Huomenna tulloo lisää kuvaa... jei jei!
Siirtyi 28.päivälle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna tulloo lisää kuvaa... jei jei!
^mitäs crommedille on seuraavaksi tulossa?
Mulla jatkuu jalkaprojekti tammikuun alussa. Perkeleen äkkiä meni tämä odotus tällä kertaa.
Itsellä melkein sama paikka. Päivä taukoa ja vähän yritin suojata enimmät hiet pois ja hyvin parani kohtuullisella rasvauksellaMoro, tuli tänään otettua olkapää/hauis kohtaan "black panther", sellaista kyselisin, että koska vois treenata normisti? Tatuoiji suositteli kahden viikon taukoa, mutta mitäs sanoo pakkilaslaiseT?
Itsellä melkein sama paikka. Päivä taukoa ja vähän yritin suojata enimmät hiet pois ja hyvin parani kohtuullisella rasvauksella
Mutta vaikuttaako se yhtään kuvaan? Meinaan kun toi on just siinä kohtaan, et melkeinpä jokaisen yläkropan liike ottaa siihen nätisti Tosin voihan jalkoja treenata. Treenasitko silloin kuinka kovaa sitten, vai ihanko kevyesti? Ja pitääkö olla joku suojakelmu olla aina kun on paita päällä? Meinaan sehän on fuckin iljettävää kun se on paidassa kii ku se on rasvassa, eikä se saa kunnolla happea? Ei jaksa olla kokoajan hihattomassa paidassa Eka tatska, niin vähän uutamolla heheh. btw. jouluja kaikille!
Mutta vaikuttaako se yhtään kuvaan? Meinaan kun toi on just siinä kohtaan, et melkeinpä jokaisen yläkropan liike ottaa siihen nätisti Tosin voihan jalkoja treenata. Treenasitko silloin kuinka kovaa sitten, vai ihanko kevyesti? Ja pitääkö olla joku suojakelmu olla aina kun on paita päällä? Meinaan sehän on fuckin iljettävää kun se on paidassa kii ku se on rasvassa, eikä se saa kunnolla happea? Ei jaksa olla kokoajan hihattomassa paidassa Eka tatska, niin vähän uutamolla heheh. btw. jouluja kaikille!
Ei sitä rasvaa lätkitä mitään paksua kerrosta siihen päälle, vaan sen verran että saat sen rasvattua ja imeytyy nopeasti. Ja järki käteen ton treenaamisen suhteen, et sä mitään häviä sillä että hoidat leiman hyvin kuntoon.
Miten porukka on lähtenyt ensimmäistä leimaa suunnittelemaan? Itse haluaisin ottaa tribaali tyylisen kuvan, mutta toisaalta haluaisin, että leimalla olisi jokin tarkoitus tai merkitys, mutta tässä on nyt 5 vuotta odoteltu, että se merkitys ja asia mulle avautuisi, että minkä haluan ottaa, mutta ei ole avautunut..
Kohta on jo selvillä, mutta vain tämä merkitys ja millainen kuva askarruttaa.. Kannattaako siis vielä odottaa vai lähteä suunnittelemaan jo ensi vuodeksi jotain..
No tämä on kyllä ihan totta, mutta sitten rupeaa miettimään, että esimerkiksi jos tatuoin itselleni helvetin hienon tribaalin, joka lähtee rinnan yläpuolelta aina olkapää/ käteen asti niin onko se sellainen, mitä jaksan vielä neljänkymmenen vuodenkin päästä katsella, kun iho riippuu ja on ryppyinen..[venom];3485394 sanoi:Mun mielestä tatuoinnin pitää olla hieno. Merkitykset tai "merkitykset" on usein vain tekosyy ottaa tatuointi. Ei siinä mitään, jos oikeasti on joku tärkeä asia tai motto ym. jonka haluaa itseensä tatuoida, mutta jotenkin huvittaa, kun jotkut haluaa välttämättä tatuoinnin millä on merkitys ja sitten tatuoidaan joku typerä netistä etsitty lausahdus, joka ei millään tavalla liity kantajansa elämään.
Miten porukka on lähtenyt ensimmäistä leimaa suunnittelemaan? Itse haluaisin ottaa tribaali tyylisen kuvan, mutta toisaalta haluaisin, että leimalla olisi jokin tarkoitus tai merkitys, mutta tässä on nyt 5 vuotta odoteltu, että se merkitys ja asia mulle avautuisi, että minkä haluan ottaa, mutta ei ole avautunut..
Kohta on jo selvillä, mutta vain tämä merkitys ja millainen kuva askarruttaa.. Kannattaako siis vielä odottaa vai lähteä suunnittelemaan jo ensi vuodeksi jotain..
Heh, mä varmaan olen sitten vähän jälkijunassa matkaava tässä asiassa..Luulin ettei kukaan enaa nykyaan ota tribaaleja...
Katsele gallerioita vaikka netista ja hae sielta ideaa. Kun naet kivan tyylisen kuvan, kirjanmerkkaa se ja pian sulla on kasa kuvia. Niista voi sitten alkaa hahmottaa lisaa sita mika miellyttaa omaa silmaa eniten. Kun idea on kasassa, hyva tatuoija piirtaa sen kylla sinulle niin ettei mitaan valmista netista tulostettua kuvaa laiteta ihoon.
Musta on aina ollut vahan holmoa ottaa tatuointi vain sen vuoksi etta haluaa leiman. Se kuva on kuitenkin loppuelaman siina ihossa, joten itse en ainakaan ottaisi kuvaa mita en ihan oikeasti rakasta tai mika ei merkitse mitaan. Kylla sa sitten tiedat mita haluat ottaa kun naet sellaisen kuvan mika oikeasti savayttaa tai antaa inspiraatiota.
Mun kuvista kahdella on syvempi merkitys, kolmas ja isoin on yksinkertaisesti vaan helvetin hieno. Naen sen enemmankin asusteena ja koristeena ja ainoa mika siina harmittaa on se, ettei se mene kaiken varisten vaatteiden kanssa ;)
Joo no mulla on just toi sama ongelma, mikä mun tota ns. projekti on jarruttanut toi, että en halua ottaa sitä vain siksi, että haluan ottaa sen.. Jos näin hölmösti voi itseään ilmaista. Tällä hetkellä tollainen tribaali on mielestäni helvetin siisti, mutta mä epäilen, että onko se enään sitten keski iässä niin ’’siisti’’. Tästä syystä mä alunperin lähdin kysymään, että tuleeko siitä se tunne ilman mitään epäilyksiä, kun löytää sen oikean kuvan? Vai onko muillakin ollut pieni epäilys kaiken aikaa.. Vai mietinkö mä ihan liian pitkälle ja ihan liikaa tälläisiä turhia..
Saako udella, että millaiset merkitykset sulla on? Itse olen ajatellut, että sitten kun on perhe ja lapset hankittu niin haluaa ottaa jonkinlaisen leiman, missä jollain tavalla kyseiset lapset jne tulee olemaan osassa, mutta siihen on vielä tajuttomasti aikaa ja minkäs teet tälle leimakuumeelle, kun se on tällä hetkellä..
Ehkä mä lähden kehitteleen jotain tribaalia mihin voi yhdistää jollain tavalla ton ylempänä olevan idean jatkossa. Eiköhän se ajatus sieltä aukea, kun sen on tarkoitus aueta..
Okei! Sulla on juuri sellainen ajatus näillä, mitä itsekin haluan ja olen ajamassa takaa. Täytyy siis vain vähän vielä malttaa ja suunnitella. Niin ja kiitos ajatuksista, koska ne selvensivät omaa näkemystä taas hieman tässä asiassa!Niin no, sitahan ei voi tietaa mita 30 vuoden paasta ajattelee. Itsellani on kuitenkin jokaisesta kuvasta tullut heti sellainen tunne etten tule katumaan niita. Pienta epailysta on tullut ottamisen jalkeen, mutta nama ovat lahinna kaytannon asioihin liittyvia kysymyksia. Mulla kun on uravalinta sellainen ettei niissa piireissa oikein katsota hyvalla tatuointeja tai lavistyksia... Mutta toisaalta taas mietin etta jos en kelpaa tallaisena, en olisi halunnutkaan sellaiseen tyopaikkaan
Mulla on ranteessa pieni lintu, jonka otin 16-vuotiaana muutettuani pois kotoa. Siihen liittyy paljon muistoja ja sita kautta merkitysta. Lantiossa on allekkain XXX, mika on Amsterdamin kaupungin tunnus ja muistuttaa ikuisesti siita ajasta minka asuin siella. Otin kuvan paahanpistona Thaimaassa... Olkavarressa on se isoin kuva, eli kirsikankukkakoynnos niskasta kyynarpaahan. Silla ei ole sen suurempaa merkitysta vaan se on ihan vaan kaunis kuva.