Itelle tulossa tatuointi ens viikolla, tohon kylki/lantio/vatsa -alueelle
Jos kylkeen kelasit ottaa niin en voi sanoo muutakun että nauti ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itelle tulossa tatuointi ens viikolla, tohon kylki/lantio/vatsa -alueelle
Jos kylkeen kelasit ottaa niin en voi sanoo muutakun että nauti ;)
Ei se kylkeen tunnu sen enempää kuin minkään muunkaan "luun päälle".
Ja jos tatuointi on pieni niin sen kestää ottaa vaikka jalkapohjaan.
Mee prayer ottaa kylkiluihin ja kerro sitten miltä se tuntuu käsiin verrattuna ;)
Tuli mieleen, että onko kukaan käynyt hakattavana Thaimaassa? Oon itse lähdössä sinne kesäkuussa pariksi viikoksi, ja ajattelin että JOS sieltä sattuis löytymään joku luotettava ja suositeltava paikka niin voisin harkita tekeväni sen siellä. Vähän kyllä mietityttää että kannattaako kun tarkoitus on kuitenkin suunnitella kuva yhdessä tekijän kanssa (väärinymmärryksen riski kielimuurin takia yms.). Tuolla vois ottaa ehkä ennemmin vaan jonkun pienen kuvan muistoksi
Nyt ehkä tyhmä kysysmys: mulla on ranteessa arpi ja haluaisin ottaa siihen päälle tatuoinnin, niin eihän siinä oo mitää ongelmaa?
Jahas, varasin sitten ajan kuukauden päähän.. Käteen tulee olkapäästä tohon hauiksen alle japanilainen tatska, perinteiseen tyyliin ja monella värillä
8 tuntia varas tatskaaja aikaa, meneeköhän tossa oikeesti niin kauan vai ottikohan vähän varman päällekin :D On vielä eka leima joten saahan tossa istua ja purra hammasta vaikkei vissiin kipeä mesta ookaan..
Nyt ehkä tyhmä kysysmys: mulla on ranteessa arpi ja haluaisin ottaa siihen päälle tatuoinnin, niin eihän siinä oo mitää ongelmaa?
Individualin Lassen ajat menee vuoden 2012 puolelle.
Jahas, varasin sitten ajan kuukauden päähän.. Käteen tulee olkapäästä tohon hauiksen alle japanilainen tatska, perinteiseen tyyliin ja monella värillä
8 tuntia varas tatskaaja aikaa, meneeköhän tossa oikeesti niin kauan vai ottikohan vähän varman päällekin :D On vielä eka leima joten saahan tossa istua ja purra hammasta vaikkei vissiin kipeä mesta ookaan..
Jos on paljon yksityiskohtia ja monta väriä (kuten sanoit), niin voi hyvinkin mennä pitkään.
Vertailuna: mulla on tuota yksväristä yläselän kuvaa hakattu kahteen otteeseen yhteensä 5h.
Muista: Syö hyvin ennen kun meet sinne, ota evästä mukaan (ihan niinku oikeesti) ja muista että vikat 3-4 tuntia tuntuu "jännältä" :D. Ihan kivaa se on ;)
Toi on kyllä totta. Jos verensokeri pääsee tipahtamaan, nii se tajun lähteminen voi olla hyvinkin lähellä :D
Olisikohan kellään vinkata hyvää nettisivua, josta löytäisi vaikka aiheittain lajiteltuna ISO MÄÄRÄ tatuointipohjia?
Isoisällä oli kädessä hieno ankkuritatuointi otettuna joskus varmaankin -60 luvulla, kun oli merillä, ja kovasti haluaisin ottaa muistoa kunnioittaakseni vastaavan kuvan. Mitään tarpeeksi isoa kuvaa tatuoinnista en kuitenkaan löytynyt ja omatkin mielikuvat aika vähissä, joten nyt täytyy turvautua internettiin ja sukulaisten muistikuviin.