Tatskat

MissEvilEven esiinnnostamat pointit oli kyllä mullakin heti ekana mielessä. Helposti tommonen WW2 sleeve tuo mieleen Natsisympatiat ja kiitospaidat ja muutenkin kyllä ainakin omassa mielikuvituksessa on aika hankala kuvitella tommosta aihetta vääntyvän mitenkään naiselliseen muotoon. Joku sota-aihenen sleeve jollain naikkosella pistäis ainakin itteeni kovasti mietityttämään, eli mistä ois kyse. Eli ehdottomasi mielenkiintoinen ja hyväkin idea, mutta omasta mielestäni ei sitten kande ihmetellä ihmisten reaktoita jne.

Eli pitää mielestäni jossain määrin ymmärtää ettei kaikki välttämättä ymmärrä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
selässä susi, rintalastassa lepakko, oikeassa kädessä 13pääkalloa allekkain(melkein olkapäästä - ranteeseen asti) sekä alimpien kallojen vieressä rotta... Lisää tulee..... lisää tulee ;)

creativeboobtattoodi5.jpg

^ Tosta nyt on jo aikaa eli en tarkalleen muista. Vissiin kolmessa sessiossa tehtiin ja aikaa tais mennä semmonen 4-6 tuntia per setti...

Tässä arponut ekaa tatskaa, kuvan koko ideakin olis aikalailla valmis. Kuva on vaan aika iso että ei ole vielä riittänyt kantti varata aikaa ja en vielä ole päättänyt kuvan tekijää. Jos mulle joku kuvaa hakkaa, niin ollaan valmiita maksamaan parhaasta mahdollisesta jäljestä. Harmi kun ei ole karppimiehen numeroa...

Mistä keksitte ideanne yleensä noihin tatuointeihin kun itsellä tosi vaikee päättää ja keksiä? Ensimmäinen kuva tulee selkään tammikuussa siitä kuva joku pari sivua taaksepäin ja toinenkin kuva on jo suurinpiirtein tiedossa ja varaan ajankin kun näkee millanen selästä tulee mut sit ei tiedä, vois jo vähän valmiiksi suunnitella. Mistä keksit Someday ottaa juuri tuollaisen tatskan ja paljon tuli koko setti maksaa?

Nyt olis ensimmäinen sessio ohi :) Kaikki ääriviivat tehtiin ja suurin osa kuvasta täytettiin sisärannetta lukuunottamatta.
Tatuoimista oli joku 2-3 tuntia plus kuvan suunnittelu. Pari tuntia kuulemma ni on valmis. Ja muutin hiukka mieltäni tuosta alkuperäsestä suunnitelmasta ja annoin taiteilijalle vapaat kädet :b
Kuolemansynneistä tulikin kuolema :D Kuvan paan kö homma on valmis :)

600 euroa pelkästä ranteen sisäpuolesta?

Torstaina lähtö Miamiin ja kyselin Chris Carverilta tatskaa olkapäähän, aiheena koiran pää ja koko tällaisen narun olkapää, eli jotain 10x7cm, mustavalkoisena. Hinta olisi ollut 2000-2500USD. Taitaa jäädä ottamatta. Jonkun muun (paitsi Ami jne) tekemänä samassa puljussa olisi luokkaa 800USD.

Kannattaako edes teettää tuolla vai hoitaa homma ihan kotimaassa? Ihan asiallisia työnäytteitä tuolla lovehatetattoos - sivuilla kyllä löytyy. Kyseessä siis ensimmäinen tatskani jonka aiheena vuosia sitten kuollut upea koirani.

Jos tuolla Miamissa teettäisi, niin varmaan esim. toiseksi viimeinen päivä ennen lentoa kotiin olisi paras? Ja hoito ilman rasvaa?

Mistä keksitte ideanne yleensä noihin tatuointeihin kun itsellä tosi vaikee päättää ja keksiä? Ensimmäinen kuva tulee selkään tammikuussa siitä kuva joku pari sivua taaksepäin ja toinenkin kuva on jo suurinpiirtein tiedossa ja varaan ajankin kun näkee millanen selästä tulee mut sit ei tiedä, vois jo vähän valmiiksi suunnitella. Mistä keksit Someday ottaa juuri tuollaisen tatskan ja paljon tuli koko setti maksaa?

Idea tohon tuli siitä kun on toisessa kädessä se lohikäärme+samurai kombo, niin jotain vastaavaa japsikuvaa himoitsin lisää. Sitten vaan tatuoijalle ideaa, että jos zombiegeishan tökkäis tohon toiseen käteen, ja kun on tarpeeksi hyvä artisti niin yleensä se pelkkä idea riittää ja sitten se piirtää siitä paremman kun olis ikinä osannut kuvitella :D Tonnin verran tais tohon palaa euroja... Täällä siis on nämä mun hommelit duunattu: http://www.zombietattoo.fi/index2.html

Itse sain ideaa eräästä TV-sarjasta. Mielikuvituksella sitten loput, itse keksin jotain ja tatuoijalla oli kans hyvä idea.. Sunnuntaina pitäis noin neljäksi tunniksi mennä viilleltäväksi ja pari sataa siinä köyhdyn :) Odotus on kohta ohi!

Paljonko yleensä pitää köyhtyä selkään tulevasta tatuoinnista, joka tulee kokonaan yhdellä värillä ja jonka tekemiseen kuluu noin neljä tuntia?

Itse sain ideaa eräästä TV-sarjasta. Mielikuvituksella sitten loput, itse keksin jotain ja tatuoijalla oli kans hyvä idea.. Sunnuntaina pitäis noin neljäksi tunniksi mennä viilleltäväksi ja pari sataa siinä köyhdyn :) Odotus on kohta ohi!

Paljonko yleensä pitää köyhtyä selkään tulevasta tatuoinnista, joka tulee kokonaan yhdellä värillä ja jonka tekemiseen kuluu noin neljä tuntia?

Riippuu paljon kuka tekee sen ja missä.Mulla on 4 ja muutamassa paikassa on tullut käytyä.Hintaerot isoja mutta niin myös laatu.Joku pyytäis ehkä 300,- , toinen ns parempi ehkä 600,-

Joo. Tämä on mun tuttu joka tekee (kuitenkin ns. ammattilainen, liikekin on pystyssä) niin arvioi hinnaksi n. 200e ku aiko antaa hyvät alennukset :)

Mites muuten, lähtisittekö itse baariin samana päivänä ku otatte tatuoinnin? Ts. pitääkö sitä "hoitaa" sen verran tiheästi/välttää paidan hankaamista että kannattaa jättää baarireissu väliin? Ku kavereitten kans vähä suunniteltiin että loman alkamisen kunniaksi vois ehkä radalle lähteä viikonloppuna mutta ei krapulassa kuitenkaa huvittais viilleltäväksi mennä.. Tyhmä kysymys varmasti :D

Aikasemminkin ollu juttua tosta krapulassa menemisestä, eli sun veri on ohuempaa kun olet krapulassa/päissään ja vaikeuttaa kuvan tekoa koska verta puskee normaalia enemmän pihalle (Näin ainakin itse muistelen
Kun kuva on otettu niin en ainakaa sen jälkee näe mitään syytä etteikö baarissa vois kipasta.

Henk koht voisin veikata että krapulassa saattaa olla vittumaista istua ottamassa leimaa. Pahimmillaan ei tiedä miten päin ois ni ei varmasti ole mukavaa. Jälkeenpäin tietty saattas olla jopa mukavan rentouttavaa käydä bissellä tahi parilla, kunhan ei kunnon kaatokännejä vedä ja tuu sit kaikkien pusikkojen kautta kotiin. :rolleyes:

Mä en ikinä ees kehtais mennä krapulassa tatuoitavaksi, enkä usko että se kovin kivaa sille tekijällekään on. Se nyt vaan tuntuis jotenkin nololta istua siinä kohmeessa kun toinen tikkaa sua vakavissaan. Kyllä mä sen verran kuitenkin arvostan sitä tekemisen hetkeä, että oon mieluummin ihan selvin päin ja vasta jälkikäteen juhlistan (vaikka sitä uutta leimaa). :)

Seuraava aika muuten 12.1. ja silloin tulee kuvaa ja tekstiä selkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom