Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turha sitä on alkaa alkaa nauramaan... kaikki ei voi yksinkertaisesti tietää kaikkea. Monenlaisia "hoito-ohjeita" kuulee ja monet saattaa hoitaa väärin. Omia leimoja en oo juurikaan hoitanu, joka ei kaikkien mielestä ole sekään oikein, mut hyvin on pysyny :D
Ps. Komia kuva Alyssalla... toivottavast ei kaikki värit lähde kävelemään :)

Jos ohjeet on tuollaiset ja niiden mukaan on hoidettu ja silti väriä lähtee, niin mitään ongelmaahan ei sinänsä ole, eiköhän tuo mene takuukorjauksen piikkiin. Eli paikkauttamaan vaan sitten kun on kokonaan parantunut, eikä pitäisi maksaa mitään.

Tuntuu vaan erikoiselta, että porukalla lähtee väriä ja jotain kokonaisia viivoja pois. Ittellä tuota kuvaa aika paljon ja osaa hoidettu liikaa ja osaa jätetty hoitamatta. Silti ei ole koskaan mitään varsinaista rupea tullut (vaikka minulle helposti rupia muuten tulee, esim. haavoihin ja kolhuihin), pelkästään se ihon uloin kerros kesii saman tyylisesti kuin auringossa palamisen jälkeen ja siinä nyt on tietysti sitä väriäkin mukana.

Nää jutut varmaan riippuu aika paljon ihmisestä ja paikasta mihin on tehty, mutta varmaan myös aika paljon siitä tekijästä.
Jotenkin tuntuu, että pelkällä hoitamisella, tai jopa hoitamattomuudella, on vaikea ryssiä kuvaa. Siis sillä oletuksella, että pitää sen puhtaana eikä hankaa tuoreeltaan.

Jos ohjeet on tuollaiset ja niiden mukaan on hoidettu ja silti väriä lähtee, niin mitään ongelmaahan ei sinänsä ole, eiköhän tuo mene takuukorjauksen piikkiin. Eli paikkauttamaan vaan sitten kun on kokonaan parantunut, eikä pitäisi maksaa mitään.

Tuntuu vaan erikoiselta, että porukalla lähtee väriä ja jotain kokonaisia viivoja pois. Ittellä tuota kuvaa aika paljon ja osaa hoidettu liikaa ja osaa jätetty hoitamatta. Silti ei ole koskaan mitään varsinaista rupea tullut (vaikka minulle helposti rupia muuten tulee, esim. haavoihin ja kolhuihin), pelkästään se ihon uloin kerros kesii saman tyylisesti kuin auringossa palamisen jälkeen ja siinä nyt on tietysti sitä väriäkin mukana.

Nää jutut varmaan riippuu aika paljon ihmisestä ja paikasta mihin on tehty, mutta varmaan myös aika paljon siitä tekijästä.
Jotenkin tuntuu, että pelkällä hoitamisella, tai jopa hoitamattomuudella, on vaikea ryssiä kuvaa. Siis sillä oletuksella, että pitää sen puhtaana eikä hankaa tuoreeltaan.

tosi ku vesi

scaled.php

http://imageshack.us/f/846/hia.jpg/ <- isompi kuva

scaled.php

Tuossa nyt pari huonohkoa kuvaa omista leimoista. Oikeassa händyssä siis perinteiseen tyyliin hakattu japski tyylinen hia ja vasempaan tulossa old school tyylistä hiaa pikku hiljaa. Nyt siinä on tuo sokerikallo uusimpana(kuva vähän huono kun vielä vertakin pukkaa läpi...) kyynärvarren etupuolella ja taka puolella on kyynärvarren pituinen teksti. Japsi kuvasta löytyy sitten temppelileijonaa, karppia, lohikärmestä, lotusta, pääskystä ja kirsikka kukkia...

Hahaa, meikän parin sivun takaisesta tatskasta tuli pari kommenttia tyylillä; "Ei ole oikea" ja "on ruiskutettu jollain ihoon kun on niin tarkka" jne. :D :D

Nyt pitää vain päättää roinaamisesta syytetyn natukehonrakentajan lailla - ottaako kohteliaisuutena vai vituttaako kuitenkin vähän :hyvä:

Hahaa, meikän parin sivun takaisesta tatskasta tuli pari kommenttia tyylillä; "Ei ole oikea" ja "on ruiskutettu jollain ihoon kun on niin tarkka" jne. :D :D

Nyt pitää vain päättää roinaamisesta syytetyn natukehonrakentajan lailla - ottaako kohteliaisuutena vai vituttaako kuitenkin vähän :hyvä:

Piti käydä ihan tsekkaamassa ja oikein tyylikäs kuvahan toi oli. Oisin ite veikannu Individual inkin lassen tekemäksi jota pidän ihan euroopan mittakaavalla yhtenä parhaista potrettien tekijöistä mutta osataan sitä näköjään muuallakin. Yllättäen oli jopa mulle ihan tuntematon artisti toi sun leimaaja

Kun raajoista on loppunu tila niin alkais olla seuraava proggis selän kanssa. Rupesin tossa miettimään tota rasvausta ja kysästään nyt täältä että miten te suuren selkäkuvan omistajat ootte rasvaillu selkää. Nyt täytyy ottaa huomioon että kyseessä on peruskankea kehoarakentava kaveri joka hädin tuskin saa käden taipumaan omiin epäkkäisiinsä:S

Peilin kautta äheltämällä ja välillä vaimolta apua pyytämällä. Aika hankalaa kyllä oli hetkittäin, mutta kyllä se siitä. Ite oon kunnon kynis, tosin aika jäykkä semmonen, mutta mulla oli toinen käpälä vähän pois pelistä muista syistä ja yhellä kädellä joutu äheltämään.

Olen kuullut myös että esim. viivottimella on hyvä lätkiä selkään rasvaa (tai sitten jonkin stagaan tuorekelmua päälle ja sillä levittämään)

Sattuu (ainakin mun mielestäni) toi selkään viivojen tekeminen (ja muukin) aika vittumaisen paljon. Perseen teitämillä tuntu kyllä helvetin pahalta.

Mulle sanottiin että näyttää hennatatuoinnilta mikä on allergisen reaktion takia alkanut kesiä :jahas:

Nyt on onneksi pahin kesiminen loppu, ruvet melkein kokonaan lähteneet. Jostain kohtaa on kyllä pakko paikkailla kun viivat ovat vähän haalenneet ja noihin kukkiin tahdon niitä keskiviivoja lisää kun osa tosiaan lähti kokonaan. Turhaan kyllä panikoin, kyllä tää ihan hyvältä näyttää vieläkin :)

Erilaisia ohjeita on tuhat ja sata, mutta kyllä mua ihmetyttää toi että rasvaa pitäisi olla parin tunnin välein laittamassa. Tuntuu että isompi riski saada jotain paskaa kuvaan on koko ajan ottaa sitä esiin ja kosketella. Jouduin tällä kierroksella ostamaan jotain tatuointirasvaa kun meni niin myöhäiseksi, etten joutanut apoteekkiin, ja sen purkin kyljessä lukee että 2-3 kertaa päivässä.

Kukin tokin hoitaa omien tuntemuksiensa ja saamiensa ohjeiden mukaan.

Meikä on laittanut rasvaa varmaan sen 6-7x päivässä koko tän kahden viikon ajan, yölläkin oon lisännyt jos oon herännyt :nolo: (enkä todellakaan ole mitään käsiä aina pessyt :rolleyes:)

Mutta hyvälle näyttää kuva ja mitään väriä/rajoja ei ole lähtenyt - eikä todellakaan rupea tullut, eli = :).

Kun raajoista on loppunu tila niin alkais olla seuraava proggis selän kanssa. Rupesin tossa miettimään tota rasvausta ja kysästään nyt täältä että miten te suuren selkäkuvan omistajat ootte rasvaillu selkää. Nyt täytyy ottaa huomioon että kyseessä on peruskankea kehoarakentava kaveri joka hädin tuskin saa käden taipumaan omiin epäkkäisiinsä:S
Ite levittelin paistinlastalla peilin kautta jos ei ollu ketään laittamassa:)

Ite levittelin paistinlastalla peilin kautta jos ei ollu ketään laittamassa:)
Jos vaimo oli nukkumassa, niin mä laitoin sellasella laakealla kauhalla, sillä kuperalla puolella siis ja hyvin toimi.

Hitto että tulee mielenkiintoset viikot duunissa ton rasvaamisen kanssa:/. Rasvaamisesta sen verran että tatuointia voi tosiaan ylirasvata helpostikkin jollon väriä lähtee myös eli ei sitä nyt välttämättä kannata kahen tunnin välein laittaa ellei sitten jostain syystä oo päässy sinä aikana täysin kuivumaan. Eikä tatuointi nyt täysin mitään avohaavaa vastaa vaikka ois isompikin alue väritetty että ei se niin vakavaa oo ilman käsien pesua sitä rasvaa laittaa jossei oo mitään liian törkystä touhunnu. Kyllähän siihen nyt pientä likaa yms tulee väkisin vaatteista tai ihan mistä vaan. Noi yleisimmät tulehtumiset johtuu ulkomailla otetuista kuvista mitä seuraa altaissa kelluminen missä bakteerit leviää ja aurinko ja hikoilu luonnollisesti haittaa värien pysymistä.

Ens viikolla käymää tinon luona suunnittelemassa seuraavaa enkeli ja piru aiheista kuvaa olkapäästä alaspäin, pojan kuvan viereen. Toivottavasti olis tinolla jotai hyviä ideoita kun itellä ei kovin ole. Yks kuva löytyis, en tiedä pitäiskö siitä tehdä hieman muunneltu versio kattoo nyt sit.

Osaako joku kertoa onko tuolla ristillä joku syvällisempi merkitys, tekisi mieli ottaa pohkeeseen tai johonki ->http://www.layoutsparks.com/1/178715/dark-heart-cross-image-31000.html

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom