apulus
TheAlphaSquad
Joo, ei ne palkokasvit ole kivoja nenässäEi kiinnosta, ei hivele mun silmää tuo jälki, kysyin lähinnä välttääkseni.
Eikä sit herneitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ei ne palkokasvit ole kivoja nenässäEi kiinnosta, ei hivele mun silmää tuo jälki, kysyin lähinnä välttääkseni.
Eikä sit herneitä.
Reilu neljä tuntia kaiken kaikkiaan meni mukaan lukien tupakka-, vessa- ja hampurilaistauot (joka tuli minun aloitteestani, tuntu että sitä ikävämpi siinä oli makoilla että mitä enemmän maha murisi). Hinnasta päätellen ei palkka juossut koko aikaaEn halu ilkeillä ja ihan kliiniä jälkeähän tuo on, mutta sen verran sanon, että jos tota tehtiin neljä tuntia, niin ei se tatuoija ainakaan nopea ole.
Onko noi sormet tarkoituksella tehty tollaseen mindfuck-tyyliin?
Edit. Eli siis silleen että ei oikein tiedä miten päin sormet/käsi on.
Aloita jatkamalla noita pyrstösulkia, siitä sitten kiepauttaa "köynnöksen" tuonne kyynärtaipeeseen päin... Tuli tuosta kuvasta mieleen yks omaan silmään tosi makee leima mikä on jäänyt pääkoppaan kummittelemaan:Edit2.
Laitanpas nyt tähän omankin idean. Eli mun olisi tarkoitus jatkaa ranteen sisäpuolella olevaa pikkuista lintuani jotenkin. Haluaisin köynnöstä tms., mikä alkaisi linnun alapuolelta ja jatkuisi kyynärtaipeen tienoille asti. En vaan oikein tiedä, miten homma olisi järkevintä toteuttaa. Pelkästään ranteen sisäpuoli vai osittain toisellekin puolelle? Mistä köynnös olisi järkevä aloittaa ja miten lopettaa? Itse en omaa taiteellista silmää ollenkaan, puhumattakaan siitä että osaisin piirtää...
Tässä vielä (huono) kuva linnusta. Vähän ehkä vääristyneen näköinen huonolla kameralla ja kuvakulmalla (eikä mun käsi ole oikeasti noin läski!)
Aloita jatkamalla noita pyrstösulkia, siitä sitten kiepauttaa "köynnöksen" tuonne kyynärtaipeeseen päin... Tuli tuosta kuvasta mieleen yks omaan silmään tosi makee leima mikä on jäänyt pääkoppaan kummittelemaan:
http://www.supernaturalwiki.com/images/thumb/c/c3/IMG_3647(3).JPG/800px-IMG_3647(3).JPG
En tiiä miks mutta musta toi on helvetin hieno!
Borderlands tuttu peli?
Entä onko kellään tullu oikeasti semmoista tilannetta että on kasvanut helvetisti siitä ku otti tatuoinnin (nimenomaan selkään)? Koska minä olen päättänyt kasvavani vielä ainakin 30kg tästä :D
Jollekki pahikselle se käsi kuuluu tosiaan ja ei kurota kohti aurinkoa eikä kuuta vaikka tuossa noita "valonsäteitä" onkin Hyvä arvaus kuitenki mutta ei sitä kukaan voi edes tietää että mitä kohti se käsi kurottelee nii en minä kellekkää joudu vippiä hommaamaan :DKäsi kuuluu jollekkin ihmissudelle tai vampyyrille? Kurottaa kohti aurinkoa tai kuuta joka pilkistää pilvien välistä? Menikö ihan pieleen:D
Joo no, saahan sitä korjailtua sitte jos niin käyMulla ei oo selässä mutta olkapäässä on ja se näyttää aika koomiselta nykyään kun painoo on tullu yli 40 kiloo kuvan otosta :D Kyllä sen kuvan venyminen varmaan sullakin on edessä:D
Siinä on epäselvä kuva mörön oikeasta puolesta
MissEvilEven esiinnnostamat pointit oli kyllä mullakin heti ekana mielessä. Helposti tommonen WW2 sleeve tuo mieleen Natsisympatiat ja kiitospaidat ja muutenkin kyllä ainakin omassa mielikuvituksessa on aika hankala kuvitella tommosta aihetta vääntyvän mitenkään naiselliseen muotoon. Joku sota-aihenen sleeve jollain naikkosella pistäis ainakin itteeni kovasti mietityttämään, eli mistä ois kyse. Eli ehdottomasi mielenkiintoinen ja hyväkin idea, mutta omasta mielestäni ei sitten kande ihmetellä ihmisten reaktoita jne.
Eli pitää mielestäni jossain määrin ymmärtää ettei kaikki välttämättä ymmärrä.
En hae ideoita ku suunnitelmat ollu valmiina jo pitkään Ei ole avain, ihan turhaan sitä kukaan yrittää arvailla ku ei siinä kuitenkaa kukaan onnistu :D Sanotaan nyt että joku symboli se on.apulus. Käsi hamuaa avainta. Vai onks tää nyt sillee et haet ideoit näist veikkauksist.
En hae ideoita ku suunnitelmat ollu valmiina jo pitkään Ei ole avain, ihan turhaan sitä kukaan yrittää arvailla ku ei siinä kuitenkaa kukaan onnistu :D Sanotaan nyt että joku symboli se on.
No ei oo kumpikaan mutta jälkimmäinen meni jo kyllä lähelle, pentagrammi on nimittäin osa sitä symbolia Nyt on kyllä tullu jo sen verran vinkkiä että enää ei kyllä vippiä tuu sille joka arvaa, joku nimittäin varmasti on kyseiseen symboliin netissä/telkkarissa törmännytNo kerro nyt perkele. Kelttiristi? Pentagrammi? Siinä mun veikkaukset. Väitän että eka.