Tuon ylimmän kuvan en olettaisi näyttävän 10-15v päästä enää kovin hyvältä. (varsinkaan samalta kuin nyt.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan henkilökohtasia juttuja noi mitkä tuntuu pahimmalta. Itellä useampi +5tunnin setti takana ja taitaa rinta olla pahin IMO. Kainalo vuosi helvetisti verta ja teki sen takia vähän heikkoa. Pohje ja kylki ei eronnu suuresti käsistä mutta vatsan taas voisin kuvitella olevan hyvin kivulias itelle. Mutta niin kyllä sitä isonakin miehenä voi myöntää että sattuuhan noi aina. Joku tunnin parin setti menee vielä ilman suurempia kipuja mutta kyllä toi yli 3-4tuntia tekee todella pahaa ja sitä kattoo kelloa millon tää helvetti päättyy. Mistä päästäänkin siihen että alkuvuodesta koittaa helvetti kun on 24tuntia varattu selälle (ei siis kerralla jos joku sitä luuli).
Toi on tatuoijallekkin jo helvetin rankka. Toi oma hovileimaaja vetää max 5tunnin settejä kun alkaa olemaan omat paikat jo niin jumissa. Aika paljonhan noilla tatuoijilla onkin noita selkä,niska yms vaivoja.Jep, itselläni on pisin sessio melko tarkalleen 12 tuntia, siitä on nautinto kaukana :D
Oli kuulemma pisin aika mitä hän on 16 vuoden aikana tehnyt :D Toinen tyyppi joka veti mulle kerran 10 tuntia, laittoi vaan välillä silmätippoja ja vaimo hieroi niskoja että jaksaa taas keskittyä. Onhan noissa hyvänä puolena se että ei tarvitse kulkea kadulla ihan keskeneräsen leiman kanssa. Kyllä tossa itekin on niin loppu tollasen session jälkeen ettei voi kyllä suositella ellei ihan pakko ole.Toi on tatuoijallekkin jo helvetin rankka. Toi oma hovileimaaja vetää max 5tunnin settejä kun alkaa olemaan omat paikat jo niin jumissa. Aika paljonhan noilla tatuoijilla onkin noita selkä,niska yms vaivoja.
Mulle riitti 6,5 h, ei helvetti koskaan enää. Tuossa lähinnä vikaa sekä tekijän että mun ajantajussa. Nyt viimeisintä kuvaa piti tehdä 4 + 4 h, mutta eka kerta meni viiteen tuntiin kun ei viitsinyt jättää ns. hölmöön kohtaan kesken. Eipä näillä keleillä haittaa keskeneräisyys, kun ei sitä juuri kukaan näe.
Minulle sanoi yksi tatskan tekijä että ei suostu tekee yli 4 tuntia ku voi tulla myrkytys tila, kuumetta ja jotain horkkia.
On muuten helvetin karun näköstä kun pari kertaa nähny tyypin pyörtyvän kuvan teon aikana. Toinen itseasiassa pyörty jo siinä vaiheessa kun piirrettiin kuvaa kynällä käteen ennen itse neulaamista. Juurikin ton verensokerin heittelyn takiahan noita tapahtuu kun siinä on vielä se ekan kuvan jännitys päällä.
Sitten kun paikat puutuu ja hommassa menee jonkinasteiseen transsiin, ei millään muulla oikeastaan ole väliä kun verensokerilla. Olo on aivan kamala kun verensokeri laskee, kipu nousee viisinkertaiseksi. Siksi pitää mättää vähän väliä jotain ja juoda vettä jatkuvasti niin homma menee suht omalla painollaan. Toki kun samaa paikkaa hakataan moneen kertaan eli värit samalla kertaa päälle niin tuska kasvaa ja kasvaa :D
Sitten kun paikat puutuu ja hommassa menee jonkinasteiseen transsiin, ei millään muulla oikeastaan ole väliä kun verensokerilla. Olo on aivan kamala kun verensokeri laskee, kipu nousee viisinkertaiseksi. Siksi pitää mättää vähän väliä jotain ja juoda vettä jatkuvasti niin homma menee suht omalla painollaan. Toki kun samaa paikkaa hakataan moneen kertaan eli värit samalla kertaa päälle niin tuska kasvaa ja kasvaa :D
Ollaan aika samaan aikaan sitten leimattavana kun toi selkä proggis alkaa. Voisit kyllä laittaa noista leimoistas kuvia näytille.Omaan leimankorjausaikaan on vielä 1 kk ja viikko jäljellä, odotellaan odotellaan....
Ollaan aika samaan aikaan sitten leimattavana kun toi selkä proggis alkaa. Voisit kyllä laittaa noista leimoistas kuvia näytille.
Ja sitten lopuksi että "lisätään tähän vähän valkoista". Eväät aina messissä!
Aikani yritin mutta ei siitä mitään tullu. Tietokoneet ei vaan oo mun juttuOnhan niitä täällä jo, siitä vaan söörtsi laulamaan.
Ollaan aika samaan aikaan sitten leimattavana kun toi selkä proggis alkaa. Voisit kyllä laittaa noista leimoistas kuvia näytille.
Onnea selkäprojektin kanssa, satuu meinaan joissain kohdissa aivan saatanallisesti, varsinkin lainit. Mielestäni pahempi kuin kyljet.