Tatskat

..tse jätän kyllä ehdottomasti kämmenet/ranteet/kaula ja pää koskematta. Ei tietenkään muuten kuulu.

Päähän ei tule kuvaa, mut muista jo löytyykin tarrat :D

Mun mielestä aika fiksua ja ammattimaista. Onhan niitä taiteilijoita, jotka eivät tee kuvaa jos pitävät kuvaa rumana taikka asiakkaan kehoa rumentavana. Sitten on taas niitä tatuoijia, jotka tekevät työtänsä pelkästään rahasta ja tatuoivat vaikka kullin otsaan jos asiakas pyytää.

Jos kuva on hyvä, mut artisti ei suostu tekemään asiakkaan haluamaan kohtaan on tatuoija liian hallitseva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmönen tuli otettua Osakan Desperado tattoossa bouttiarallaa 6kk sitten:
http://www.horitsuna.com/gallerypro/gallery.cgi?no=228

Omasta ideasta, Horimanin tikkaamana. Aikaa meni bouttiarallaa 15h

Aikaisempaan aiheeseen lisätäkseni, kyllä japanin kylpylöissä käy tatuoidut paikallisetkin ja vaikuttaa sille, että asenteet tatuointeja kohtaan alkavat muuttumaan. Tatuoiduilla valkonaamoilla ei oo mitään ongelmia mennä kylpemään.
Vittu että on komea leima! :kuola:
Ootko vieläkin tyytyväinen valintaan?
Itelläki tontapasta haussa.

Mulle aloitettiin koko selän kuvan teko muutamaa päivää ennen vappua. Lohikäärme, feenikslintu ja muuta sälää tulossa. :) Mä jäin koukkuun tähän juttuun, uudet jo suunnitteilla, vaikka tuokin kesken.

Omassa selässä on piirtämäni siivet, b&w. Sellaiset lapaluita peittävät, keskiselästä hartioille päin ja avonnaiset. Miljoonat kiinni olevat enkelisiivet ei ole niin mun makuuni, ja tahdoin että omani liikkuu käsivarsia nostaessa, yhteen tai selkään päin taivutettuna. Pikkasen kuvassa tökkii se selkeesti oma piirrosjälkeni (koskaan ei voi olla taiteilijana liian lahjakas), mutta ainakin tatska on uniikki ja selkeesti omannäköiseni. :> Takana löytyy ajatus aikuisuuden kohtaamisista, "omien siipien koettelusta", sekä henkilökohtainen vastuu ja kasvaminen ihmisenä.. blaablaa. Aikaa naulaamiseen meni kokonaisuudessaan ~5h.

Suunnittelen & piirrän kaiken muun ohessa muutenkin tatskakuvia. Aiheet menee laidasta laitaan ihan sen mukaan millaista haetaan, olen myös ideoinut "tyhjästä" asiakkaan maun/elämäntilanteen/jne mukaan kuvia, joille ollaan luonnollisesti haettu myös symbolista arvoa. Viimeksi maalailin b&w pioneja, vähän tatsia tuli irezumikuvista, mutta yksityiskohtaisempaa ja maalauksellisempaa (ei näitä pelkistettyjä lootuksia). :P

Jotain kuvia voinen joskus pistää jos ketään kiinnostaa. Itsestäni en ehkä, mutta musta on ihana jakaa kaikkea visuaalista kauneutta, enkä ihan ymmärrä hössötystä siitä "iik ei saa laittaa kuvia ettei pöllitä", sillä jos kuvassa on mitään omaa niin ei niitä tasan identtisiä voi tulla. :> Kadulla joku kumminkin näkee. Mutta, ymmärrän kyllä ajatusta jos haluaa olla omasta kauniista luomestaan mustasukkainen!

Tänään kävin ottaa pojan kasvo kuvan tohon vasemmalle rintaan ja olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen. Mitähän seuraavaksi:D
Itse olen kyllä aika huono keksimään ja ei ole kyllä kovin ideoita. Ehkä vois ainakin jossakin vaiheessa ottaa jonku motskari aiheisen kuvan:D

Tänään kävin ottaa pojan kasvo kuvan tohon vasemmalle rintaan ja olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen. Mitähän seuraavaksi:D
Itse olen kyllä aika huono keksimään ja ei ole kyllä kovin ideoita. Ehkä vois ainakin jossakin vaiheessa ottaa jonku motskari aiheisen kuvan:D

Kuka teki ?

Kuvia ja heti! :)

Pieni sneak peak mun siipitatskoista (oon niin plöde ettei viiti selkää enempää esitellä)

pakkis1.jpg

Sitten viimeksi piirtämäni pionit. Vaatimattomuus on hyve, mutta jos joku tuohon tykästyy niin yhteyttä ottamalla voi tiedustella isompaa versiota.. ja miksei vaikka jotain omia tatskatoivomuksiakin. :D

pakkis2.jpg

Herra. Tirehtööri on tehnyt melkein kaikki kuvat. Oikeasta hanskasta on vielä puolet tekemättä.
Tosi mukava tyyppi. Onko Tinon galleriassa jotai sun kuvia tai laitatko kuvia näytille?

Miten muuten yleisesti ottaen niin onko tatuoinnin laatuun vaikutusta rasvaako millä rasvalla? Rasvasin päivän bebantteenilla kun oli vähän pötkössä ja sit rupesin rasvaa normi perus voiteella niin tuntuu et olis väriä lähteny jostai kohdista? Vai kuvittelenkohan..

Tosi mukava tyyppi. Onko Tinon galleriassa jotai sun kuvia tai laitatko kuvia näytille?

Miten muuten yleisesti ottaen niin onko tatuoinnin laatuun vaikutusta rasvaako millä rasvalla? Rasvasin päivän bebantteenilla kun oli vähän pötkössä ja sit rupesin rasvaa normi perus voiteella niin tuntuu et olis väriä lähteny jostai kohdista? Vai kuvittelenkohan..
Mulla ei ainakaa ollu mitään eroa, rasvas sitte Bepanthenilla tai Helosanilla.. Ekalla kerralla rasvailin 4 viikkoa (Bepanthen), toisella alle 3 (Helosan) ja ei menny kuva pilalle.

Mä oon rasvannut aina valkovaseliinilla, se ei imeydy niin nopeasti pois siitä

Tottakai sitä väriä lähtee kun iho paranee, se on normaalia. Pesun aikana sitä väriä lähtee kans, mutta ei niin paljon että kuva kärsii ja jos kärsii niin sitten uudelleen väritykseen.

Mun iho ei tykkää bepanthenista kun tatska o tuore, kuplii väri vaan. Helosanilla ei mitään ongelmaa mutta joku kumma reaktio tossa on.

Voipi olla, mutta en julkaise :D

Siis luuletko oikeesti että joku tulee ja ottaa samanlaisia leimoja mitä sulla on? Kamoon hei...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom