Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuommoinen, mutta jotkut "kohdat" eivät ole sellaisia mitä itselleni haluan, eli pientä säätöä pitäisi tehdä.
Tietääkö joku missä (luultavammin helsingin suunnalta, täällä hämeenlinnassa ei vaikuta olevan tarpeeks "hyviä" tatuoijia) laadukkaassa liikkeessä tatuoija "suostuu" tekemään ko. tatskan?
Ei "mieti nyt vielä" vastauksia
Tietääkö joku missä (luultavammin helsingin suunnalta, täällä hämeenlinnassa ei vaikuta olevan tarpeeks "hyviä" tatuoijia) laadukkaassa liikkeessä tatuoija "suostuu" tekemään ko. tatskan?
Ei "mieti nyt vielä" vastauksia
Sori meni nyt ohi jos tekstisi jotain vedätystä, mutta mikä ihme saa miekkosen ottamaan tatuoinnin naamaan?
Eli et ole vielä varannut aikaa? Kysymykseesi en osaa vastata mutta eikös vähänkään laadukkaammille tatuoijille saata olla useamman kuukauden jonot, joten varmaan kannattaa varata ajoissa jos kesäksi meinasit ottaa. Ei tuollasta viittis missään kulmakujan Pertillä käydä hakkauttamassa (eikä kyllä muutenkaan, en vaan viitsi saarnata kun samahan se minulle on mitä hakkaat ja minne). Pistä ihmeessä kuvaa sitten, tulee olemaan varmasti pakkiksen puhutuin tatuointi :D
Miksipä ei?
Mä en ymmärrä, et mikä kehonmuokkauksessa/tatskoissa on niin hirvittävää, et niitä (tatskoja) pitää oikeen peitellä ja piilotella töissä/sukulaisilla yms.
Kaippa mun täytyy luopua ideasta ja kulkea muiden mukana...
tai sitten ei :whip:
Miksipä ei?
Mä en ymmärrä, et mikä kehonmuokkauksessa/tatskoissa on niin hirvittävää, et niitä (tatskoja) pitää oikeen peitellä ja piilotella töissä/sukulaisilla yms.
Kaippa mun täytyy luopua ideasta ja kulkea muiden mukana...
tai sitten ei :whip:
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn...ootko töissä? Ootko hakenut töitä? Jos et niin, aiotko mennä/hakea töihin? Monikaan työnantaja tuskin palkkaa ketään jolla on iso tatuointi keskellä kasvoja. Jos oot töissä, niin ootko kysynyt työnantajalta mitä mieltä se on tosta hommasta?
Muuten, jos tykkäät ja luulet ettei se tuu haittaamaan sun elämääs, niin by all means....toteuta itseäsi.
Vitun typerää tuomita pelkän ulkomuodon takia, mutta eipä sille mitään mahda....
Mutta se ensivaikutelma vaan tuppaa olemaan se tärkein, myös duunissa. Kuvittele tollasen tatuoinnin omistava jätkä esim. pankkivirkailijaks tai vakuutusyhtiön asiakaspalvelijaks.
Voin hyvin kuvitella, mun mielestä se olis helvetin hyvä juttu.
Mitäs porukka on mieltä niistä aboriginaaleista (maorit?) jotka vääntää naaman täyteen tatskaa, tai afrikassa viiltelevät naamansa (oli madventuresissa :D) se varmaankin on ihan okei, koska ne kuuluu niiden kulttuuriin?
Kun taas länsimaalainen valkonaama ottaa semmosen, olet vajukki, hah hah.
Mitäs porukka on mieltä niistä aboriginaaleista (maorit?) jotka vääntää naaman täyteen tatskaa, tai afrikassa viiltelevät naamansa (oli madventuresissa :D) se varmaankin on ihan okei, koska ne kuuluu niiden kulttuuriin?
joo kävin tänään ottamassa suomi leijona tatskan olkapäähän/käsivarteen.ens viikolla ottamaan toiseen käteen sepulturan tribali kuvioinen s-kirjan olkapäästä kyynärpäähän.onko täällä monella tatska?
Mutta sitten pillun saannin voi taatusti unohtaa