Tatskat

Päätin yli vuos sitten että otan tatskan sitten ku oon 18, mutta nyt kun aika olis nii eipäs olekkaan mitään hajua mitä tohon nahkaan raaputtelis. Enkä väkisin mitään meinaa ottaa.. Sit ku keksii jotai hienoa nii sitte.

Minkäs ikäsenä pakkislaiset on ottanu ekat tatskat?

23 olin, kauan oli suunnitelmissa mut onneksi en ottanu mitään kehäkarjatribaalia mikä sillon oli suunnitelmissa enne kahtakymppii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunniteltu oli pitkään, ja piti sitten perkele mennä tatuoitsemaan itseään heti 18-v. Ja toinen virhe hetikohta 21-v.

Tatuointien ikäraja pitäisi olla 25.

25 eli viime tammikuun lopulla ja kolme viikkoo sit toinen kuva otettu. Onneks sai korjaus ajan tuolle toiselle kuvalle jo ens viikon torstaille Tinolle, ei siinä kestä ku joku vartti niin sen takia niin nopee. Pääsee sit suunnittelee uutta kuvaa joka tulis vasempaan olkapäähän/hauikseen, joskus ens vuoteen menee varmaan kun ei ole rahoja nyt laittaa. Pitää nyt ens viikolla Tinolta kysyä vähän jotain ideoita jo siihen.

Nonni, nyt on sitte sormenpäitä myöten kämmen tatskattu :).

Tatuoimisen viimeiset puol tuntia oli kyllä yhtä vitun tuskaa :lol2:

21-vuotiaana taisin ekan ottaa, seuraava 22-vuotiaana, lisäystä kakkostatskaan 23-vuotiaana (samalla kertaa ensimmäisen kuvan uudelleenväritys). 24-vuotiaana isonnettiin kakkostatskaa. Nyt ei ehkä hetkeen tule uutta, on tyytyväinen olo. Tällä hetkellä.. :rolleyes:

Itse otin 15-vuotiaana ensimmäisen tatuoinnin käteen. Tatuoija kysyi varmistaen vielä että olenhan varmasti täyttänyt 18 ja tottakai olin... Leiman piti olla noin 30 senttiä korkea, mutta rahaa ei ollu kuin 200 markkaa joten tehtiin senverran pieni siitä että budjetti ei ylittynyt :)

Jälkeenpäin olis ollut mahdollista peittää se pieni lohikäärmeenpoikanen olkapäässä, mutta vuosien saatossa se on kasvanut siihen enkä oo raaskinu peittää. Nyt se on "integroitu" muiden leimojen sisään.

Hei oon yrittäny löytää sen kaverin kuvaa, jolla on koiranpää-tatuointi rintalihaksessa! Olikohan joskus Gasp:n mallina..
Jos joku hoksaa mitä/ketä haen takaa, ni kuva ois kiva :)

Hei oon yrittäny löytää sen kaverin kuvaa, jolla on koiranpää-tatuointi rintalihaksessa! Olikohan joskus Gasp:n mallina..
Jos joku hoksaa mitä/ketä haen takaa, ni kuva ois kiva :)

roddy-ff1.jpg

Roddy Benjaminsson. Better Bodies- mallina esiintyy.

Siistejä reaktioita muuten nykyään kun käy esimerkiksi kaupassa niin joku äippä käveli takana ja sitten kun pysähdyin niin tuli juttelemaan että "Onneksi käsi ei heilu niin nyt saa hetken katsoa tatskaa" , sitten hirveä selitys kun heidän 11 v pikkupoika on innoissaan tatuoinneista :D Muutenkin skidit huutelee paljo että "äiti kato tatuointia"
Yllättävän vähän tulee paskaa kommenttia, jotkut spurgut huuteli keskenään kerran ostarilla etä "Vittu en koskaan ottas tollasta, kato saatana"

Otin 17 vuotiaana tonne yläselkään.. Toinen mielessä ja aikakin varattuna ja idea kolmanteenkin jo on. Ekan otettuani mulle sanottiin että ihan varmaan jäät koukkuun ja niinhän siinä kävi :)

30.6 jatketaan tuassiinsa tarrojen tekoa.. oikea kämmenselkä + sormet.. "Lusineilla on ainoastaan sormet tatskattu !" :D .. (J U S T ! )

Minkäs ikäsenä pakkislaiset on ottanu ekat tatskat?

Olin 15-kesäinen ja ensimmäinen ja pari seuraavaa leimaa tehtiin omatekoisella koneella, joka oli kyhätty partakoneen moottorista...neulatkin oli kiinnitetty pikaliimalla koneeseen.):D Siihen aikaan ei Suomessa tainnu olla tatuointiliikkeitä kuin pari kolme kipaletta, eikä lähellä ainuttakaan. Kuvat hakanneelle kaverille tästä harrasteesta tulikin sitten ammatti ja on pyörittäny omaa liikettä jo 15 vuotta.

p.s Oli se ensimmäinen tosi hieno valmistuttuaan, ehkei enää ton alustan vanhenemisenvuoksi.

Vuosi sitten tuli napattua kuva yläselkään ja nyt polttelis hirmusesti ottaa toinenkin, mutta talous kärsis vähän liikaa siitä:jahas:
Noh, ehtiihän sitä vielä.

Viimeksi muokattu:
Nonni. Tänään on käsi ollut hakattavana joku 3h, half sleeve tosiaan tulee ja ääriviivat on nyt valmiina :) Vkon päästä väritystä, värilliset kohdat saattaa jäädä vielä komannelle sessiolle, joka ois kesäkuun lopussa...mut so far me like!!! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom