Tatskat

Mie makoilin siinä sen 3 tuntia kun rintaa tikattiin. Kyllä siinä aikalailla transsiin vaipu vaikkei nukahtanukkaa. Koko ajan tuntu pieni tikkaaminen rinnassa, näkö alko sumentua vaikka silmät ei kiinni mennykkää. Ja kuuntelin vain ja ainoastaan sitä koneen surinaa ja vaimeaa tasutamusaa(heviä, toki) joka tuli puodin puolesta. Mukavaa se oli kunhan siitä alkujännityksestä pääs. :)
Tosiaan heti alko uusia ideoita tulvimaan mieleen kun sen juuri valmistuneen tatskan näki peilistä ja alko tokkuraisena kiskomaan vaatetta päälle. Nyt on jo suunnitelma pääpiirteissään mielessä, pitäis vaan saada aikaseks viimeistellä ja alkaa suunnittelemaan yksityiskohtia. Saas nähä kuinka monta vuotta tän valmistumisee menee.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oletko ollut makuullaan tatskoja tehdessä? nykyisin todella käytetty systeemi. Kun makaat siinä ns. hieromapöydällä, ja kuuntelet musiikkia niin kokemus on ekat tunnit oikeastaan ihan mukava :)

Joo toi reiden tatska tehtiin makuullaan. Torkuin todellakin osan ajasta, oli todella rento fiilis, kunhan oltiin päästy ääriviivojen piirtelystä ns. väritysvaiheeseen. Selän kuva on tehty 2,5 vuotta sitten, se tehtiin ihan istuma-asennosta.

Kaikki sanoo että ääriviivojen tekeminen sattuu paljon enemmän kuin itse värjäys. Mistä tämä? Itse en kyllä ole ollenkaan samaa mieltä.
Yksilöllistä tietysti...

Kaikki sanoo että ääriviivojen tekeminen sattuu paljon enemmän kuin itse värjäys. Mistä tämä? Itse en kyllä ole ollenkaan samaa mieltä.
Yksilöllistä tietysti...

En tiedä varmasti kun mulle ei olla tehty mitään tribaalityyppistä tms. missä olisi ns. pelkkä ääriviivat + tasainen sisällön väritys, vaan kaikki kuvat ovat tuollaista nyherrystä. Veikkaisin, että kyse on kuitenkin neulan paksuudesta. Useimmille se pienempi neula sattuu enemmän; itselläni ainakaan nuo leveällä neulalla tehdyt varjostukset eivät ole tuntuneet neulalta ollenkaan.

Yksilöllistä tietysti...

Taitaa johtua siitä, että ääriviivojen teko on aika tarkkaa hommaa ja neula pysyy samassa kohdassa kauemmin. Muistelisin myös kuulleeni, että ääriviivat hakataan hiukan syvemmälle(mutu). Riippuu toki varmaankin kuvan tyylistä.
Itse oon kyllä huomannut, että tuo sattuu hiukan eri tavalla, kun väritys.

Taitaa johtua siitä, että ääriviivojen teko on aika tarkkaa hommaa ja neula pysyy samassa kohdassa kauemmin. Muistelisin myös kuulleeni, että ääriviivat hakataan hiukan syvemmälle(mutu). Riippuu toki varmaankin kuvan tyylistä.
Itse oon kyllä huomannut, että tuo sattuu hiukan eri tavalla, kun väritys.

Ei mene kuulemma sen syvemmälle (kysynyt muutamalta työkseen tatuointeja tekevältä).

Itselläni ei tunnu ääriviivojen teko juuri yhtään, mutta voi perkele sitä värjäystä.....

Ei mene kuulemma sen syvemmälle (kysynyt muutamalta työkseen tatuointeja tekevältä).

Itselläni ei tunnu ääriviivojen teko juuri yhtään, mutta voi perkele sitä värjäystä.....

Minkälaisia kuvia sulla sitten on? Jos esim. täysin mustaksi väritettävää aluetta on puoli kättä niin varmasti eri tuntuista kuin joku yksityiskohtaisempi kuva.

Joo en tiedä mistä tommonen on päähän jäänyt. Vai onko joku yleinen uskomus? :)

Paikallakin on kyllä niin iso merkitys, että miltä tuntuu. Kättä kun hakattiin, niin ois voinu vaikka nukkua samalla. Selässä taas jotkut kohat ei tuntunu miltään ja jotkut oli sellasia, että tekee mieli hyppiä pitkin seiniä..

E: Nyt muistin mistä toi syvemmälle hakkaaminen on jääny päähän.. Mulla kuulemma sellanen ihotyyppi, että ei taho väri pysyä millään siellä missä pitää, niin täytyy ääriviivoja hakata hiukan syvemmälle ja enemmän väriä, kun tavallisesti.
Musta väri siis kyseessä ja kuva sellainen, että ääriviivat on aika paksuja.

Minkälaisia kuvia sulla sitten on? Jos esim. täysin mustaksi väritettävää aluetta on puoli kättä niin varmasti eri tuntuista kuin joku yksityiskohtaisempi kuva.

http://bayimg.com/image/lakhjaacc.jpg

Tuossa on viimeisin, kuva käsittää 2/3 koko forkusta, jäi vielä kesken, eli väriä ja taustaa tulee parin-kolmen tunnin verran.

eih sopinut oikein yhteen kuvaan koko paska :D

3h on joku maaginen raja. Siihen asti se on ihan kivaa eikä tunnu niin pahalta, sen jälkeen se on yhtä helvettiä joka sekuntti.

Nappaat siinä kahden tunnin kohdalla vähän ruokaa mahaan, ja samalla 2000 mg buranaa naamaan, niin on kuule kuin hieronnassa olisi sitten. Ei tunnu enää missään, ja olokin voi olla hieman hilpeä.

Noniin, nyt käytän omaa neuvoani. Päätin minkälaisen tatuoinnin otan, ja jos haluan sen vielä puolen vuoden päästä niin otan sen. Aamulla olin sitä mieltä että en ota ikinä, ehkä huomisaamuna taas samaa mieltä.

Kyllä itekkin huomannu että ääriviivat on tuntunu eniten koko prosessista. Plaaah vasta vajaan 3 viikon päästä penkkiin. Ei malta odottaa :curs: Taustoja ja väritystä luvassa sen 4-6h eikä valmiiksi vielä ehditä.

Onko täällä useallakin latinan kielellä otettuja tekstejä leimoina? "Onni suosii rohkeaa" --> netin välityksellä siitä löytää parikin eri versiota : Audacem fortuna juvat, Audentes fortuna iuvat ja Audaces Fortuna iuvat. Jotenki toi Audentes fortuna iuvat kuulostaa "tutulta", mutta siis ootteko te luottanut ihan nettiin vai kääntynyt esim. kirjaston puoleen? Mistä löytäisi varmimmat käännökset? Siitä onko se juuri "kieliopillisesti" täysin oikein tai siis onko se käännetty niin tarkasti esim. --> onnetar vai onni, niin ihan sama. Kunhan teksti kokonaisuudessaan olisi oikein, ilman virheitä.

Onko täällä useallakin latinan kielellä otettuja tekstejä leimoina? "Onni suosii rohkeaa" --> netin välityksellä siitä löytää parikin eri versiota : Audacem fortuna juvat, Audentes fortuna iuvat ja Audaces Fortuna iuvat. Jotenki toi Audentes fortuna iuvat kuulostaa "tutulta", mutta siis ootteko te luottanut ihan nettiin vai kääntynyt esim. kirjaston puoleen? Mistä löytäisi varmimmat käännökset? Siitä onko se juuri "kieliopillisesti" täysin oikein tai siis onko se käännetty niin tarkasti esim. --> onnetar vai onni, niin ihan sama. Kunhan teksti kokonaisuudessaan olisi oikein, ilman virheitä.

Mulla on yks teksti, joka on latinaa. Jokusen tunnin tuhersin googletellessa ja tulin siihen tulokseen, että jos 15eri nettisivua sanoo samaa, niin menköön. En siis sen paremmin enää ottanut selvää.

Tuommoinen pieni kieliopillinen virhe, ei kyllä itselle olisi mikään maailmanloppu. Tärkeintä on, että siellä ei luea vaikka onnen tilalla perse.

peeveli se nussii taas pilkkua. kyllä sieltä melko usein tihkuu verta välistä. Juttelin tatuoijan kanssa juuri tuosta ,että kun jotkut nynnyt eivät kestä kipua ilman lääkkeitä niin hyöty on usein minimaalinen kun tatuoidessa kestää veren tulon takia kauemmin.

Ja on se nyt vittu jos täytyy muutaman tunnin takia alkaa jotain nappuloita ottamaan :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom