Tatskat

No ei todellakaan ole liian vaikea tatuoitavaksi.

Selkäkuvia:

wall-paint-free-tattoo-design.jpg

2796064991_372fa0061e.jpg

390552959_059b92ef9d.jpg

Full+back+tattoos+for+men+style1.jpg

1335778648_c4a50ad9bb.jpg

full%2Bback%2Btattoo%2Bdesign.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites toimii silmä kyynärpäässä? Menen tän kuun puolivälissä ottamaan ensimmäisen kuvani ja tarkoitus olisi
tatuoida koko oikean käden ranne. Hinnaksi herra artisti sanoi noin 600 euroa ja mietin että mihin hintaan
tuon kyynärpään saisi siihen mukaan :) Ranteeseen olen kaavaillut seitsemää kuolemansyntiä ja täytöiksi flieskoja :D
Asettelu on vielä vähän kiven alla vaikka sanoin että haluan sanat ranteen sisäpuolelle. Sitten mieleeni tuli että
mitä jos sanat kiertäisi ranteen ympäri ja täytöt olis kanssa samalla lailla vähän spiraalilla :D Ja kaikki päättyisi
julmaan kyynärsilmään :)

600 euroa pelkästä ranteen sisäpuolesta? What-The-Fuck!!?? :confused: Paul Booth veloittaa 400 dollaria tunti, ja silläkään tuskin menisi tuntia kauempaa ranteen sisäpuolen tatuoinnissa.

Dr. Disgust - ootko nyt ihan varma että tuollaisen summan haluat maksaa taskustas noin pieneen hommaan? Mä itse oon maksanut puolisleevestä (ei ole ihan täynnä käsi) 550e yhteensä (kaksi eri sessiota). Kauan se meinaa sitä vääntää sulle? :wtf:

Vitun vitun vittu!
Oon pistäny sitten nähtävästi ihan pilalle liikarasvaamalla ranteeseen viikko sitten ottamani kuvan. Väriä lohkeilee kun 70-luvulla maalatusta seinästä ja jäljelle jäävä on haaleaa ja levinnyttä. Pistäisin kuvan mutta vituttaa niin....... :hyper:

Noh, onneks on pieni eikä voi syyttää kun itseensä.

Ei kuvaa voi liikarasvata. Todennäköisesti se mikä irtoaa on rupea jossa on mustetta. Mustetta nousee ihosta aina tuoreesta leimasta rupeen. En ole ikinä kuullut että väri lähtisi rasvaamalla.

kyllähän sen kuvan voi liikarasvata. Ylihoitaminen on aika yleistä ekojen kuvien kohdalla. Liikaa rasvaa laittamalla iho ei hengitä ja jos kuva on jatkuvasti rasvassa, tukkii se ihohuokoset. Mutulla heittäisin että liika rasvaus myös "pehmentää" koko setin ja rupi (joka on vielä musteessa kiinni) irtoaa turhan aikaisin. Itse tein tuon virheen myös ekan kuvan kohdalla ja väriä lähti vitusti/ levisi.

Siis tarkoituksena on tatuoida koko ranne nivelestä niveleen ihan ympäriinsä. Silleen ettei välille jäisi oikeastaan värjäämättömiä kohtia.
Ja puhu että ensimmäinen sessio kestäisi jotain kuus tuntia. Ei mulla ittellä käynyt ees mielessä kyseenalaistaa
summaa.

Tarkoitat siis varmaan kyynärvartta tuolla? Eli ranteesta kyynärtaipeeseen. Ranne nivelestä niveleen on kuitenkin pelkästään rannetta. Jos meinaat tuota spiraalia ottaa, niin se kestää kauemmin kun pitää kääntää ja vääntää, joten hintaa sille vois tulla semmoset pari hunttia. Sitten sen silmän teko taipeeseen on kalliimpi, etenkin jos tulee erittäin realistinen kuva. Mut propsit sulle jos meinaat tuommoset ekana kuvana ottaa, koska vitun kipeetä noi kuitenkin tekee.

En osannut koneelta ottaa pelkkää kuvaa niin netistä piti ottaa.
Ilman tekstejä ajattelin ottaa selkään:evil::D
Y-back%20DB4W%20back.jpg

Käsiinkin olisi tarkoitus ottaa jotain mut en oikein tiedä mitä, kuhan tuon nyt eka ottais.
Vois käydä tinolta kysyy kun mennää kuopioo et paljonko suunnillee maksaa ja miten aikoja on. Ei varmaa yhdellä kerralla valmistu?
Kannattaako tuon kokoinen kuva tehdä yhdellä kerralla? Kävin varaa ajan tino's tattuulle kuopioon ja sano et kyllä se yhdellä kerralla varmaan valmistuisi, riippuu miten kipua kestää.. Hinnaksi arvioi 700-800egee ja kuva tulee siis ylä selkään ja on n.30*30cm kokoinen, onko hinta mielestänne kohtuullinen?

Kannattaako tuon kokoinen kuva tehdä yhdellä kerralla? Kävin varaa ajan tino's tattuulle kuopioon ja sano et kyllä se yhdellä kerralla varmaan valmistuisi, riippuu miten kipua kestää.. Hinnaksi arvioi 700-800egee ja kuva tulee siis ylä selkään ja on n.30*30cm kokoinen, onko hinta mielestänne kohtuullinen?

Ok hinta tuon kokoiselle, itellä n. 25x25cm reidessä ja kustans n. 700e ja siinä oli hiukka enemmän detaljeja ja hienosäätöö. Eka setti 7,5 tuntia ja toka noin reilut pari tuntia, kait. En muista tarkalleen.. :rolleyes: Katsotte sitten paikan päällä että miten kestät, vai tuleeko kakkoskeikka. On kuitenkin enempi sinusta kiinni, koska monet tatskaajat haluaa tehdä kerralla loppuun tai ainakin mahdollisimman paljon.

Vitun vitun vittu!
Oon pistäny sitten nähtävästi ihan pilalle liikarasvaamalla ranteeseen viikko sitten ottamani kuvan. Väriä lohkeilee kun 70-luvulla maalatusta seinästä ja jäljelle jäävä on haaleaa ja levinnyttä. Pistäisin kuvan mutta vituttaa niin....... :hyper:

Noh, onneks on pieni eikä voi syyttää kun itseensä.

Mun mielestä mulla on aina lähtenyt rupi irti vajaan viikon kuluttua tatskaamisesta. Alkuun kuvan alue ollut kosketusarka ja kipeä mut siitä se on sitten helpottanut. Alkuun iho on myös kuivunut nopeammin. Taustalla mulla on atooppista ihottumaa, iho tosin nyt hyvässä kunnossa eikä selkää olekaan tarvinnut hoitaa.

Vertakaan ei valunut tatskasta juuri ollenkaan tekemisen jälkeen.

Se että kuva on haalea ja levinnyt on tietty kyl omituista ja harmistus. Mene sille tatskaajalle puhumaan. Mun tatskalle luvattiin kuukauden sisään tehdä korjaukset, jos väriä lähtee tai löytyy jotain muuta mikä häiritsee. Samoin tatskaaja sanoi, että väri kehittyy noin kuukauden ajan lopulliseen muotoonsa.

Ok hinta tuon kokoiselle, itellä n. 25x25cm reidessä ja kustans n. 700e ja siinä oli hiukka enemmän detaljeja ja hienosäätöö. Eka setti 7,5 tuntia ja toka noin reilut pari tuntia, kait. En muista tarkalleen.. :rolleyes: Katsotte sitten paikan päällä että miten kestät, vai tuleeko kakkoskeikka. On kuitenkin enempi sinusta kiinni, koska monet tatskaajat haluaa tehdä kerralla loppuun tai ainakin mahdollisimman paljon.
Siis tarkoitin tuolla kertojen määrällä että olisiko parempi tuon kokoinen kuva ottaa useammassa erässä, onko vaikutusta kuvan laatuun mitenkään? Mistä johtuu kun oon nähny jotain tatskoja joskus jotka ovat vähän niin kun "levinneet" tai sillein että kuvan vieressä kans tummaa, onko kuva hakattu liian pintaan vai miten on?

Olen aina joskus miettinyt, että laittaisin tämän toiseen käsivarteen (ilman tekstejä)
onslaught%2B%2528uk%2529power%2Bfrom%2Bhell.jpg

Olen sitä miettinyt noin 15-vuotta mutta ehkä joskus...

Siis tarkoitin tuolla kertojen määrällä että olisiko parempi tuon kokoinen kuva ottaa useammassa erässä, onko vaikutusta kuvan laatuun mitenkään? Mistä johtuu kun oon nähny jotain tatskoja joskus jotka ovat vähän niin kun "levinneet" tai sillein että kuvan vieressä kans tummaa, onko kuva hakattu liian pintaan vai miten on?

Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit ja itse tarkoitin sitä että yleensä pyritään tekemään mahdollisimman paljon sitä kuvaa kerralla. Jos on sitten paljon isompaa projektia, niin sitten heti sovitaan montako keikkaa tehdään. Se vaikuttaa usein hintaan kans. Ton vois tehdä kahdessä erässä jos sä itse niin haluat. Ekassa setissä hakataan ääriviivat ja tokassa varjostukset sun muut. Mutta ei se vaikuta laatuun mitenkään, uskoisin että se on enemmänkin vain "harmittavaa" puolin ja toisin kun odotellaan hetki että pelkät ääriviivat paranee.

Jos tosta tulee kaksi settiä, niin tokalla kerralla näkee selvemmin mitä kohtia parannella ja hienosäätää. Mut sun pitää itte jutella sen tekijän kanssa jos sä välttämättä haluat monessa erässä tehdä. Mut ei niin yleensä tehdä, kuten jo sanoin, aina pyritään saamaan mahdollisimman paljon tehtyä kerralla.

Tota toista kysymystä en oikein ymmärtänyt. Milä tavalla kuvan vieressä tummaa? Nyt ei täti tajunnu. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom