Tatskat

Onko porukalla kokemuksia Turkulaisesta Dogbite tattoosta?? Kotisivujen perusteella Sami tekee mielestäni ihan hienoja kuvia, mutta muidenkin ajautuksia ja henkilökohtaisia kokemuksia olisi myös mukava kuulla...
Nää on mun mielestä niin mielipide asioita, että jos jälki on portfoliossa sun mieleen niin mene sinne. Toisen mielestä aivan paska jälki on toiselle huippulaatua. Myös se minkä tyylisistä tatuoinneista pitää määrittelee paljon mielipidettä. Usko siis omaan makuus ja toimi sen mukaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku tämän kaltainen tekisi mieli ottaa olkavarteen jossain välissä.

tiger-dragon-tattoo-designs.jpg

Tosson toisena oikeelta mun hanskani. Kuva otettu heti tatuoimisen jälkeen eikä sävyeroo olka- ja kyynärvarren välillä ole nykysin enää ollenkaan. Koko käden hinta tähän mennessä 1250 ja vielä olis olkavarren sisäpinta tekemättä.

6334907337_9e3d96a987_b.jpg

Liketin jo aiemminkin sun tatuointia. On kyllä todella komea! Itse näen ensimmäisen luonnoksen parin viikon päästä. Biomechanical-tyyliä sekin.

Tatskan suhteen ajatusta pyöriny päässä jonku aikaa, vieläkin kyl vasta ollaan ihan ajatuspuolella. Mietin että onkoha palstalaisilla heittää kuvia sellasista tatuoinneista, että olkavarresa lähinnä sellaisilla kevyemmillä rajoilla myötäillään lihasten kiinnityskohtia, niin että se näyttäis vähän niinku joltain "luonnokselta/pohjapiirrustukselta" Olihan vitun vaikeesti selitetty.

Tää ainoa jonka löysin, mikä ees lähentelee omaa ajatusta, vaikka toihan nyt ei oo edes tatuointi. Toinen joka vähä sinneppäin muistuttaa omaa mielikuvaa tais olla clayson tibau.lla
largescaletattoo1.jpg

images

Polynesialaistyyliset kuvat miellyttää simää tällä hetkellä erittäin paljon. Olkavarteen oon suunnitellut ottavani leiman jossain vaiheessa ja kyllä se varmaan jotain tämän näköistä tulee olemaan. Kannattaakohan tämän tyylin kuvia mennä ottamaan ihan random liikkeestä vai pitäisikö sen olla joku joka on erikoistunut juuri tähän tyyliin?

040a.jpg

Oon suunnitellu vihdoin tatuoinnin ottamista vähän vakavammin. Tatuointeihin en liiemmin ole tutustunut eikä ystäväpiirissäkään juuri ole. uskaltaako ensitatuoinniksi heti ottaa tuohon käsivarteen jotain isompaa? Joka tapauksessa käteen oon meinannu sen ottaa. Paljonko hinnat yleensä on? Sattuuko tuo ihan vietävästi vai täytyykö tosimiehen vain prkl puristaa perseellä ja kestää!!

Mites tuo tatuoinnin jälkihoito?

Oon suunnitellu vihdoin tatuoinnin ottamista vähän vakavammin. Tatuointeihin en liiemmin ole tutustunut eikä ystäväpiirissäkään juuri ole. uskaltaako ensitatuoinniksi heti ottaa tuohon käsivarteen jotain isompaa? Joka tapauksessa käteen oon meinannu sen ottaa. Paljonko hinnat yleensä on? Sattuuko tuo ihan vietävästi vai täytyykö tosimiehen vain prkl puristaa perseellä ja kestää!!

Abaut 200 sivua väännetty jälkihoidoista ja hinnoista. Jos vähän viitsisi katsoa..

Sattu se kuinka paljon tai kuinka vähän tahansa niin aina niitä saatana vaan haluaa lisää :D Ja käsivarressa tuskin on sellasia paikkoja mihin olis oikeesti sietämätöntä ottaa kuvaa.

Tosson toisena oikeelta mun hanskani. Kuva otettu heti tatuoimisen jälkeen eikä sävyeroo olka- ja kyynärvarren välillä ole nykysin enää ollenkaan. Koko käden hinta tähän mennessä 1250 ja vielä olis olkavarren sisäpinta tekemättä.

6334907337_9e3d96a987_b.jpg
Kuka on toiminut artistina?

Musta noi sattumiskysymykset ovat aina vahan hassuja. Kyllahan se nyt jumalauta ainakin tuntuu kun neulalla hakataan ihoon! Itsestaanselvaa on myos, etta tietyt paikat ovat herkempia kuin toiset. Loppu onkin sitten niin yksilollista etta kukaan ei voi antaa yleispatevaa vastausta.
Kaikki ylla sanottu on kuintekin yhdentekevaa, koska jos sen kuvan oikeasti haluaa, sen ottaa vaikka miten pelkaisi kipua. Ma en ole ikina tatuointien tai lavistysten kohdalla edes ajatellut kipua koska tiesin ottavani sen kuvan/lavistyksen joka tapauksessa. Mita sita turhaan pohtimaan ja pelkaamaan.

Tekisi mieli ottaa lisaa kuvia. Paa on kuitenkin tyhja ideoista enka ole varma haluanko tulevaisuutta ajatellen yhtaan enempaa mustetta. Ehka sitten jos satun saamaan jonkun kuningasidean...

Edit.
Sita piti viela sanoa etta Dr Disgustin kuvassa vasemman puoleinen sleeve on aivan tajuttoman hieno! Disgustinkin kasi toki :) Ja noi muutkin.

Huomenna vois sanoa, jotta viikko enää ja sitten saa ekan kuvan. Ollu kohtuullisen pitkä kolme kuukautta mikä varauksesta on menny, tää on vähän ko joulua odottais...

Kylki on kuulemma kauhee paikka. Mullaku toi manaaa lykättiin tonne pohkeeseen niin semmonen viikko kuvan tekemisen jälkeen tuska oli aika kova. Kun esimerkiks aamulla nousi sängystä niin kun paine tuli jalkaan niin kyllä sai pari kyyneltä vuodattaa

Aina se tatuointi tuntuu mutta selkeästi kipeinä paikka ollut kylki.

Nänninympäristö ja kainalon alue pahimmat paikat mihin itteä on tikattu. Ei kipu ole kyllä mikään este ottaa johonkin tiettyyn paikkaan kuvaa, kyllä se on sen arvosta ja hetken päästä se unohtuu kuitenkin kun haluaa lisää. Suurin osa näistä "nössöt valittaa et tatskanottaminen sattuu" ulisijoista omaa jonkun pienen tribaalin tai muun kehäkarjaleiman mitä on nakutettu max 3 tuntia, kyllä tuo aika on vielä ihan jees mutta sitten kun aletaan menemään sessioissa sinne 6-10 tunnin kieppeille niin veri punnitaan :D

Osaakos kukaan täällä foorumilla kertoa, että mistä tatuointipaikoista löytyis tatuoijia, jotka osaisivat tehdä hyvin blackwork ja dotwork tatuointeja?
Tyyliin siis:
tumblr_lve25bAcRB1qjoigco1_500.jpg

tumblr_luibsmbafK1qakya1o1_500.jpg

tumblr_ltl7j5HxYX1qbn3cfo1_500.jpg

tumblr_ltuegtM7dD1qbr14ko1_500.jpg

tumblr_lq11qm4kjW1qgueh5o1_500.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom