annetaan sen hengittää vapaasti.
Jos joku näkee tarpeelliseksi rasvata sen tilaan jossa se ei hengitä, vaan muhii liemissään niin mikäs siinä.
Mutta tottakai tatuoijan ohje on ainoa oikea. Onhan hän neuvonut ihmisiä tekemään näin jo 15 vuotta.
Helosan on vihonviimeinen liisteri jota itse ihooni tunkisin. Hevosten rasvaahan se onkin :D
Miksköhän ihmeessä kukaan tietämäni ammattitatuoija ei koskaan suosittele tatskan hoitamista pelkällä pesulla ilman rasvausta, hänen intressi kuitenkin taitaa olla just se että tatska paranee hyvin eikä tarvii korjailla jälkeenpäin ja maine kiirii laatutyön tekijänä? Nimenomaan sen rasvan ideahan on just hidastaa sen ruven lähtemistä ettei lähde värit mukana ja tekee se siitä tatskasta myös paljon kivemman tuntusen paranemisvaiheessa, ja jos sitä nyt ei kokoajan rasvaa niin kyllä se happeakin saa. Ainakin itellä alussa huomaa heti jos ei ole rasvannut pelkästään siitä vittumaisen kiristävästä tunteesta. Helosan on just sopivan muttei liian rasvasta itelleni ja sitä käytän jatkossakin, on ollut myös joku ihan tatskarasva kokeilussa muttei se ollut mitenkään erilainen mielestäni Vaimolla taas on niin viimesen päälle kuiva iho että bepanthen on parempaa, enkä haluisi missään nimessä nähdä jos sitä ihotyyppiä hoidettas ilman rasvaa, ei varmaan jäisi yhtään mitään. Kyllähän muutenkin haavottunutta ihoa aina haavaisesta persereiästä asfaltti-ihottumaan hoidetaan rasvaamalla, onhan se myös eräänlainen suojakerros kun luontainen on poissa. Aina on omat tatskat parantunu hyvin ja mulla on kyllä sen verran hyvät tekijät ollu että luotan kyllä niiden mielipiteisiin asiassa Riippuu myös pitkälti ihotyypistä tuo hoitotapa, esimerkkinä se että näin rasvaiselle iholle kun omani ei tuo bepanthen sovi, kuivaihoisella taas varmasti hilseilee helposti ilman rasvaa. Tällä periaatteella oma ihotyyppini saattaisi parantua hyvin ihan ilmankin mutten nää mitään syytä kokeilla sitä. Pakkis on muutenkin tyyliin ainoa paikka missä olen edes törmännyt tähän ideaan, saatettiin kanssasi tästä joskus aikasemminkin vääntää.
Nonni. Seuraavaksi sitten tribaali/piikkilanka olkavarren ympäri.
Tossa punamustassa on sitä jotain. Mitäs muut on mieltä? Vai käykö niinkun tribalien ym kanssa, että ei voi ottaa paitaa pois päältä kun on niin mauton tatuointi parin vuoden päästä .
http://www.buenavistatattooclub.de/tattoos/realistic_trash_polka/24/
Horiyoshi 3:n hoito-ohje on kait: älä koskettele
...eli pidä puhtaana, äläkä lääpi turhia.
http://www.needlesandsins.com/2010/02/guest-blog-horiyoshi-iii-on-tattoo-aftercare.html
Itselläni liian paksulla rasvalla tai liikaa rasvaaminen on melkein haitallisempaa kuin pikkusen liian vähäinen rasvaus, mutta ihan ilman rasvaa jos oisin, niin varmasti kutiaisi ja kuivaisi inhottavasti. Jos kuva, eli haava, pysyy puhtaana, niin vaikea sitä nyt pelkällä rasvaamisella on ryssiä.
Ohoh :D Vähäsananen mies, ei tosin varmaan edes pysty antamaan englanniksi kenellekään hoito-ohjeita ;)
Tuli muuten myös mieleen sekin tässä että jos joku lämpimän maan tatskaaja suosittelee tuota rasvatonta hoitoa niin ei välttämättä tule mieleen miten kuivaa meillä täällä on talvisin, jos jollain halkeilee jo sormet ilman rasvaa sillon :D Tosin lämpimän maan arvostettu tatskaajakin löi mulle tatskarasvaa purkin kouraan aikoinaan.