Tatskat

Heiii, onks kenelläkää naisella mahassa tautointia? Tai siis on mutta onko kokemuksia tatuoinnista mahassa + raskaudesta?
Ei sillä että itse muka vauvaa olisin pusaamassa, ei ei eii,vaan ihan noin tulevaisuuden varalta.
Jäit kiinni.. Itessään joku teksti palautuu helposti ennalleen, tarkat värikuvat voi kärsiä munamyrkytyksen aiheuttamasta turvotuksesta. Noilla vauvafoorumeilla on paljon juttua näistä ja vaihtelevia kokemuksia. :) Itse en ole ollut tiineenä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmönen tuli otettua Osakan Desperado tattoossa bouttiarallaa 6kk sitten:
http://www.horitsuna.com/gallerypro/gallery.cgi?no=228

Omasta ideasta, Horimanin tikkaamana. Aikaa meni bouttiarallaa 15h

Aikaisempaan aiheeseen lisätäkseni, kyllä japanin kylpylöissä käy tatuoidut paikallisetkin ja vaikuttaa sille, että asenteet tatuointeja kohtaan alkavat muuttumaan. Tatuoiduilla valkonaamoilla ei oo mitään ongelmia mennä kylpemään.

Mun mielestä semmoset hevitukat aiheuttaa enempi katseita kuin jotkin tattoot. ja kyllä olen ollut japanissa.

Jäit kiinni.. Itessään joku teksti palautuu helposti ennalleen, tarkat värikuvat voi kärsiä munamyrkytyksen aiheuttamasta turvotuksesta. Noilla vauvafoorumeilla on paljon juttua näistä ja vaihtelevia kokemuksia. :) Itse en ole ollut tiineenä..

Pyh, oon varmaa ainoo joka tällä seudulle joka ei oo lisääntyny/lisääntymässä.. Mutta kun koskaan ei voi sanoa ei koskaan ja kaikkeen pitää varautuu :D

Tuli tänää otettua eka kuva. Otin kuvan kämmenselkään eikä se sattunut juuri lainkaan vaikka kaikki pelotteli et tekee kipiää ottaa tuohon. :D Mutta oli mulla kysymyskin.

Elikkä miten mä pidän ton kuvan puhtaana ja turvassa lialta, ku oon töissä? Ymmärsin ettei kelmua kannata laittaa että kuva saa hengittää rauhassa? Vai lusmuanko vaan? :D

Elikkä miten mä pidän ton kuvan puhtaana ja turvassa lialta, ku oon töissä? Ymmärsin ettei kelmua kannata laittaa että kuva saa hengittää rauhassa? Vai lusmuanko vaan? :D

Jos on likainen duuni, niin kelmua päälle...näin ilmeisesti on.

Jos on likainen duuni, niin kelmua päälle...näin ilmeisesti on.

Onhan olemassa myös hengittävää gore tex tyylistä spesiaalikalvoa just tohon tarkotukseen, liekkö tatskaliikkeistä tai netistä saa. :) Muuten ei voi ku elmua käyttää ja antaa hengittää kun voi.

Tässä vähän parempaa kuvaa good ol' reaperistä tatskaa2 001.JPG

Tuli tänää otettua eka kuva. Otin kuvan kämmenselkään eikä se sattunut juuri lainkaan vaikka kaikki pelotteli et tekee kipiää ottaa tuohon. :D Mutta oli mulla kysymyskin.

Aikamoista. Eka kuva ja kämmenselkään. :rolleyes:

Aikamoista. Eka kuva ja kämmenselkään. :rolleyes:

Mullakin tuli eka kuva samaan kohtaan. Tatskaaja pisti miettimisaikaa 2kk ja mieli ei muuttunut. Nyt on kuvaa rystysistä epäkkääseen ja lisää pitää saada :)
TOSIN jos nyt pitäis valita nin juuri tuon ekan kuvan heivaisin pois jos saisin valita, mutta tavallaan tuohon liittyy niin paljon juttuja, että en taas toisaalta...

^^ on se tietenkin hippasen näkyvällä paikalla, ja jos miettii vaikka työskentelyä asiakaspalvelualalla, niin ei hyvä( jos ei pidä sitten hanskoja koko aikaa ;) ). Itse jätän kyllä ehdottomasti kämmenet/ranteet/kaula ja pää koskematta. Ei tietenkään muuten kuulu.

^^ on se tietenkin hippasen näkyvällä paikalla, ja jos miettii vaikka työskentelyä asiakaspalvelualalla, niin ei hyvä( jos ei pidä sitten hanskoja koko aikaa ;) ). Itse jätän kyllä ehdottomasti kämmenet/ranteet/kaula ja pää koskematta. Ei tietenkään muuten kuulu.

On ne onneks tollakin alalla asenteet muuttuneet, toki monesti vaikka firmalle ois ihan ok niin silti esim vanhemmat asiakkaat voivat jopa pelästyä :D Mutta paljon näkee kyllä ihan kaupan kassoja kenellä on full sleevet.

Ei tässä itekään tullu paljon kelattua sitä että kesäsin ei paljon lyhythihaisia kauluspaitoja töissä pidetä, mutta se nyt on pieni juttu :P

Kyllähän se tietynlainen tatuoijan etikettin on vähän sellainen ollut, että ei kuvia alle 18v edes vanhempien luvalla, ei kuvia naamaan, kaulaan tai kämmenselkiin/rystysiin ennenkuin niitä kuvia on jo muutenkin aika paljon ja naamaan ei välttämättä sittenkään.

Outoa tatskaajalta, eihän se sille kuulu.

Mun mielestä aika fiksua ja ammattimaista. Onhan niitä taiteilijoita, jotka eivät tee kuvaa jos pitävät kuvaa rumana taikka asiakkaan kehoa rumentavana. Sitten on taas niitä tatuoijia, jotka tekevät työtänsä pelkästään rahasta ja tatuoivat vaikka kullin otsaan jos asiakas pyytää.

Mun mielestä aika fiksua ja ammattimaista. Onhan niitä taiteilijoita, jotka eivät tee kuvaa jos pitävät kuvaa rumana taikka asiakkaan kehoa rumentavana. Sitten on taas niitä tatuoijia, jotka tekevät työtänsä pelkästään rahasta ja tatuoivat vaikka kullin otsaan jos asiakas pyytää.

Typerää tehdä tatuoijan selvästi ruma tai typerä kuva, kun se on sitten "sinun" tekemä aina kun se tatuoinnin omistaja sitä näyttää jollekulle.

Onneks en oo palvelualalla. :D Toi tatuoija kyl sano et se ei yleensä tee näkyville ennenku on kädet täynnä. :rock:

Tästä on hyvä lähtee väkertää koko hihaa. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom