Tatskat

Laitoin muutaman huonolaatuisen kuvan profiiliin, mutta kait niistä idea selviää. Pitää korvata paremmilla otoksilla paremmalla ajalla. Oikean käden hannya-maski on tältä viikolta, sen takia värieroa havaittavissa. Vielä olis oikeassa kädessä sisäosassa pieni läntti ihoa vapaana, jota nakutellaan kuukauden päästä :) Näiden melkein (onhan siellä vielä tilaa molemmissa käsissä, jos tarkkoja ollaan :D ) sleevejen lisäksi on japsiaihetta kyljessä ja toisessa rinnassa. Niistä vois ottaa kuvia 10kg kevyempänä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Linkistä löytyy hieman verinen kuva mun tuutista, joka vasenta nivusta koristaa. Kuva on aika lailla 9 cm pitkä, näyttää ehkä isommalta luonnossa kuin kuvissa. :) Tarkoitus olisi jatkaa teeman mukaisesti kuvaa kylkeen jne mutta haudon ideoita vielä tarkkaan. :)

http://jussikokkarinen.com/

Muutaman tunnin päästä taas hakkuuta, jeejee. Kävi oikein "tuuri" ku osu hirvee flunssa tähän samaan syssyyn, niin ei tarvii ressailla mitään salihommia tatskan kans, ku sinne ei kuitenkaan vois mennä.

Mä olen viime aikoina muuttanut mieltäni tatuoinneista. Rumat tatuoinnit varsinkin väärissä paikoissa ja väärillä henkilöillä on saanut mut muuttamaan ajatus maailmani. En tule ikinä ottamaan itse tatuointia. Mulla oli tässä keväällä aika isolle kuvan otolle, mutta tulin järkiini ja peruin koko homman. Onneksi tatuointien poistot on nykyisin nopeutunut ja helpottunut, joten rumat ja ulkonäön pilaavat tatskat saa pois ja tilanteen pelastettua tarvittaessa . Ennen olin kuvien ystävä, nykyisin muiden rumien kuvien takia lähinnä oksettaa ajatus ottaa mitään kuvaa. Imo paljon parempi ilman kuvia, varsinkin naisilla.

Mä olen viime aikoina muuttanut mieltäni tatuoinneista. Rumat tatuoinnit varsinkin väärissä paikoissa ja väärillä henkilöillä on saanut mut muuttamaan ajatus maailmani. En tule ikinä ottamaan itse tatuointia. Mulla oli tässä keväällä aika isolle kuvan otolle, mutta tulin järkiini ja peruin koko homman. Onneksi tatuointien poistot on nykyisin nopeutunut ja helpottunut, joten rumat ja ulkonäön pilaavat tatskat saa pois ja tilanteen pelastettua tarvittaessa . Ennen olin kuvien ystävä, nykyisin muiden rumien kuvien takia lähinnä oksettaa ajatus ottaa mitään kuvaa. Imo paljon parempi ilman kuvia, varsinkin naisilla.

Jokaisella on oikeus mielipiteisiin..

Onneksi tulit järkiisi ajoissa. Hirveä homma olisi poistaa kuva.

Jeesus on löytynyt jo ajat sit..:rolleyes:

tuliko pupu pöksyyn :D

Ittellä oli eilen rinta projektin eka osa. Voin sanoo että jumalauta sattu 5 tunnin jälkeen solisluun kohta.
Pahin oli kun tatuoija pyyhki lopulta koko kuvan..

Onko teillä ollut pitkien sessioiden jälkeen semmosta kuume oireilun tuntua?
Mulla oli heti kuvan jälkeen höntti olo, niveliä särki yms vilun tunnetta.

Ittellä oli eilen rinta projektin eka osa. Voin sanoo että jumalauta sattu 5 tunnin jälkeen solisluun kohta.

Eiköhän tuo ole ihan normaalia. Onhan tuollainen melkoinen "shokki" kropalle.

Tottahan tepe tavallaan puhuu, vaikka mielipiteet on ihmisillä eri.
Itteeni vituttaa kattoo jonku kaverin kaverin tekemää tatskaa jos se on huono tai esim suomileijonat..

Niin no kuka tykkää mistäkin. Toiset ei tykkää tatskoista ja toiset ei tykkää hipstereistä. Mun mielestä naiselle sopii oikein hyvin tatuoinnit mutta mieluummin isoa kuvaa kun mitään tihrustusta. Harvoin mikään tatuointi on ruma ellei se sitten oo huonosti tehty. Eli osaava tatuoija tekee tatuoinnista kun tatuoinnista hyvän näkösen. En muista että oisin koskaan miettinyt että onpa ruma tatuointi jossei se sitten oo tehty/hoidettu huonosti.

Lueskelin ketjua melko pitkälle ja silmiin pisti Counterfeithin pointit rasvaamattomuudesta. Aikaisempien leimojen kanssa on harmittanut nimenomaan kuvien "pehmeneminen", mutta en koskaan kuvitellut että se voisi johtua rasvauksesta! Kolme päivää sitten tuli uutta viivaa ihoon ja tahtoisin ehdottomasti pitää ne terävinä. Olen taas rasvannut artistin ohjeiden mukaan punaisella Bepanthenilla, mutta nyt alkoi epäilyttää homman järkevyys. Jokohan vahinko on tapahtunut vai välttyisinkö damagelta jos nyt lopetan öljyrasvauksen ja siirryn puhtaudesta huolehtimiseen ja tarvittaessa kevyempään rasvaan? Minkäänlaista rupea tästä ei vielä ole irronnut.

scaled.php

Neljä 7 tunnin sessiota olis viimeses rojektis hakattuna eikä oo ollu isompia oireita. Riippuu tosin varmaan paljon paikasta tuo kivun tunne..

Kyllä tuo kuumeinen ja flunssainen olo on ihan normaalia kun vedetään iso kuva rinta+olkapää esim, niin iso alue mihin pääsee bakteereja.yms
Itsellä ainakin oli ihan kamala olo kerran kun tehtiin hihanalku rinnasta asti 12 tuntia, vedän tosin aina Buranaa isojen kuvien jälkeen ja jopa aikanakin, etenkin ekaksi yöksi kun menee nukkumaan.
Olo riippuu myös täysin siitä miten hyvin on huolehtinut verensokerista ja nesteytyksestä mutta tulehdusta estää nuo lääkkeet hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom