Tatskat

Tuosta olen vähän eri mieltä. Faija on merimies, ja sillä on käsin hakattuja sinisiä tatskoja kädet täynnä. Niissä vaan on sitä jotain, vaikka ukko on yli 60.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta niitä "tramp stamppejä" ei otakkaan nykyään mitkään old school merimiehet, jotka nyt on itsessään jo aika viileitä jätkii oli ankkureita ja kyyhkyjä tai ei.

102089.jpg

Tää naamatatska ois vielä hienompi :)

Tuskin tuota vammaista kalloviritystä kumminkaan?

Itse en naamatatuoinneista mitenkään erityisesti perusta, mutta on niissäkin eroa että onko se "ei mun makuun" vai "hyi saatana".

Ei oo tollanen pääkallonkuva todellakaan. Päästä sillä on suurin osa tatskattu ja naamasta puolet. Kaikenlaista hässäkkää siinä sit on kuvattuna.

Juttelin muuten sen neidin kaa, joka mulle kuvia tekee tosta, WSS:n ideasta niin se sanoi ainaki ettei tekis ja väitti tota netissä kiertävää kuvaa feikiksi, et se ois maalattu vaan naamaan.
Tiedä sitte. No mut hän ei tekis sitä. Sanoi, että jos tulis 35v kundi kysyy samaa ni vois sanoo antaa ajan vuoden parin päähän et on miettimis aikaa.

Mistä löytäis tauointi mallei ja kuvia koittanu ettii miljoonasta paikkaa, kävin kattoo lehtipisteistä tatuointi lehtien tarjontaa mutta aivan paskaa kamaa.

Mistä löytäis tauointi mallei ja kuvia koittanu ettii miljoonasta paikkaa, kävin kattoo lehtipisteistä tatuointi lehtien tarjontaa mutta aivan paskaa kamaa.

Netti? Google? Kait sulla jotain ajatusta on mitä haluaisit ja sillä sitten haet googlen avulla esimerkkejä. Tai sitte meet suoraan liikkeeseen kattomaan niiden kansioita läpi ja juttelet tatskaajan kanssa.

Tää kuulostaa taas tällaiselta surullisenkuuluisalta "pakko saada joku tatuointi" - jutulta.
Muutaman vuoden päästä se sitten ärsyttää, tai on keskellä hyvää paikkaa tehdä iso kunnon tatuointi.

Mitä te mussutatte aina, millä vitun perusteilla te otatte sitte tatuoinnin kuin sillä että haluutte? ja on ennestään 3 tatuointia ja kuumottas ottaa uutta jo pidemmän aikaa mutta en ole vain löytany sitä mikä kolahtas.

Naamatatuoinnille thumbs down. Mikään kuva ei näytä hyvältä kenenkään naamassa. Työnteon Suomessa voi myös unohtaa sen jälkeen.

Takuuvarma katuminen tiedossa. Hatunnosto rohkeudesta.

Minä myös! :kuola:

Hahah, laitoin väärän linkin! :D Toi oli mun tukkasuunnitelma eikä tatuointisuunnitelma.

Oikeasti haluaisin siis näiden tyylistä:

http://th07.deviantart.net/fs7/300W/i/2005/167/f/1/Eagle___Sun_Ankh_Dagger_by_Aerin_Kayne.jpg

http://www.elvenstarart.com/Galleries/GalleryImages/Miscellaneous/AnkhTattooComm.jpg

Toinen vaihtoehto mikä on himottanut jo pitkään, on 8-sakarainen tähti. Sellainen aika isona vasempaan lapaluuhun.

Edit. Siis sellainen "vertikaalisesti venytetty" tähti. En ole vieläkään pitkän etsimisen jälkeen löytänyt valmista kuvaa sellaisesta.

Itse ajattelin tuohon viimeisimpään tatuointiin ottaa vähän lisäystä.. Syksyllä lisättiin siis reiden mustavalkotiikerille vihreät silmät ja nyt tekis mieli siihen ympärille kehittää vähän lisää kamaa. Selkä saa edelleen pärjätä yhdellä kuvalla. Jotain pikkukivaa on kiva keksiä (tosin jokaisella yksityiskohdalla tatuoinneissani on todellakin syvempi merkitys), koska se fiilis neulan alla on vaan aina yhtä huumaava... :kuola:

oletko ollut makuullaan tatskoja tehdessä? nykyisin todella käytetty systeemi. Kun makaat siinä ns. hieromapöydällä, ja kuuntelet musiikkia niin kokemus on ekat tunnit oikeastaan ihan mukava :)

oletko ollut makuullaan tatskoja tehdessä? nykyisin todella käytetty systeemi. Kun makaat siinä ns. hieromapöydällä, ja kuuntelet musiikkia niin kokemus on ekat tunnit oikeastaan ihan mukava :)

Itte tosiaan olin eilen ottamassa (ihan ensimmäistä) kuvaa ja selkään. Ajattelin että täähän onkin hyvä homma kun sain makoilla siinä pöydällä, kunnes mut pyydettiin istumaan :D Onneks alkujännitys oli pois jo siinä vaiheessa.

Varsinkin tossa hartialinjalla naputtelu tuntui varsin vittumaiselta, mutta kun mentiin alemmas niin pystyi rentoutumaan jo.

Heti kun päästiin ovesta ulos niin alkoi päässä pyörimään jo uusia ideoita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom