Tatskat

Itse tavallaan "käytin" rasvaa kyllä hoitaessa. Ennen suihkua pistin sellaisen tosi paksun kerroksen siihen, ettei vesi mene ihan suoraan siihen kuvaan. Suihkun jälkeen sitten huljuttelin vedellä ne taas pois siitä. Saunassa kävin samalla tekniikalla.

Muuten en käyttänyt. Varalta oli kyllä purkki sitä kepeintä bepanthenia siltä varalta että kuivuu. Itselläni on atooppinen iho, mutta silti sitä rasvaa ei tarvittu missään vaiheessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suositteleeko yksikään ammattitatuoija tota rasvatonta hoitoa nykyään vai mistä tää trendi on lähtenyt? Keskustelin itsekin tästä 16 vuotta tatskaajana toimineen tekijäni kanssa ja pyöritteli kyllä päätään. Mulle anto kyllä ohjeet ettei kannata yli 3 kertaa päivässä rasvailla kuvaa kun näki mitä punanen bepantheni sille teki.

Suositteleeko yksikään ammattitatuoija tota rasvatonta hoitoa nykyään vai mistä tää trendi on lähtenyt? Keskustelin itsekin tästä 16 vuotta tatskaajana toimineen tekijäni kanssa ja pyöritteli kyllä päätään. Mulle anto kyllä ohjeet ettei kannata yli 3 kertaa päivässä rasvailla kuvaa kun näki mitä punanen bepantheni sille teki.

Jenkeissä ei kuulemma pahemmin noita kuvia rasvailla. Kaveri joka oli siellä vuosia alan hommissa sanoi, että siellä on otettu noista jutuista vähän eritavalla selvää, koska jos siellä joku hoitaa kuvansa pilalle (väriä lähtee liikaa) niin sitä ollaan sitten äkkiä oikeudessa.

Tästä nyt on niitä eri koulukuntia, mutta enpä ole kuullut että kellään olisi kuva pilalle mennyt sen takia että ei rasvaa laittanut / laittoi sitä ihan minimaalisesti.
Eihän ne nekrutkaan siellä afrikassa saatika ihmiset silloin tuhansia vuosia sitten tienneet mitään mistään hoitorasvoista tatuoinneille, ja ihan hyvin niilläkin tuntuivat kuvat parantuneen. Ei pidä hifistellä.

Jenkeissä ei kuulemma pahemmin noita kuvia rasvailla. Kaveri joka oli siellä vuosia alan hommissa sanoi, että siellä on otettu noista jutuista vähän eritavalla selvää, koska jos siellä joku hoitaa kuvansa pilalle (väriä lähtee liikaa) niin sitä ollaan sitten äkkiä oikeudessa.

Tästä nyt on niitä eri koulukuntia, mutta enpä ole kuullut että kellään olisi kuva pilalle mennyt sen takia että ei rasvaa laittanut / laittoi sitä ihan minimaalisesti.
Eihän ne nekrutkaan siellä afrikassa saatika ihmiset silloin tuhansia vuosia sitten tienneet mitään mistään hoitorasvoista tatuoinneille, ja ihan hyvin niilläkin tuntuivat kuvat parantuneen. Ei pidä hifistellä.

Joo, eihän ihmiset tota ylihoitamisen riskiä tunnu tiedostavan. Se mikä on kaukaa haettua on joidenkin afrikkalaisten nokikeppien poltto taikka hiilipöly tatuoinnit versus nykyaikaiset monimutkaiset ja supertarkat värikuvat ;)

tää topic on kyllä melkonen tatskakuumeen herättäjä:kuola:
Joo, mullakin nämä rasvauksesta ja hoito-ohjeistä vääntämiset aina aiheuttaa ton.

Itelle pitkästä aikaa tuli lisää tatuointia pari viikkoa sitten. Tai no tonne hauberin sisäpuolelle ja vähän etuolkapäähän tehtiin maaliskuussa, mutta se oli vanhan tekemistä loppuun, joten ei oikeen tunnu kuin olis edes käyny ottamassa, kun ei silmään osu samalla tavalla kuin totaalisen uusi spotti.

Nyt tuli rintaan abt 15cm leveänä tekstinä pojan nimi ja yläselkään melekeen niskasta tonne melekeen lapaluihin teksti, kolmellä rivillä "La Vida es una Lucha Hermosa". Nyt on tekstikiintiö toistaiseksi täynnä, ettei ala joltain kävelevältä banderollilta näyttämään.

Seuraavaksi japanialaista sleeveä varmaan tähän melkeen puhtaaseen käsivarteen ja sitten tuo toinen käsi kyynärpäästäkin alaspäin ja sen sellasta.

edit: olipa muuten toi selkä kohtuullisen vittumainen kohta, lähinnä kai sen takia , että etukäteen kelasin että olis ollu ihan olkapäähän verrattavaa laskettelua, mutta vitun marjat, viivat tehtiin paksulla ja se oli kyllä aika persiistä.

Nuo lasten nimi -tatuoinnit herättää kyllä minussa paljon kunnioitusta, meinaan että on todella hieno ele. Itsellä on haaveena joku päivä laittaa jotain johonki, mutta paikka ja kuva on hakusessa (tribal päälimmäisenä mielessä). Ehkä vanhempana sitten :)

Vielä tuosta rasva hommasta niin joskus olen muistaakseni kuullu jonku sanovan että kannattaa rasvata pitkään niin värit pysyis paremmin, onko tuolla mitään perää sitten? Huomenna tarkoitus varmaankin mennä näyttää kuvaa kuopioon, tiiä sit millon saa korjaus ajan..

Huomenna ottaa leimaa :D :D

Kysympä tälläisen kysymyksen, koska mulla on helvetin tylsää.

Mihin paikka teki eniten kipiää kun kuvaa raaputettiin?

Mulle kaverit sano et kämmenselkä ois helvetin kipee paikka tehä kuvaa ja nönnönöö mut eipä toi pahalta tuntunut.

Rystysten väli oli ehkä pahin.

Kokemuksia ja mielipiteitä. :)

Kysympä tälläisen kysymyksen, koska mulla on helvetin tylsää.

Mihin paikka teki eniten kipiää kun kuvaa raaputettiin?

Mulle kaverit sano et kämmenselkä ois helvetin kipee paikka tehä kuvaa ja nönnönöö mut eipä toi pahalta tuntunut.

Rystysten väli oli ehkä pahin.

Kokemuksia ja mielipiteitä. :)

Riippuu ihan ihmisestä. Ei ole mitään absoluuttista totuutta siihen mikä on pahin paikka. Itselläni oli juurikin tuo kämmenselkä kipein.
Yleisesti voi kai sanoa että kyljet,alavatsa, selkä.... ovat vittumaisia kohtia.

+ kun se ei ole pelkästään kiinni siitä paikasta, vaan enemmänkin siitä miten pitkään sitä samaa kohtaa jyrsitään.
Alle 3 tunnin settejä istuisi mielellään vaikka jokapäivä.

Itseä on himottanut molemmat sleevet jo jonkin aikaa, mutta ei taida olla pokkaa ottaa. Lisäks pitäs tietää mitä kuvia haluaa, kun onhan tossa lääniä täytettävänä, vaikka narut onkin :jahas:

mulle ainakin aiheutti melkosia naamanväänteitä kyynerpään päälle mikä myös kuluu pois suht nopeesti. Siitä on aikaa joku 4 vuotta kun tuota sleeveä väritettiin ja kyynerpäässä ei ole juurikaan enää väriä... pitäis varmaan värityttää uudestaan.. Muita vittumaisia paikkoja nännin vierustat, kainalo, solisluu ja rintalasta muut on menny ihan ilman minkäänlaista tuskaa!

Mulla siis on vasenkäsi fullsleeve ja oikea käsi halfsleeve rinta on kesken mutta tehdään kokonaan! Seuraava istunto on joskus syksyllä kun en jaksa kesällä ottaa kun on mulla ainakin parantunut huonommin kesällä! Ite oon huomannu tuon rasvauksen kanssa sen että sitä ei kannata käyttää liikaa missään nimessä. Ite laitan tyyliin aamulla ja illalla pari ekaa päivää pidän paksun kerroksen punasta bepanthenia ja siitä eteen päin meen ihan perus kosteusvoiteella noin 2 krt päivä ja on parantunut helvetin nopeesti ja väriä ei oo ikinä irronnut tällä meiningillä ollenkaan! Ajan kanssa huomaa mikä ittelle parhaiten sopii.. Todella hankaaviin paikkoihin oon pitänyt duunissa 1-2 päivää kelmua kun on niin pölystä ja paskasta hommaa niin ei jää hiekka/pöly hiertämään uutta kuvaa vasten!

Olen silti sitä mieltä että noudattakaa niitä ohjeita mitä saatte artistilta he ovat kuitenkin alansa ammattilaisia ja vuosia tehneitä joilla kokemus on pitkä!

Kuulin artistilta mikä mulle noita tikkaa tarinan kaverista jolle oli tehty koko rinnan kuva, siinä oli vielä helvetisti käytetty värejä yms. sitä tehtiin yhteen putkeen noin 10 tuntia ja jälki oli ollut kuulemma todella hieno! Asiakas oli kuullut kaveriltaan että tiikeribalsami (vai mikä lie) parantaa kaiken helvetin nopeasti! Kaveri tehnyt työtä käskettyä ja rasvaillut sillä koko kuva tulehtui ja meni ihan vituiksi.... sitten se tulee liikkeeseen valittamaan että ei tää tän näkönen voi olla ja artisti kysyy että milläs oot hoitanu? kaveri näyttää tuubia ja artisti saa vitullisen raivarin, että miksi et noudattanut ohjeita.... ei muuta kun uudelleen tekemään koko paska uusiksi ja otti kyllä koko hinnan uudestaan! sen jälkeen ei ole kuulemma kaveria enää ikinä näkynyt!!

Ajattelin ottaa toiseen ranteeseen koivunoksan kiertämään ranteen ympärille parilla kierroksella. Joskus sitten törmäsin kuvaankin tuollaisesta tatuoinnista minkä joku oli jo ottanut. Sattuuko kukaan muistamaan tuollaista kuvaa ja mistä se löytyisi?

Kuinka moni olis valmis kokeilemaan

Chris Eckert niminen jamppa on rakentanu laitteen mikä "tatuoi" sattumanvaraisesti jonkin uskonnon symbolin laitteen käyttäjän käteen.

Laitteen rakentajan blogi
Auto-Ink-2.jpg

Saa nähdä kehittääkö kukaan tosta versiota, mikä tatuoisi oikeasti

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on kaula värissä ja parantunut. On se komee !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom