Tatskat

Do huhuh. Eihän siinä jos naamaan jonku tatskan haluu mutta että tollanen! Liika on liikaa hei, menee jo vähän överiks tosiaan elellä tommosen kanssa loppuelämä, ellei sit muuta jonnekkin autiolle saarelle leikkimään shamaania. Kyllä erilainen voi olla muullakin tapaa kuin maalata naama skeletoniksi. Eihän ny kukaan ihminen voi enää ottaa tosissaaan sua tuon jälkeen?
Enkä kyl usko et kukaan "hyvä" tota ees rupee tekemään sulle..Tulee samanlainen kohu kuin siitä yhestä muijasta joka otti ne satatuhatta tähteä naamaansa ja eikä ne ollutkaan sit kivoja. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti tää on jotain trollausta...
Itse 19-vuotiaana olisin halunnut forkkuihin tribaalit yms. nyt en ottaisi mistään hinnasta. Tosin on myönnettävä, että jos olisin ne ottanut, niin tuskin hirveästi niitä katuisin tai jaksaisin voivotella...
Mutta toi Misfits -kallotatska on kyllä aika raju modaus. Vaikuttaa ihan varmasti aika rankasti kaikkeen sosiaaliseen kanssakäymiseen, ei pelkkään pilden tai duunin saantiin.

Suomeasta löytyy monenlaista tatskaajaa ja joku saattaa tollasen jopa suostua tekemäänkin. Mutta tuskin kukaan Helsingin "parhaiden liikkeiden" tatuoija kuitenkaan...
Ja jos tekijä löytyy, niin veikkaan että pistäis sut odottamaan aika pitkäksi aikaa ennenkuin siirtyis itse toteutusvaiheeseen. Eli "tuu 2 vuoden päästä sanomaan jos oot edelleen samaa mieltä, niin sitten suotun tekemään". Parin kuukauden jonottamisella tommosen tekeminen kenellekään on jo tauoijaltakin ehkä vähän vastuutonta...

Mietippä vaikka sitä Belgialaista (?) tyttöä joka tatuoi vähän aikaa sitten niitä tähtiä naamaansa...

Muutamia poimintoja:

Epic-Japanese-Skull-and-Dragon-tattoo-102551.jpeg

Biomechanical-tattoo-96897.jpeg

Pilot-tattoo-102943.jpeg

ink-15671.jpeg

Festival-tattoo-50546.jpeg

Jesus-Back-Piece-tattoo-100221.jpeg

Itellä kaulassa tatska sekä molemmat kädet on tatskattu kämmen selkiä myöten, töitä oon saanu ja ei työnantaja mitään uusista tatskoista oo sanonu.
Ja jos oikeasti oot menossa ottaa lärviin kuvaa käy ihmeessä teettää tatuointi studiossa eikä missään kaverin kaverin tyttöystävän sedän luona kossu pullo palkalla.

Viimeksi muokattu:
On kyllä kaverilla kanttia, jos tollasen leiman tuulilasiinsa ottaa, mutta se voi olla, että jos ja kun ei sitten saa töitä millään ilveellä, voi ehkä hieman "kalliiksi" tulla toi kuva, vai miten ajattelit lopun ikääsi toimeentulon järjestää? Yleensä olen sitä mieltä, että kuvan jos ottaa niin se on ja pysyy eliniän, mutta tässä kohtaa ihan oikeasti kehoitan varautumaan siihen "katumukseen" mikä saattaa tulla. Tota ei varmaan pysty millään laserillakaan pois ottamaan. Eikä peitetatuointikaan oikeen tuu kyseeseen :D

Henk. koht mielipiteeni on se, että onhan toi omalla tavallaan aika häijy, varsinkin jollekin prätkäjengiläiselle tms. Tai tollanen sarjakuvamainen. Mutta sitten pillun saannin voi taatusti unohtaa :D On meinaan aika raju päätös kiskasta 19-vuotiaana elinikäinen selibaatti ja työttömyys päällensä. No, kukin taaplaa tyylillään, toiset tatuoi naamarinsa ja toiset lävistää kikkelinsä. Itsehän tyydyn ruumiin osiin, jotka saa peittoon kauluspaidan alle, ihan siitä syystä, että tosiaan työelämässä ei varsinkaan vanhemmat ihmiset tatskoista välitä. Ainakaan ns. "pukuhommissa". Ja kikkelikin pärjää ihan ilman mitään albertteja ja sukkapuikkoja.

Mutta kyllä mä hattua nostan jos on pokkaa ottaa naamansa pääkallon näköseks. Mulla ei ole.

Ihan pakko kommentoida tohon ikuiseen selibaattii. Kaverillani puol päätä ja naamaa tatuoituna täyteen kaikkea mahdollista ja ko. herran syliin tupsahtaa naisia siihen tahtiin, että ujompaa hirvittää.
Tää nyt ei ollut mikään kannustus, että ottakaa toki kuvia naamaan ja pillua irtoaa, mutta toi ikuisen selibaatin lausuma ei kyllä pidä paikkansa.

Töiden saamiseen vaikuttaa aivan varmasti tuo kuva, jopa siellä varastolla.

Samoin narkkareilla tuppaa olemaan mirkkua kainalossa kiitettävällä prosentilla... Tämäkään ei ollut kannustus alkaa pumppaamaan kamaa.

Ihan pakko kommentoida tohon ikuiseen selibaattii. Kaverillani puol päätä ja naamaa tatuoituna täyteen kaikkea mahdollista ja ko. herran syliin tupsahtaa naisia siihen tahtiin, että ujompaa hirvittää.
Tää nyt ei ollut mikään kannustus, että ottakaa toki kuvia naamaan ja pillua irtoaa, mutta toi ikuisen selibaatin lausuma ei kyllä pidä paikkansa.

Töiden saamiseen vaikuttaa aivan varmasti tuo kuva, jopa siellä varastolla.

Tuskin tuota vammaista kalloviritystä kumminkaan?

Itse en naamatatuoinneista mitenkään erityisesti perusta, mutta on niissäkin eroa että onko se "ei mun makuun" vai "hyi saatana".

Niin siis, ei siitä kallotatuoinnista ole vissiin ihan samanlaista tulossa kuin tuosta.
Eipä siinä , itsellä ei olis munaa ottaa naamaan tatuointia jolle on naurettu ympäri interneetsiä jo vuosia :D

e: naamaan tatuoiminen tuntuu muuten ihan vitun vinkeältä.

facetattoo.preview.jpg

Tuommoinen, mutta jotkut "kohdat" eivät ole sellaisia mitä itselleni haluan, eli pientä säätöä pitäisi tehdä.

Tietääkö joku missä (luultavammin helsingin suunnalta, täällä hämeenlinnassa ei vaikuta olevan tarpeeks "hyviä" tatuoijia) laadukkaassa liikkeessä tatuoija "suostuu" tekemään ko. tatskan?

Ei "mieti nyt vielä" vastauksia :)

No huh huh!! :wtf: Yksinkertainen kysymys: MIKSI?

Niin siis, ei siitä kallotatuoinnista ole vissiin ihan samanlaista tulossa kuin tuosta.
Eipä siinä , itsellä ei olis munaa ottaa naamaan tatuointia jolle on naurettu ympäri interneetsiä jo vuosia :D

e: naamaan tatuoiminen tuntuu muuten ihan vitun vinkeältä.

Tuossa luki, että pientä säätöä, mistä päättelisin että melko samanlaista haetaan kuitenkin. Ja olisihan tuo ihan vitun paska idea vaikka ei olisi netissä koko kuvaa koskaan ollutkaan.

Siistii olis jos ottaisit tollaisen kallotatskan naamaasi! Aattele sitä erilaisuutta minkä se loisi sinuun. Sähän olisit paikkakunnallasi melkein julkkis! Saatettaisiin jopa paikallisesta lehdestä tulla tekemään haastattelu, että mikä sai pojanklopin tekemään noin radikaalin faceliftin? Ota ihmeessä sellainen! Kaverithan voisi sitten alkaa kutsua sua kallopojaksi tai tatskalärviksi tai mustehemmoksi? Inkdude! Tytöt pelkäisi ja pojat kavahtaisi, jos illalla kävelisit vastaan. Ajattele sitä energiaa, mitä tuntisit siitä, kun ihmiset reagoisivat sinuun. Olisit vähän niinkuin ghostrider, mutta fillarilla. Ota se tatska niin olisit Suomen pähein kundi, varmuudella. Joisit kaljaa baarissa ihan omassa pöydässä, kun kukaan ei kehtaisi tulla sun viereen. Ajattele miten mukavaa se olisi saada olla aina rauhassa. COOL! :D

Bisley, ikuinen optimisti. :D

WSS, tatuoi mielummin sitten kun olet ajatellut sitä sen pari vuotta varmuuden vuoks. Alle puolen vuoden päähänpistoksesta ei pitäisi mitään tatuointia ottaa muutenkaan. Tässä topicissa on niin julmetun karuja tatskoja ennen näkynyt että voi sanoa niiden miettimisajan olleen pari viikkoa tai päivää.

Mä olen vihdoinkin löytänyt pari pohjaa, mistä lähteä työstämään uutta tatuointia! Olen jo kauan halunnut ankh-symbolin tietyistä syistä, mutta paikka ja design on ollut pahasti hakusessa. Nyt haluaisinkin jotain näiden kuvien tyylistä:

http://www.talkingmakeup.com/pics/news/kimi91.jpg
http://th07.deviantart.net/fs7/300W/i/2005/167/f/1/Eagle___Sun_Ankh_Dagger_by_Aerin_Kayne.jpg

Ekassa kuvassa enemmän sitä tyyliä mitä haen, mutta piikkilangan voisi jättää pois, ankhia pidentää (ja mustana) ja ruusut enemmän jälkimmäisen kuvan kaltaisia. Paikasta arvon vielä lantion ja vasemman lapaluun/yläselän välillä.

Keväällä valmistun varastonhoitajaksi ja sitten inttiin..

Intin jälkeen olisi tarkoitus aloittaa työt, tietenkin se varasto/trukkikuskin homma olis paras vaihtoehto.

Kyllähän se niin on, että suurin osa työnantajista ei palkkais mua (vaikka itseni mielestä olen hyvä käyttään erilaisia trukkeja, eipä ne mitään vaikeita olekkaan :D).

Vitun typerää tuomita pelkän ulkomuodon takia, mutta eipä sille mitään mahda....

Ei ne tuomitsis sua ulkomuodon takia, vaan niitä hirvittäis pistää painavan työkoneen rattiin hemmo,
jonka ajatuksenjuoksu on sitä tasoa, että naamatatuoinnit on kyl siistei hei.

Voin hyvin kuvitella, mun mielestä se olis helvetin hyvä juttu.

Mitäs porukka on mieltä niistä aboriginaaleista (maorit?) jotka vääntää naaman täyteen tatskaa, tai afrikassa viiltelevät naamansa (oli madventuresissa :D) se varmaankin on ihan okei, koska ne kuuluu niiden kulttuuriin?

Kun taas länsimaalainen valkonaama ottaa semmosen, olet vajukki, hah hah.

Mun mielestä se on idioottimainen osa kulttuuria. Tykkään funtsia asioita enempi siltä pohjalta, onko niissä järkeä, eikä siltä, että kuuluuko ne kulttuuriin.

Siistii olis jos ottaisit tollaisen kallotatskan naamaasi! Aattele sitä erilaisuutta minkä se loisi sinuun. Sähän olisit paikkakunnallasi melkein julkkis! Saatettaisiin jopa paikallisesta lehdestä tulla tekemään haastattelu, että mikä sai pojanklopin tekemään noin radikaalin faceliftin? Ota ihmeessä sellainen! Kaverithan voisi sitten alkaa kutsua sua kallopojaksi tai tatskalärviksi tai mustehemmoksi? Inkdude! Tytöt pelkäisi ja pojat kavahtaisi, jos illalla kävelisit vastaan. Ajattele sitä energiaa, mitä tuntisit siitä, kun ihmiset reagoisivat sinuun. Olisit vähän niinkuin ghostrider, mutta fillarilla. Ota se tatska niin olisit Suomen pähein kundi, varmuudella. Joisit kaljaa baarissa ihan omassa pöydässä, kun kukaan ei kehtaisi tulla sun viereen. Ajattele miten mukavaa se olisi saada olla aina rauhassa. COOL! :D

Ei ole kiinnostusta olla julkkis, enkä harrasta kavereita, joten mua ei tarvitsisi kutsua "kallopojaksi" :david:.

Ja jos sun mielestä olisin suomen pähein kundi, niin morjens!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom