Tatskat

samaa mieltä,itellä ollu selkä pahin mesta.rinta oli ku kävely puistossa selkään verrattuna.

On ne jänniä juttuja ku eroaa yksilöllisesti. Siinähän meinaa sipata ku selkää joku vähän rapsuttelee mutta kun rintalastan ja ylärinnan tietämillä pyöritään niin ei tunnu enää ihan niin mukavalta :p

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On ne jänniä juttuja ku eroaa yksilöllisesti. Siinähän meinaa sipata ku selkää joku vähän rapsuttelee mutta kun rintalastan ja ylärinnan tietämillä pyöritään niin ei tunnu enää ihan niin mukavalta :p

Omassa seljässä oli kohtia, joissa ei tuntenut oikein yhtään mitään (yläselkä ja selkärangan päällä), kohtia jotka aiheutti nykimistä päässä (lapaluun reuna-alueet) ja kohtia, jotka aiheutti aivan saatanallista kipua (alaselkä, varsinkin reuna-alueilta ja pakaroiden päältä).

On niitä tähän mennessä yks, tuolta alleista löytyy tekstiä. Muthei mua kiinnostaa että onko joku ottanu tohon huulen sisäpuolelle leimaa? Tai tietäis jonku joka on ottanu? Minä tahtoo tahtoo! En valitettavasti jaksa selailla noita sivuja ..

Viikon päästä ottaa tarraa :) .. Jänskättää...

Muthei mua kiinnostaa että onko joku ottanu tohon huulen sisäpuolelle leimaa? Tai tietäis jonku joka on ottanu? Minä tahtoo tahtoo! En valitettavasti jaksa selailla noita sivuja ..
Tutuilla on monillakin. Jopa oulun onnelassa oli joskus rokkipuolella mimmi tiskin takana, häneltä kerran satuin kysymään että mitä neito suosittelee niin levitti alahuulen alas ja sieltähän paljastui jaloviinatähti. Sitä se oli sitten koko ilta otettava :) Itse en tosin näe että mikä idea siinä mahtaa olla. Ei sitä oikein voi pitää omana eikä kavereiden ilona kun ei sitä kukaan sieltä näe. Ellei sitten ota jotain tajuttoman painosta läväriä niin että huuli laahaa maata.

Mun yksi vakitatskaaja kertoi viimeksi yhdestä kundista joka tuli hakemaan ekaa leimaansa, semmonen suht iso banneri-tyylinen yläselkään (paljon väritystä). Puolen tunnin jälkeen kaverilta lähti taju ja pitivät sitten pienen breikin, kävivät röökillä ja semmosta. Sitten jatkettiin hommaa ja jonkin ajan päästä taas lähti taju. Kaverilta pimeni joku kolme kertaa yhteensä, mut aina vaan halus kuitenkin että jatketaan homma loppuun, kuhan pitävät pienen tauon välissä. Asiaa. :D

Sitten kuulemma yhtä mimmiä sattui kuvan teko niin paljon, että sitä pysty tekemään vain vartin putkeen kunnes oli pakko pitää taukoa. Tatskaaja näytti mulle, ja se tais olla vielä joku kasvokuva mitä hakkasi sille reiteen tai pohkeeseen, joten ei ihan yhdellä "sessiolla" saatu loppuun. Mutta vartin välein tauot oli pakko pitää. :D Kipukynnykset ja tahtotilat on niin jänniä.

Omaan leimankorjausaikaan on vielä 1 kk ja viikko jäljellä, odotellaan odotellaan....

T-Byrd, ei kyseinen paikka sattunut olemaan sacred tattoo, leppävaaras ? :)

Kyllä vain. Uhri?

Hahah, kyllä vain. Tosiaan ekaa kuvaa ottamassa olin, yläselkään suvun vaakunaa. En tiedä sitten jännittikö niin paljon että puolen tunnin kohilla vintti pimeni :D Toistamiseen pimeni sitten siinä jossain 6h kohalla. 10h sitä kuvaa siinä kuitenkin putkeen väsättiin, tottakai pitää vähentää nuo kanveesissa olon pakottamat tauot :D Onneks ei jääny mitää traumoja tuosta, uuden kuvan otin pari kk tuon jälkeen ja parin kuukauden päästä ois sitten taas uuden vuoro.
http://imageshack.us/f/266/donhx.jpg
Siinä kyseinen leima heti tatuoinnin jälkeen, hitusen huonolta näyttää tuossa toi punainen kilpi kun rasvat on päällä.

Kyllähän tuossa tuota tasaista punaista pinta-alaa on aika paljon ja kun on ihan tuollai tasaisesti tukkoon väritetty, niin ei ihme jos hetkittäin on taju lähtenyt :)
Ainakin mulla punaiset paranee huonosti ja joutuu aina tasottelemaan jälkikäteen.

Hahah, kyllä vain. Tosiaan ekaa kuvaa ottamassa olin, yläselkään suvun vaakunaa. En tiedä sitten jännittikö niin paljon että puolen tunnin kohilla vintti pimeni :D Toistamiseen pimeni sitten siinä jossain 6h kohalla. 10h sitä kuvaa siinä kuitenkin putkeen väsättiin, tottakai pitää vähentää nuo kanveesissa olon pakottamat tauot :D Onneks ei jääny mitää traumoja tuosta, uuden kuvan otin pari kk tuon jälkeen ja parin kuukauden päästä ois sitten taas uuden vuoro.
Siinä kyseinen leima heti tatuoinnin jälkeen, hitusen huonolta näyttää tuossa toi punainen kilpi kun rasvat on päällä.
Komea kun mikä. Safkata kannattaa tosiaan hyvin ennen kuvan ottamista ja jos venyy noin pitkäksi niin jotain siinä aikanakin. Ja ekalla kerralla nyt jo pelkkä pelko ja jännittäminen heittelee noita verensokereita. Kivustahan tuskin kukaan tatuoitaessa pyörtyy.

Hahah, kappas vaan pieni maailma. :D Hyvin kuitenkin jaksoit noin pitkän session heti ekalla kertaa. Ja kun toi Harrison on muutenkin aina kovin halukas tekemään mahdollisimman paljon kerralla, miten vaan oma sielu kestää. Oli kyl niin hyvä kun se kertoi tuosta, oli ihan fiiliksissä kun jaksoit vaan tunnista toiseen vaikka välillä piti moikata Tajua Kankaalla. :lol2:

Mitäs meet seuraavaksi ottaa? Mun pitäis kyl jossain vaiheessa käydä siellä varaamassa aika, että saadaan toi oikea puolihiha suunniteltua loppuun.

Mitäs meet seuraavaksi ottaa? Mun pitäis kyl jossain vaiheessa käydä siellä varaamassa aika, että saadaan toi oikea puolihiha suunniteltua loppuun.

En oikeen tiedä vielä. Tuli tuohon oikean olkapään taakse viimeks otettua ares, mikä leviää olan ylihte ja käden takaosaan. Eli varmaan tohon vasemmalle olalle jotain kreikkalais/roomalaisen mytologian sälää :)

hihii ens kuussä tulee motörheadin pitbull rintaan, RokRok:)
saa kylä olla viimenen kuva vähään aikaan, alkaa mennä yli tämä homma:D

Huomenna tulloo lisää kuvaa... jei jei!

:offtopic: normal_888130749.jpg :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom