Tatskat

Selvä, ei siis passaa koskea noihin tatuointeihin. Onko täällä jokin tatuoija ketä haluis piirtää mulle jonkun kivan merkin sormee?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun tatskaa en ottanu "muuten vaa". Harkitsin helvetin tarkkaan ~5 vuotta millasen tatskan otan ja mihin. Jo pelkkään kuvan suunnitteluun meni toista vuotta... Mutta kukin taplaa tyylillään. Ota vaan jos siltä tuntuu, eipä ole mun nahka johon tatskataan "jotain kivaa" jos "siltä tuntuu" ja pidetään siinä se loppuelämä.

Kannattaako sitä yli päänsä ottaa, jos ei ole mitään käsitystä siitä, millainen se "kiva" edes olisi? Vaikka ei haluaisikaan mitään merkityksellistä tatuointia? Ja toisekseen, IMO ja ihan ihan sydämen pohjasta, suosittelen suunnittelemaan tatuoinnin sen tatuoijan kanssa, joka sen tulee tekemään. Pieni ja yksinkertainenkin tatuointi on ihan helvetin helppo pilata. Joku vapiseva sekakäyttäjä ei varmasti saa siirrettyä iholle paperilla hienoa kuvaa samalla tavalla kuin oikea tatuoija, vaikka siinä vähän säästäisikin.

Eikä tatuoijalle mennessä tarvitse olla mitään omaa piirustusta mukana. Mun vasemman käden alkuperäiset ohjeet olivat 5 lyhyttä lausetta, jossa suunnilleen kuvasin mitä haluan, ja siitä rakennettiin täydellinen lopputulos. En usko, että olisi tullut yhtä hieno jos olisin hankkinut kuvan jostain muualta ja marssinut ottamaan.

Eikä tatuoijalle mennessä tarvitse olla mitään omaa piirustusta mukana. Mun vasemman käden alkuperäiset ohjeet olivat 5 lyhyttä lausetta, jossa suunnilleen kuvasin mitä haluan, ja siitä rakennettiin täydellinen lopputulos. En usko, että olisi tullut yhtä hieno jos olisin hankkinut kuvan jostain muualta ja marssinut ottamaan.

Kyllä!

Hyvät tatuoijat omaa mielettömän mielikuvituksen ja kyvyn SIIRTÄÄ ajatuksia paperille.
Niin monesti käy silleen että kun viet sinne sen kuvan yms materiaalit niin kuva muuttuu aika paljon ja tulee olemaan paljon parempi kuin se idea joka sinulla alunperin oli :)

En ehi kun mulla on niin kiire kasvattaa kikkeliä, että kävisin jätkästä.

Selvä, ei siis passaa koskea noihin tatuointeihin. Onko täällä jokin tatuoija ketä haluis piirtää mulle jonkun kivan merkin sormee?

oajikaacn.jpg

Siinä on oikein kiva pikku merkki :)

Mulla on huomenna tatska-aika, otan forkun ympärille jonku tribaalin peittämään vanhan tatskan. Ei vielä mitään käsitystä millanen tulee, sittenpä sen näkee!

Nakke parantunut täydellisen hyvin, hieman silmistä lähti mustetta niin täytyy mennä vähän lisäämään mustetta tässä tuonnempana. Suosittelen Kinky Mouse Tattoota!

Tatska polttelis. On vain kynnys ottaa tatska tähän asti ollut liian iso, koska otan kerralla ison tatuoinnin olkapää/selkä alueelle jos otan. Jokohan tänä vuonna sais aikaiseksi en tiedä??

grupthinklivea4187c868936d75c38a55192c01081fa

Noniin, ens viikon keskiviikkona lähtee sitten neitsyys pois. Pelonsekaisin tuntein odotellaan.

Minkälaista kuvaa tulossa?

Itselleni kesällä seuraavaa tatskaa, kasvoihin (taisin mainita tässä ketjussa aikaisemminkin) :)

Mimmosta tulee naamavärkkiin? :)

facetattoo.preview.jpg

Tuommoinen, mutta jotkut "kohdat" eivät ole sellaisia mitä itselleni haluan, eli pientä säätöä pitäisi tehdä.

Tietääkö joku missä (luultavammin helsingin suunnalta, täällä hämeenlinnassa ei vaikuta olevan tarpeeks "hyviä" tatuoijia) laadukkaassa liikkeessä tatuoija "suostuu" tekemään ko. tatskan?

Ei "mieti nyt vielä" vastauksia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom