Jos iho on sellaista että tahtoo kuivua niin laittaa sitten sitä kepeintä bepanthenia. Mutta ei TODELLAKAAN pehmennä sitä millään rasvaisella mössöllä.
Mulla lähti ilman rasvaa parantamalla kolmen päivän päästä siitä pinnalta vain sellainen 0.000001mm paksu valkea rupi jossa ei ollut väriä yhtään. Ja se oli sillä hyvä.
Just tuosta tiedän itsekin aina, että parantelu on mennyt nappiin, kun rupea ei lähde - koska sitä ei edes tule. Vajaan viikon sisällä siitä vain lähtee sellainen ohkanen nahkakerros pois, just niinkuin auringon polttamasta ihosta. Sellaista höttöstä vaaleeta paperia vain.
Kantsii oikeasti kokeilla sitä Bevitan voidetta. Se oli itellekin ihan uus tuttavuus, mutta aion jatkossa käyttää sitä ehdottomasti! Toimii ainakin mulla parhaiten, tosin sitä käytin nytkin vasta siinä vaiheessa kun iho rupesi just tuollai "kesimään" ja pari kertaa suihkun jälkeen, kun kiristeli. Muuten ilman voiteita kokonaan.
By the way, aikoinaan kävin uudelleen värittämässä rinnassa ollutta isoa kuvaa 1.5 viikon päästä, voi v#%"#u, että se sattui! Vaikka kuinka ei malttais odottaa, että saa lisää väriä päälle jos vanhat on irtoilleet, niin suosittelen oikeasti sen 2-3 viikkoa pitämään hepat tallissa ja menemään vasta sitten, muuten on tiedossa kidutusta!
Voin kokemuksesta kertoa. Mulla on itselläni tatskoja siellä-sun-täällä pitkin kroppaa, eikä mikään satu yhtä paljon kuin liian tuoreen tatskan uudelleenväritys. Huh...