Tatskat

Hyvä bändi mutta ei, ei liity musiikkiin millään tavalla se kuva... Joko te kohta kyllästytte, laitan sitte kuvaa ku se on valmis nii sitte ku ootte sen symbolin nähny nii saatte arvuutella että mikä helvetti toi oikein on :)

Kuulostas jotenkin maltanristiltä jos kerran uudempi symboli.yms

Ja jos nyt vielä muutakin sisältöä kun arvuuttelua ettei Missevileye hermostu niin älä nyt perkele mene saunomaan sen kanssa pariin viikkoon.. Lisäks toi on ihan dorkaa treenata tuoreen kuvan kanssa kun sulla on periaatteessa avohaava siinä, ja joskus voi myös tulehtua hiestä ja esim jostain somalinspermasta mitä siellä salin penkeillä voi olla. :D

Sen kerran kun lähetään jotain ihoon hakkaamaan niin jokanen varmasti jaksaa levätä sen 1.5-2 viikkoa minkä se kuva vaatii, sitten kun viimesetkin ruvet tai ainakin ne mustat töhnät siitä kuvan päältä on lähteny eikä kutita niin ei kun hanaa vaan. Itse ison käsikuvani kanssa lepäsin 2 viikkoa muistaakseni, ja lepään jatkonkin kohdalla. Syyt ovat tuo hikoilu ja bakteerijutut, vaikka ois kuin selässä niin ei se kuva siitäkään tykkää että hikeä pukkaa läpi. Peruasioita enkä ymmärrä miks näistä on aina niin monta eri tarinaa että joo mene vaan seuraavana päivänä salille :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tribaalin päivitys

Tässäpä vanhan tribaalini tuunaus sekä olkapäiden tatskat (alunperin tammikuulta 2009), joihin lisättiin myös väriä, kun kovin huonosti pysyivät värit enkä ollut sävyynkään niin tyytyväinen.. Vasemmalla siis uusi kuva, vanha vuodelta 2006, jolloin kuva oli huomattavasti terävämpi kuin mitä se oli nyt marraskuussa kun tikattiin lisää väriä. Pahoitteluni, että olkapäiden kuvat on pikkasen epätarkat.

Tribaali12010.jpgVanha tatska pieni2006.jpgAnimuspieni2010.jpgCorpuspieni2010.jpg

Kuulostas jotenkin maltanristiltä jos kerran uudempi symboli.yms

Ja jos nyt vielä muutakin sisältöä kun arvuuttelua ettei Missevileye hermostu niin älä nyt perkele mene saunomaan sen kanssa pariin viikkoon.. Lisäks toi on ihan dorkaa treenata tuoreen kuvan kanssa kun sulla on periaatteessa avohaava siinä, ja joskus voi myös tulehtua hiestä ja esim jostain somalinspermasta mitä siellä salin penkeillä voi olla. :D

Sen kerran kun lähetään jotain ihoon hakkaamaan niin jokanen varmasti jaksaa levätä sen 1.5-2 viikkoa minkä se kuva vaatii, sitten kun viimesetkin ruvet tai ainakin ne mustat töhnät siitä kuvan päältä on lähteny eikä kutita niin ei kun hanaa vaan. Itse ison käsikuvani kanssa lepäsin 2 viikkoa muistaakseni, ja lepään jatkonkin kohdalla. Syyt ovat tuo hikoilu ja bakteerijutut, vaikka ois kuin selässä niin ei se kuva siitäkään tykkää että hikeä pukkaa läpi. Peruasioita enkä ymmärrä miks näistä on aina niin monta eri tarinaa että joo mene vaan seuraavana päivänä salille :D
Joo, en minä aio muutamaan viikkoon saunoa ja treenissäki tosiaan jätän pois semmoset liikkeet missä selkä hankaa johonki ja nyt ekan viikon pidän totaalitaukoa ja senkin jälkeen vältän hikoilua..

Missähän vaiheessa sitä rupea tulee yleensä tuohon kuvan päälle? Mulla ei oo kyllä vielä tullu eikä oo yhtään kipeä/ei kutita..

On kyllä aika kaukaa haettua joku 1.5-2vkon lepo... Omalla kohdalla kävi silleen että tehtiin 6 lauantaina peräkkäin, ja eipä tuota kiinnostanu olla treenamatta. Aina olin maanantaina salilla. Vältin turhaa hikoilua. Maanantain reenit kevyesti, mutta muuten kovaa. Alussa panikoin samalla tavalla ja välttelin reeniä viikon, mut jokainen tekee miten parhaaks näkee. Jos varman päälle haluu ottaa ja tehdään tatska yhdessä erässä niin eihän siinä sit mitään :)

Saunassakin voi ihan hyvin käydä. Jos haluaa oikein varman päälle vetäistä, niin kiskaisee päälle pari senttiä rasvaa ja huuhtelee ne sitten suihkussa pois.

^ Tai esim. kietasee kosteen pyyhkeen siihen ympärille. Ite kyllä en henk.koht. lähtis riskeeraamaan millään tapaa ennen kun on viimesetkin ruvet lähteneet.

Joo, en minä aio muutamaan viikkoon saunoa ja treenissäki tosiaan jätän pois semmoset liikkeet missä selkä hankaa johonki ja nyt ekan viikon pidän totaalitaukoa ja senkin jälkeen vältän hikoilua..

Missähän vaiheessa sitä rupea tulee yleensä tuohon kuvan päälle? Mulla ei oo kyllä vielä tullu eikä oo yhtään kipeä/ei kutita..

Kantsii, kyllähän nykyään puhutaan paljon rasvattomasta hoitamisesta ja ettei saa liikaa hoitaa, mutta jokanen ammattitatuoija keneltä kysyin saako treenata, sanoi että minimi viikko mieluiten kaks lepoa..Tosin oma olkapääni/käteni oli niin kipeä 9 tunnin tikkaamisen jäljiltä että sitä ei voinut noin neljään päivään kunnolla liikuttaa.. :)

On se mullekin ongelma olla viikko reenaamatta, en yleensä meinaan ole yli paria päivää levossa, siksi tätä kysyinkin asiantuntijoilta. Ne jotka väittää että 1.5 viikon lepo on kaukaa haettua, ottaa varmaan jotain snadeja tribaaleja tai kiinalaisia merkkejä. Parhaammassa tapauksessa kun ison kuvan jäljiltä muutenkin nostaa kuumeen pintaan, ei tuu mieleen treenata tai saunoa. Ja mikä siinä on niin ongelma ottaa varman päälle jos on hakannut juuri tonnilla ihoaan.. Mutta meitä on moneen junaan..

Rupea ei välttämättä hyvällä hoidolla tule ollenkaan, multa ainakin vain irtosi sitä kuollutta nahkaa ja väriä eikä tullut mitään rupea. Viikossa oli kaikki kumimainen skeida irronnut ja uusi iho tuntui hyvin ohulta. Hyvin hoidan edelleen värjättyä ihoa eli ainoa asia jota rasvaan naaman lisäksi suihkun jälkeen.yms

On kyllä aika kaukaa haettua joku 1.5-2vkon lepo... Omalla kohdalla kävi silleen että tehtiin 6 lauantaina peräkkäin, ja eipä tuota kiinnostanu olla treenamatta. Aina olin maanantaina salilla. Vältin turhaa hikoilua. Maanantain reenit kevyesti, mutta muuten kovaa. Alussa panikoin samalla tavalla ja välttelin reeniä viikon, mut jokainen tekee miten parhaaks näkee. Jos varman päälle haluu ottaa ja tehdään tatska yhdessä erässä niin eihän siinä sit mitään :)

Tähän piti vielä kommentoida että tekeekö joku ammattilainen edes viikon välein samaa kuvaa?? Yleensähän sen annetaan parantua se min kolme viikkoa ennen seuraavaa sessiota.
Minkälainen ja kokonen kuva toi on?

Tähän piti vielä kommentoida että tekeekö joku ammattilainen edes viikon välein samaa kuvaa??

Mulle teki (ammattilainen) fullsleevea niin että ensin 3 tuntia ääriviivoja ja seuraavana päivänä 3 tuntia väritystä. Oli ehkä yhtä helvettiä se toinen päivä. Silloin se kuva on kipeimmillään ja sitten kun alettiin seuraavana päivänä sitä samaa kohtaa värittämään -> joka kerta ku se pyyhki paperilla ylijäämä värejä pois = saatanallinen tuska. En ikinä enää suostu tollaseen. Vähintään viikon tauko jos samaa kohtaa pitää runttaa useaan kertaan.

Tähän piti vielä kommentoida että tekeekö joku ammattilainen edes viikon välein samaa kuvaa?? Yleensähän sen annetaan parantua se min kolme viikkoa ennen seuraavaa sessiota.
Minkälainen ja kokonen kuva toi on?

Rinnasta ranteeseen mukaanlukien koko olkapää lähes kaulaan asti. Ja tehtiin pala kerrallaan alhaalta ylöspäin. Eli ei tehty kerralla rajoja ja sitten vasta väritetty vaan mentiin pala palalta et pysty tekemään viikon välein, eli samaa kohtaa ei tatuoitu kun maksimissaan 3vkon päästä. Omasta mielestä tää tyyli on paljon parempi kun vetää rajat kerralla. Pystyy muokkaa sitä ideaa vielä prosessin aikana eikä näytä pelkiltä rajoilta vaan se kokonaisuus rakentuu pikkuhiljaa.

Itellä ei ole myös tullut ikinä rupea. Kuollut iho tai sellainen ohut kelmu kuoriutuu pois kyllä aika nopeasti. Kyllä itekkin varsinaista hikoilua välttäsin, mutta eipä tuolla salilla nyt järjettömästi hiki valu. Ite kysyin kanssa tuota treenaushommaa ja sain parilta tatskaajalta vastaukseks, että kunhan se ei hankaa pahasti mihinkään ja huolehtii hygieniasta niin ei pitäs olla kyllä kauheeta vaikutusta. Ja ei vaikuttanut kyllä lopputulokseen. Ja itellä on siis monta tatuointia ja kyllä jotkut hoito-ohjeet on pahasti liioiteltuja. Saunassakin oon käyny heti kun se kuollut iho lähteny pois.

Mutta niinkuin sanoit jokainen tavallaan. En aio jatkossakaan olla treenamatta tatuoinnin takia.

Mulle teki (ammattilainen) fullsleevea niin että ensin 3 tuntia ääriviivoja ja seuraavana päivänä 3 tuntia väritystä. Oli ehkä yhtä helvettiä se toinen päivä. Silloin se kuva on kipeimmillään ja sitten kun alettiin seuraavana päivänä sitä samaa kohtaa värittämään -> joka kerta ku se pyyhki paperilla ylijäämä värejä pois = saatanallinen tuska. En ikinä enää suostu tollaseen. Vähintään viikon tauko jos samaa kohtaa pitää runttaa useaan kertaan.

Joo, ei tollaseen edes suostu kaikki täällä suomessa koska se kuva on seuraavana päivänä niin tolkuttoman arka.. Itelle on tehty kerralla kuvaa ja kyllä loppuvaiheessa se pyyhkiminenkin on yhtä tuskaa.. Seuraavaksi jatketaan kyllä istunto ja 2-3 viikkoa väliä menetelmällä.

Tämän hetkistä projektia tehdään viikon (ja pari kertaa jopa alle viikon), sekä kahden viikon välein. Luultavasti silti mennee lähemmäs kesää ennenkuin on valmista.

Tässäpä vanhan tribaalini tuunaus sekä olkapäiden tatskat (alunperin tammikuulta 2009), joihin lisättiin myös väriä, kun kovin huonosti pysyivät värit enkä ollut sävyynkään niin tyytyväinen.. Vasemmalla siis uusi kuva, vanha vuodelta 2006, jolloin kuva oli huomattavasti terävämpi kuin mitä se oli nyt marraskuussa kun tikattiin lisää väriä. Pahoitteluni, että olkapäiden kuvat on pikkasen epätarkat.

Älä nyt palkokasveja imase mutta onko tossa pelkästään kameran kuva epätarkka kun en saa mitään selvää mitä olkapään kuvissa lukee? Kuka nää on tehny??

Älä nyt palkokasveja imase mutta onko tossa pelkästään kameran kuva epätarkka kun en saa mitään selvää mitä olkapään kuvissa lukee? Kuka nää on tehny??

Kuvat ovat epätarkkoja mutta teksteistä on myös vaikea saada selvää muutenkin. :) Tatuoija oli kokematon (pulju ei ole enää pystyssä edes, Sister's Ink jklssä) ja varmaan eri artisti olisi toteuttanut tekstit eri tavalla/eri fontilla sekä olisi monet jutut osannu arvioida paremmin. Nyt kun en ole enää köyhä opiskelija, niin voin paremmin valita tatskaajankin, ajattelin kuitenkin ettei tekstejä niin vaikea ole tehdä. Valitsin kuitenkin tuon tekstin tyylin itse, koska pidän tuosta koristeellisuudesta. Siitäkin huolimatta, ettei kukaan yleensä saa mitään selvää siitä, mitä niissä lukee. :D Toisessa siis animus ja toisessa corpus. Itse kyllä kirjaimet hahmotan ihan vaivatta, johtunee siitä kun tiedän mitä niissä lukee.

Selän tribaali on peruja ajalta kun olin nuori ja hölmö 18-vuotias. :D Onneksi se on nyt makeasti toteutettu. Paljon rajoituksia tuotti vanha kuva, joka ei edes ollut kovin hyvin tehty. :)

Tossa on noi meikän punaset boobsit ekan session jälkeen eli jokunen viikko sitten. 5.1 olis sitten toka sessio neljästä. On kyllä paska paikka kun joka kohasta tuntuu kun viillettäis mattoveitsellä :urjo:
Untitled-1.jpg

Kuvat ovat epätarkkoja mutta teksteistä on myös vaikea saada selvää muutenkin. :) Tatuoija oli kokematon (pulju ei ole enää pystyssä edes, Sister's Ink jklssä) ja varmaan eri artisti olisi toteuttanut tekstit eri tavalla/eri fontilla sekä olisi monet jutut osannu arvioida paremmin. Nyt kun en ole enää köyhä opiskelija, niin voin paremmin valita tatskaajankin, ajattelin kuitenkin ettei tekstejä niin vaikea ole tehdä. Valitsin kuitenkin tuon tekstin tyylin itse, koska pidän tuosta koristeellisuudesta. Siitäkin huolimatta, ettei kukaan yleensä saa mitään selvää siitä, mitä niissä lukee. :D Toisessa siis animus ja toisessa corpus. Itse kyllä kirjaimet hahmotan ihan vaivatta, johtunee siitä kun tiedän mitä niissä lukee.

Selän tribaali on peruja ajalta kun olin nuori ja hölmö 18-vuotias. :D Onneksi se on nyt makeasti toteutettu. Paljon rajoituksia tuotti vanha kuva, joka ei edes ollut kovin hyvin tehty. :)

Jotain tällästä kävikin mielessä :) Fonttihan on sinäänsä ihan jees mutta toteutus vaan ontuu. Saahan nykyään toki rahalla hienoja peitetatutointeja jos se harmittaa joskus. Eihän toi silti paha ole kun kattoo näitä ketkä antaa kaverinsa tehdä olkkarissa.

Tuli tahkottua ketju sivulta 80 tänne asti,meni pari iltaaa mukavasti :rolleyes: Elikkäs tossa viime kesänä rupesin kattelemaan tatuointeja ja nyt on teema/idea varma. Tarkotus ois hakata sellanen karhunkäpälä tribaalin muodossa tohon oikeeseen olkapäähän. Netistä löyty hyvä "runko" kuvalle,eli periatteessa se mitä haen mutta sitä tietenkin muokataan. Tarkotus on että kuvasta tulee selkeä,eli sitä ei tarvii tulla kattomaan naamakiinni että tajuaa mitä ne koukerot siinä on. Ajankohta jolloin vien ruhoni leimattavaksi on aikaisintaan tossa ens syksyllä. Aina kun kävelen peilin ohi tulee katsottua olkapäähän ja mietittyä jos siinä kuva olisi,ja kyllähän se mukavalta tuntuis. Ajatus miksi kuvan otan,on tietenkin että omaansilmään helvetin hieno,mutta kuvan idea/teema yms lähti taas rakkaudesta luontoon. Olen alle kouluikäisetä kulkenut mukana mettällä, aina tykännyt samoilla yksin mettissä ja ulkona,harrastan luonnossa ja teen töitä metsässä. Mikä siis olisikaan parempi "perustelu/tarina" kuvalle. Ikäähän tosiaan on 17,mutta vaikka kuvan luvalla saisin,niin otan kuvan mielummin kun on se maagiset 18 mittarissa. Ja mielestäni parempi että nyt rielu vuodenpäivät sulattelen ja mietin asiaa,niin ei tule mitään hätiköityjä hörhöilyjä. Tulipahan vuodatettua. Kiitos ja anteeksi.

Back
Ylös Bottom