Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan henkilökohtasia juttuja noi mitkä tuntuu pahimmalta. Itellä useampi +5tunnin setti takana ja taitaa rinta olla pahin IMO. Kainalo vuosi helvetisti verta ja teki sen takia vähän heikkoa. Pohje ja kylki ei eronnu suuresti käsistä mutta vatsan taas voisin kuvitella olevan hyvin kivulias itelle. Mutta niin kyllä sitä isonakin miehenä voi myöntää että sattuuhan noi aina. Joku tunnin parin setti menee vielä ilman suurempia kipuja mutta kyllä toi yli 3-4tuntia tekee todella pahaa ja sitä kattoo kelloa millon tää helvetti päättyy. Mistä päästäänkin siihen että alkuvuodesta koittaa helvetti kun on 24tuntia varattu selälle (ei siis kerralla jos joku sitä luuli).

Ihan henkilökohtasia juttuja noi mitkä tuntuu pahimmalta. Itellä useampi +5tunnin setti takana ja taitaa rinta olla pahin IMO. Kainalo vuosi helvetisti verta ja teki sen takia vähän heikkoa. Pohje ja kylki ei eronnu suuresti käsistä mutta vatsan taas voisin kuvitella olevan hyvin kivulias itelle. Mutta niin kyllä sitä isonakin miehenä voi myöntää että sattuuhan noi aina. Joku tunnin parin setti menee vielä ilman suurempia kipuja mutta kyllä toi yli 3-4tuntia tekee todella pahaa ja sitä kattoo kelloa millon tää helvetti päättyy. Mistä päästäänkin siihen että alkuvuodesta koittaa helvetti kun on 24tuntia varattu selälle (ei siis kerralla jos joku sitä luuli).

Jep, itselläni on pisin sessio melko tarkalleen 12 tuntia, siitä on nautinto kaukana :D

Jep, itselläni on pisin sessio melko tarkalleen 12 tuntia, siitä on nautinto kaukana :D
Toi on tatuoijallekkin jo helvetin rankka. Toi oma hovileimaaja vetää max 5tunnin settejä kun alkaa olemaan omat paikat jo niin jumissa. Aika paljonhan noilla tatuoijilla onkin noita selkä,niska yms vaivoja.

Toi on tatuoijallekkin jo helvetin rankka. Toi oma hovileimaaja vetää max 5tunnin settejä kun alkaa olemaan omat paikat jo niin jumissa. Aika paljonhan noilla tatuoijilla onkin noita selkä,niska yms vaivoja.
Oli kuulemma pisin aika mitä hän on 16 vuoden aikana tehnyt :D Toinen tyyppi joka veti mulle kerran 10 tuntia, laittoi vaan välillä silmätippoja ja vaimo hieroi niskoja että jaksaa taas keskittyä. Onhan noissa hyvänä puolena se että ei tarvitse kulkea kadulla ihan keskeneräsen leiman kanssa. :) Kyllä tossa itekin on niin loppu tollasen session jälkeen ettei voi kyllä suositella ellei ihan pakko ole.

Mulle riitti 6,5 h, ei helvetti koskaan enää. Tuossa lähinnä vikaa sekä tekijän että mun ajantajussa. Nyt viimeisintä kuvaa piti tehdä 4 + 4 h, mutta eka kerta meni viiteen tuntiin kun ei viitsinyt jättää ns. hölmöön kohtaan kesken. Eipä näillä keleillä haittaa keskeneräisyys, kun ei sitä juuri kukaan näe.

Mulle riitti 6,5 h, ei helvetti koskaan enää. Tuossa lähinnä vikaa sekä tekijän että mun ajantajussa. Nyt viimeisintä kuvaa piti tehdä 4 + 4 h, mutta eka kerta meni viiteen tuntiin kun ei viitsinyt jättää ns. hölmöön kohtaan kesken. Eipä näillä keleillä haittaa keskeneräisyys, kun ei sitä juuri kukaan näe.

Sitten kun paikat puutuu ja hommassa menee jonkinasteiseen transsiin, ei millään muulla oikeastaan ole väliä kun verensokerilla. Olo on aivan kamala kun verensokeri laskee, kipu nousee viisinkertaiseksi. Siksi pitää mättää vähän väliä jotain ja juoda vettä jatkuvasti niin homma menee suht omalla painollaan. Toki kun samaa paikkaa hakataan moneen kertaan eli värit samalla kertaa päälle niin tuska kasvaa ja kasvaa :D

Minulle sanoi yksi tatskan tekijä että ei suostu tekee yli 4 tuntia ku voi tulla myrkytys tila, kuumetta ja jotain horkkia.

lol juuri tuosta 3-4h eteenpäin se tatskan otto vasta alkaa kunnolla sattua. Ei ole varaa paljon huudella tatuoinnin sattumisesta ellei ole noita kokenut :D

On muuten helvetin karun näköstä kun pari kertaa nähny tyypin pyörtyvän kuvan teon aikana. Toinen itseasiassa pyörty jo siinä vaiheessa kun piirrettiin kuvaa kynällä käteen ennen itse neulaamista. Juurikin ton verensokerin heittelyn takiahan noita tapahtuu kun siinä on vielä se ekan kuvan jännitys päällä.

On muuten helvetin karun näköstä kun pari kertaa nähny tyypin pyörtyvän kuvan teon aikana. Toinen itseasiassa pyörty jo siinä vaiheessa kun piirrettiin kuvaa kynällä käteen ennen itse neulaamista. Juurikin ton verensokerin heittelyn takiahan noita tapahtuu kun siinä on vielä se ekan kuvan jännitys päällä.

Mun yksi vakitatskaaja kertoi viimeksi yhdestä kundista joka tuli hakemaan ekaa leimaansa, semmonen suht iso banneri-tyylinen yläselkään (paljon väritystä). Puolen tunnin jälkeen kaverilta lähti taju ja pitivät sitten pienen breikin, kävivät röökillä ja semmosta. Sitten jatkettiin hommaa ja jonkin ajan päästä taas lähti taju. Kaverilta pimeni joku kolme kertaa yhteensä, mut aina vaan halus kuitenkin että jatketaan homma loppuun, kuhan pitävät pienen tauon välissä. Asiaa. :D

Sitten kuulemma yhtä mimmiä sattui kuvan teko niin paljon, että sitä pysty tekemään vain vartin putkeen kunnes oli pakko pitää taukoa. Tatskaaja näytti mulle, ja se tais olla vielä joku kasvokuva mitä hakkasi sille reiteen tai pohkeeseen, joten ei ihan yhdellä "sessiolla" saatu loppuun. Mutta vartin välein tauot oli pakko pitää. :D Kipukynnykset ja tahtotilat on niin jänniä.

Omaan leimankorjausaikaan on vielä 1 kk ja viikko jäljellä, odotellaan odotellaan....

Sitten kun paikat puutuu ja hommassa menee jonkinasteiseen transsiin, ei millään muulla oikeastaan ole väliä kun verensokerilla. Olo on aivan kamala kun verensokeri laskee, kipu nousee viisinkertaiseksi. Siksi pitää mättää vähän väliä jotain ja juoda vettä jatkuvasti niin homma menee suht omalla painollaan. Toki kun samaa paikkaa hakataan moneen kertaan eli värit samalla kertaa päälle niin tuska kasvaa ja kasvaa :D

Ja sitten lopuksi että "lisätään tähän vähän valkoista". Eväät aina messissä!

Oma leima tehtiin kolmena peräkkäisenä iltana 5-6h/sessio. Toinen ilta oli yhtä tuskaa alusta asti, mutta kahvilla ja röökillähän siitä selvittiin. Sen jälkeen oli tosin pakko vetäistä mustekalamunakas ja kalja paikallisesta kojusta, kun tuntu että taju lähtee ja hostellille oli vielä 5km kävely.
Tatskaaja vaan totes kolmantena iltana: "You tough guy. A stud!", mutta minusta tuntuu että se vaan piilovittuili :D

Pitkään ollut mielessä jokin polynesian aiheinen leima, mutta en vaan ole osannut päättää että minkälaisen tekisin.
Nyt edessä on matka Australiaan, ja ajattelin että siellä voisi sitten tehdä tuollaisen jos löytyy sopiva pulju ja kuva :) saisi samalla ikimuisoisen muiston siltä matkalta.

Ollaan aika samaan aikaan sitten leimattavana kun toi selkä proggis alkaa. Voisit kyllä laittaa noista leimoistas kuvia näytille.

Onhan niitä täällä jo, siitä vaan söörtsi laulamaan. :)

Ollaan aika samaan aikaan sitten leimattavana kun toi selkä proggis alkaa. Voisit kyllä laittaa noista leimoistas kuvia näytille.

Onnea selkäprojektin kanssa, satuu meinaan joissain kohdissa aivan saatanallisesti, varsinkin lainit. Mielestäni pahempi kuin kyljet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom