Tatskat

Viimeisimmän kuvan tekijä sanoi ettei kannata ainakaan mitään perslärvejä vetää kuvan teon jälkeen, koska kiihtyvä pintaverenkierto saattaa sotkea kuvaa. Tatuointi on periaatteessa avohaava, joka rupeaa vuotamaan verta enemmän jos verta ohennetaan reilusti ennenkuin haava on edes jotenkin parantunut.

Baarissa aikoinaan joku juoppolalli sammui pöytään ja kolautti otsansa tuhkakupin reunaan. Pieni haava otsassa mutta vuoti verta suunnilleen ämpärillisen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedä sitten kannattaisiko laittaa tänne vai tonne "Tyhmät kysymykset"-ketjuun, mut meneehän se tässäkin. Elikkäs kun 25.-27.3 on seuraavat Helsingin tatuointi-messut ja en ole siellä koskaan ennen ollut ja olen pitkään himoinnut seuraavaa leimaa niin miten se onnistuu tuolla messuilla? Pitääkö artistilta varata aika vai onko siellä vapaita tuoleja/aikoja?

Käsittääkseni jotkut buukkaa aikoja etukäteen ja toiset taas vasta sitten paikanpäällä.

Täällä on ainakin Hexa ja DU:n Markus jo ilmoitellut ottavansa aikavarauksia vastaan: http://www.wormz.org/symbioosi/index.php?board=1.0

Ehkä kandee kattella Inkin sivuilta noita artistien sivuja ja etsiä semmonen jonka tyyli miellyttää ja ottaa myspacen/sähköpostin/puhelimen kautta jo etukäteen yhteyttä.
Kai sekin jotain auttaa, että menee messuille heti niiden auettua.

Perjantaina pitäis käydä ottaas toisen olkavarren sisäpuolelle inkkiä. Paikkana Twilight ink Vaasassa. Pelkkää positiivista palautetta kuullut mestasta ja kotisivun galleriassakin varsin hienoja teoksia.

Mites jengillä kokemusta tuosta olkavarren sisäpuolesta, onko kivulias spotti? Hinnaksi olen itse arvioinut noin 300e (kuvan koko suunnilleen 12cm*5cm), menenkö pahasti metsään?

63674_1583519384932_1144149021_31556616_6114541_n.jpg

Siinä on epäselvä kuva mörön oikeasta puolesta :)

Mites jengillä kokemusta tuosta olkavarren sisäpuolesta, onko kivulias spotti?

Joillakin ei, mulla kyllä oli. Parin ekan viivan jälkeen olin jatkuvasti valmis tinttasemaan tekijää. Sanoinkin sen sille. Kyllähän se on arka paikka ja etenkin jos useaan kertaan hinkataan, niin voin lyödä melkein vetoa että hymy hyytyy. :D

Joillakin ei, mulla kyllä oli. Parin ekan viivan jälkeen olin jatkuvasti valmis tinttasemaan tekijää. Sanoinkin sen sille. Kyllähän se on arka paikka ja etenkin jos useaan kertaan hinkataan, niin voin lyödä melkein vetoa että hymy hyytyy. :D

Ou yess.. ;)
Piirrokset kun oli piirretty, huokasin helpotuksesta ja sit alkoi varjostus.. :D

Tiedä sitten kannattaisiko laittaa tänne vai tonne "Tyhmät kysymykset"-ketjuun, mut meneehän se tässäkin. Elikkäs kun 25.-27.3 on seuraavat Helsingin tatuointi-messut ja en ole siellä koskaan ennen ollut ja olen pitkään himoinnut seuraavaa leimaa niin miten se onnistuu tuolla messuilla? Pitääkö artistilta varata aika vai onko siellä vapaita tuoleja/aikoja?
- edottomasti kantsii ottaa tekijään yhteyttä hyvissä ajoin. kyllähän siellä voi joltakin saada jonkun roiskeen ihan walk- in periaateellakin, mutta tuleeko siitä sitten ihan loppuunasti mietitty kuva...kokeneella tekijällä kun saattaa olla normi- oloissa tapana tehdä muutoksia asiakkaan tuomaan luonnokseen tai piostää se ihan kokonaan uusiks, ei siinä härdellissä varmaan saa ihan samaa palvelua.

Perjantaina pitäis käydä ottaas toisen olkavarren sisäpuolelle inkkiä. Paikkana Twilight ink Vaasassa. Pelkkää positiivista palautetta kuullut mestasta ja kotisivun galleriassakin varsin hienoja teoksia.

Mites jengillä kokemusta tuosta olkavarren sisäpuolesta, onko kivulias spotti? Hinnaksi olen itse arvioinut noin 300e (kuvan koko suunnilleen 12cm*5cm), menenkö pahasti metsään?
Eilen hakattiin noin 4,5 tuntia. Viimeinen tunti oli hieman irvistystä jo ilmassa kun varjosteltiin ja väriteltiin. Harvoin kuulemma hakkaa noin kainalokuoppaan... ;)
Omasta mielestä tuli hieno kuva ja oon tyytyväinen. Hinta-arviokin natsas kohdilleen ja loppusumma oli 350e.
Kuva tänne joskus kun on vähän parantunut, tällä hetkellä aika punainen ja kosketusarka.

Nyt tuli käytyä leima ottamassa.. Ei tullutkaan yhdellä kertaa valmiiksi mutta onneks jo ens kuussa saa tehtyä loppuun :) Hieno on kyllä tähän mennessä vaikka pahahan siitä vielä on sanoa ku aivan punanen ku iho on niin arkana..

Neljää tai viittä erilaista neulaa käytti, jotku ei sattunu yhtään ja jotku taas tuntu tosi vittumaisilta.. Reilu neljä tuntia ku siellä olin nii ekat kolme tuntia meni ihan rattosasti mutta viimenen tunti oli aika perseestä, varjostusta oli sillon jäljellä :) Mutta vähemmän se sattu ku kuvittelin ja ei se kipu sentään sietämätöntä ollut.. Ei tuolla kuitenkaan huvikseen makoilisi. Ei pitäny huutaa vaikka lopussa piti jo vähän leukoja purra yhteen :D Verta ei kuulemma vuotanut juurikaan..

Vois illemmalla viskata tänne jonku kuvan suihkussa käynnin jälkeen..

http://www.aijaa.com/v.php?i=7200007.jpg Tässäpä se ois :)

Miten kauan ootte muuten ollu saunomatta kuvan oton jälkeen? Tatuoija sano että kannattais se kolme viikkoa ainakin olla.. Kiva ku varmaan just sit kolmen viikon päästä tehdään loppuun tuo kuva nii sitte taas toiset kolme viikkoa saunomatta :D

Sano kyllä että voi bodailla jo muutaman päivän jälkeen mutta kannattaa välttää semmosia liikkeitä missä selkä hankautuu jotaki vasten eli taitaa käsipainopunnerrukset, prässit, hackit ym. kivat jäädä pois vähäksi aikaa..

mielenkiintoinen ja siisti tatska! liittyykö tohon tatskaan joku tarina?

Tänks :)

En nyt tiedä että voiko sitä tarinaksi sanoa mutta kyllä siihen jotain liittyy :) Mutta se "tärkein" tuosta siis vielä puuttuu, eli juttu mitä kohti tuo käsi kurottaa.. Tilaan vipit sille joka arvaa _tarkalleen_ että mikä se on!

Joskus intin jälkeen luultavasti tulee vielä lisää jatkoa tuolle, eli käsivarsi ja naisen pää, saa nähä että riittääkö tuo pienoinen selkä siihen vai pitääkö jatkaa perseeseen ja reisiin asti :D

Missäs paikassa tuollaista jälkeä tehdään?
Oulussa eräs tuore alan yrittäjä, tai no, pari vuotta jo tehnyt tatuointeja mutta vasta muutama viikko sitten laitto liikkeen pystyyn :) Eipä taida liikkeellä olla vielä edes varsinaista nimeä mutta jos kiinnostaa nii voin laittaa YV:llä tietoa.. Tuttu tatuoija nii halvallaki pääsin ja tähän asti ainaki olen tosi tyytyväinen, vaikka vasta muutaman viikon päästä kai sen näkee että mimmoinen toi oikeasti on :D

Suositut

Back
Ylös Bottom