Tatskat

^ Joo Zombie Tattoossa kyllä! Toi tuli haukkarin sisäpintaan täydentämään tätä hihaa:
IMG_2339.jpg

Vittu että osaskin sattua! Tuntuu että mitä enemmän tulee kuvaa sitä nössömmäks tulee ite ton kivun suhteen..:)

Aivan perhanan upea! Hitto et itekin tekis mieli ottaa full sleeve mutta työjutut ei oikein anna periksi. Jossain vaiheessa ehkä lopetan tän pelleilyn ja otan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan perhanan upea! Hitto et itekin tekis mieli ottaa full sleeve mutta työjutut ei oikein anna periksi. Jossain vaiheessa ehkä lopetan tän pelleilyn ja otan :)

vitun posket anna paukkua vain. itekki mietin että miten voin ottaa koko hihan kun on tuo työ, mutta ei sielä ole kukaan vinoon kattonu saatikaan puhunu muuta kuin positiivisessa mielessä. onhan nuita tatuointeja jo linnanjuhlissaki esillä. vaikea kuvitella semmosta työtä mihin normaali tatsoilla olis vaikutusta. on toki tatsoja mitä ei kannatais esitellä missään:)

^ Joo Zombie Tattoossa kyllä! Toi tuli haukkarin sisäpintaan täydentämään tätä hihaa:
IMG_2339.jpg

Vittu että osaskin sattua! Tuntuu että mitä enemmän tulee kuvaa sitä nössömmäks tulee ite ton kivun suhteen..:)

Heheii...ton kuvan oon nähnyt aiemminkin netissä! Tyylikäs teos :)

Miten onnistuisi tatuointi tuon pohjalta:
shatter_lrg.jpg

Mietin noita täyttöjä tohon tulevaan kuvaan ja mielessä kävi jotain vastaavaa :)
Ajattelin että ranteesta lähtisi liekit sitten kuva alkaisi hajoamaan jossain taipeen kohdalla ja lopulta olkavarsi olisi tuollalailla pirstaleina.

Haastetta siinä ainakin on. :)

Miten onnistuisi tatuointi tuon pohjalta:
shatter_lrg.jpg

Mietin noita täyttöjä tohon tulevaan kuvaan ja mielessä kävi jotain vastaavaa :)
Ajattelin että ranteesta lähtisi liekit sitten kuva alkaisi hajoamaan jossain taipeen kohdalla ja lopulta olkavarsi olisi tuollalailla pirstaleina.

Varmaan joku Pavel Angel tasonen artisti sais tuosta hienon.

Sitä mietinkin että kykeeneekö moiseen kukaan sillain että saisi sen tosiaan näyttämään lasilta heijastuksineen kaikkineen :D
Varattuun aikaan on vielä pari viikkoa aikaa ja itselläni on konsepti aivan hukassa. Aikakin on tiukoilla kun tammikuussa alkaa armeija.
Tai siis tiedän haluavani synnit mutta suurin piirtein kaikki muu on hakusessa :)

Sit ihan kysymyksenä vaan että kuinka paljon suurinpiirtein maksaa full sleeve ja monessako sessiossa semmonen yleensä tehdään? :)

Sitä mietinkin että kykeeneekö moiseen kukaan sillain että saisi sen tosiaan näyttämään lasilta heijastuksineen kaikkineen :D
Varattuun aikaan on vielä pari viikkoa aikaa ja itselläni on konsepti aivan hukassa. Aikakin on tiukoilla kun tammikuussa alkaa armeija.
Tai siis tiedän haluavani synnit mutta suurin piirtein kaikki muu on hakusessa :)

Sit ihan kysymyksenä vaan että kuinka paljon suurinpiirtein maksaa full sleeve ja monessako sessiossa semmonen yleensä tehdään? :)

Noh full sleeveen tarvitaan aikoja ja tunteja helvetin paljon. Mulla on nyt menny 5 istunoa ja tunteja noin 25-30. Hiha ei ole vielä valmis. Suomessa tuntivelotukset noin 50-100 euroa.

Sinun tilanteessa ottasin vain varmat enkä lähtis säätään mitään siihen. Armeijassa on aikaa miettiä:) Lazer poisto on vittumaista hommaa sekin tullut koettua.

Noh full sleeveen tarvitaan aikoja ja tunteja helvetin paljon. Mulla on nyt menny 5 istunoa ja tunteja noin 25-30. Hiha ei ole vielä valmis. Suomessa tuntivelotukset noin 50-100 euroa.
Miten sitä siun sleeveä on lähetty rakentamaan? Että tarviiko koko sleeve suunnitella kerralla että tulee yhtenäisen näkönen vai voiko sen tatuoida pala kerralla niinkö itte meinasin?
Kiitoksia :)

Miten sitä siun sleeveä on lähetty rakentamaan? Että tarviiko koko sleeve suunnitella kerralla että tulee yhtenäisen näkönen vai voiko sen tatuoida pala kerralla niinkö itte meinasin?
Kiitoksia :)

Pala kerrallaan menty ja alkuperäiseen ideaan on tehty jopa muutoksiaki. Eli ei tarvi suunnitella kerralla. Lopputulos on minun mielestä jopa parempi näin entäkö sillain että vedetään kokokäden ääriviivat kerralla jolloin ei juuri muutoksiin ole mahdollisuutta. Tietenki jonku näköinen kokonaisuus idea kantsii olla alusta asti tai tyyli.

Viimeisin.
fabocaadd.jpg

Toisenkäden hihan suunnittelu alkoi myös. Japanilaistyylinen kokonaisuus, osa kohdista tulee käsin tatuoituna (hurts,hurts,hurts FUN FUN FUN :evil:) jne....

Mika Ilmaniemi.

Sama mies tekee myös seuraavan hihan.
Kyllähän se manuaalinen tatuoiminen sattuu, teki sen tyylillä millä tahansa:D

e: Ilman rasvaa paranneltu kuva siis. Kaikista vähiten lähtenyt ruven mukana väriä / parantunut nopeiten muihin kuviin verrattuna. En laita enää koskaan rasvaa leimojeni päälle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laittakaapa jotain hyviä sota aiheisia kuvia, tekis mieli ottaa koko käden kokoinen sota aiheinen kuva.
Hannya Mask taitaa perkele jäädä armeijan jälkeiseks.

Laittakaapa jotain hyviä sota aiheisia kuvia, tekis mieli ottaa koko käden kokoinen sota aiheinen kuva.

Itse olen kans vähän miettinyt jonkinlaista sota aiheista leimaa. Jonkinlainen jolla voisi osoittaa kunnioitusta veteraaneja kohtaan, esim. joku talvisodan tai jatkosodan aiheinen kuva. Jonkun verran olen etsinyt mutta en ole löytänyt mitään oikein hyvää kuvaa vielä.
Eli jotain esimerkkejä jos löytyy...

Piti tiistaina ottaa ensimmäinen leima, mut ei olisi onnistunut sellaisena kuin alunperin olin suunnitellut. Veivattiin sitten tatuoijan kanssa sitä jonkun aikaa, mutta alkoi muuttua liikaa alkuperäisestä, joten jäi ottamatta. 5 vuotta kun on tietynlainen kuva ollut mielessä, niin ei sitä iha äkkiseltään mieli uutta ideaa. Eli takaisin sorvin ääreen... Tiedänpähän nyt jonkun verran enemmän tatskoista ja osaan miettiä leimaa vähän senkin pohjalta uudestaan.

Viimeisin.
fabocaadd.jpg

Toisenkäden hihan suunnittelu alkoi myös. Japanilaistyylinen kokonaisuus, osa kohdista tulee käsin tatuoituna (hurts,hurts,hurts FUN FUN FUN :evil:) jne....

Törkeen hieno. Vuittuuuu! :worship:

Itse olen kans vähän miettinyt jonkinlaista sota aiheista leimaa. Jonkinlainen jolla voisi osoittaa kunnioitusta veteraaneja kohtaan, esim. joku talvisodan tai jatkosodan aiheinen kuva. Jonkun verran olen etsinyt mutta en ole löytänyt mitään oikein hyvää kuvaa vielä.
Eli jotain esimerkkejä jos löytyy...

Itellä ois tarkoitus ottaa halfsleevet molempiin käpäliin, ehkä kesällä/syksyllä. Mua kiinnostaisi äärettömästi jokin Suomen sotiin liittyvä (ja yleensäkin II Maailmansota-matsku), vaan pelkään sitä ettei olisi tarpeeksi naisellisia/kauniita, vaan tulisi joku ihmeen natsiviitteinen leima ihmisille. Mutta kaipa jotain herkkääkin voi noista aiheista saada aikaan, koska esim viikinkikuvista saa kauniita Valhalla/Valkyria-henkisiä leimoja ainakin loihdittua.

Niiden pitäis olla oikeesti tyylikkäitä ja historiallisesti/tunnepitoisesti näyttäviä, ei mitään isän_maan-puollustajat junttikamaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom